Ik vond het wel origineel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Het gaat steeds beter met de normen en waarden in dit land!
Kijk maar!
Private detective DutchTrainquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, daarvoor mag je me inhuren, dan ga ik wel op onderzoek uit![]()
Inderdaad, stel je voor dat het een stofzuiger wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Moet je niet zo verbaasd zijn. Het is maar een vrouw
nee consultant... ik doe uitsluitend kwalitatief positivistisch onderzoek. Dus ik ga langs de deuren en ga mensen opbellen wat zij nou zoal doen onder de douche. Zet dit uiteen in een douchegebruiksanalyse en bekijk of Lupa afwijkt van het gemiddeldequote:
En wanneer dit onderzoek gekruist wordt met een onderzoek naar het gebruik van stofzuigers onder de douche?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee consultant... ik doe uitsluitend kwalitatief positivistisch onderzoek. Dus ik ga langs de deuren en ga mensen opbellen wat zij nou zoal doen onder de douche. Zet dit uiteen in een douchegebruiksanalyse en bekijk of Lupa afwijkt van het gemiddelde
Oh en ik kost EUR 126,53 ex BTW per uur zie ik net.
Dan krijg je 15% projectkortingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
En wanneer dit onderzoek gekruist wordt met een onderzoek naar het gebruik van stofzuigers onder de douche?
Haha stil is ze dus nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ze was al klaar met opladen, lichtje was nu groen...dus ze is bezig...maar maakt wel een beetje lawaai
Vrouwen hoor je niet te zien of te horenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ze was al klaar met opladen, lichtje was nu groen...dus ze is bezig...maar maakt wel een beetje lawaai
En is er wel voldoende bewaking aanwezig om de stofzuiger van schaap tegen te houden wanneer ze op eigen houtje besluit weg te rijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen daar wel zakloze stofzuigers komen?
Of wanneer iemand mijn prachtige HG wil stelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
En is er wel voldoende bewaking aanwezig om de stofzuiger van schaap tegen te houden wanneer ze op eigen houtje besluit weg te rijden?
Nog langer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is gekruist. Kofschip enzo. Of langer maken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
Zo vies dat ze dacht.. Eigenlijk ben ik erg moe, maar dit kan ik niet aanzien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ze begon te vroeg... ze wilde wel heel erg graag.. of was je vloer zo vies?
Het lijkt inderdaad net een echte vrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
gaat dan waarschijnlijk ook nog wel even duren voordat ze klaar isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net een echte vrouw.![]()
Ik kan wel een vooroordelen er bij halen waarom een stofzuiger beter is dan een echte vrouw maar dan krijg ik allemaal note's van Alicey.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gaat dan waarschijnlijk ook nog wel even duren voordat ze klaar is
na afloop even controleren wat er in haar bakje zitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Monus het volgende:
Maar hoe is haar zuigvermogen Schaapje![]()
Valt wel mee hoor. Dat soort notes heeft Lupa doorgaans veel eerder gezet dan ik, dus kom maar op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik kan wel een vooroordelen er bij halen waarom een stofzuiger beter is dan een echte vrouw maar dan krijg ik allemaal note's van Alicey.
Van die spinnen of bedoel je nu iets anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je herinnert je dat web nog wel, toch?
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vriendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vrienden![]()
Hoe heeft ze het gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
en ze is klaar en terug naar d'r mandje![]()
Zij wordt dus ook net zo snel oud als een echte vrouw. Dit begint eng te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
Neems eens contact op met Albert Heijn. Die hebben een paar geleden een proef gehad met een dweilrobotquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
Je bent echt lui he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dat soort notes heeft Lupa doorgaans veel eerder gezet dan ik, dus kom maar op.
Ja dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.irobot.com/consumer/scooba_information.cfm
real player installeren vanaf http://forms.real.com/netzip/intl/intl_getrde601.html?lang=en&h=software-dl.real.com&f=windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD.exe&p=RealPlayer&oem=rp10_en_eu&src=ZG.nl.idx,ZG.nl.rp.rp.hd.def,ZG.nl.rp10_p_f.rp10_p_f.760.rp10_plus_free&tagtype=ie&type=rp10_en_euquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik was naar huis aan het gaan en daar ben ik inmiddels gearriveerd
schaapje, ik kan je filmpje niet bekijken
Ik wil je lief zo graag even bewonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |