hopen dat ze me niet teleursteld inzake haar core businessquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Zo'n gehoorzame vriendin vind je nergens hoor schaap
Ik zou er maar zuinig op zijn
Je bent wel veeleisend hoor: ze is lief, mooi, gehoorzaam, gemakkelijk, zeurt niet en dan moet ze ook nog uitstekend zuigen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hopen dat ze me niet teleursteld inzake haar core business
ze krijgt alles, ze mag alles...voor wat hoort watquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent wel veeleisend hoor: ze is lief, mooi, gehoorzaam, gemakkelijk, zeurt niet en dan moet ze ook nog uitstekend zuigen?![]()
oh, zij is de idealequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze krijgt alles, ze mag alles...voor wat hoort wat
ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
(ik heb geen gladde tegels).
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oh, zij is de idealeen jij bent de ideale baasvriend
Nou, er zit bijna geen vel meer op mijn vingers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Je bent wel lekker bezig zo iig Lupa.
Je portie arbeid voor deze weekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, er zit bijna geen vel meer op mijn vingers.En ik moet de woonkamer zo ook nog helemaal, want die is ook weer vies geworden door het voegen van de vloer enzo.
Dat is inderdaad iets heel handigsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had vorige week bij de Action een opvouwbare wasmand gekocht voor 0,89 en dat ding is geweldig. Het is zo'n ding dat *floep* openspringt, net als die hoeden van vroeger.
Fotows!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het heilige moment is aangebroken.
Ik ga mijn douche in gebruik nemen.
Nou, wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Nee, ze doet iets héél anders dan jullie denken, viespeuken!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het heilige moment is aangebroken.
Ik ga mijn douche in gebruik nemen.
dat is geen flesje shampoo, dat is een stofzuiger met hulpstukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zingt. Kijk maar, ze doet haar flesje shampoo (nee, het is geen dildo) niet in haar mond.
Ik geloof dat ik hem nu snap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zingt. Kijk maar, ze doet haar flesje shampoo (nee, het is geen dildo) niet in haar mond.
Met je stofzuiger onder de douche gaan vind ik dan net weer een stap te ver.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat is geen flesje shampoo, dat is een stofzuiger met hulpstuk![]()
Eén van de laatste taboes in Frieslandquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met je stofzuiger onder de douche gaan vind ik dan net weer een stap te ver.
Klopt. Het is dan ook zuiver wetenschappelijke en platonische interessequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat jij homo was?
Kom dan eerst maar eens met een fatsoenlijke hypothese over wat je wilt gaan onderzoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Doffy het volgende:
Klopt. Het is dan ook zuiver wetenschappelijke en platonische interesse
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik héb al gedoucht. Ik zei toch net dat ik weer fris en fruitg ben?
Ja, en ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar je douche heeft het overleefd.
en hoe was het ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik héb al gedoucht. Ik zei toch net dat ik weer fris en fruitg ben?
Dan wil ik niet weten wat je allemaal onder de douche gedaan hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was bijna net zo lekker als seks!
En toch ben je niet met de stofzuiger onder de douche geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was bijna net zo lekker als seks!
DMTA (dirty minds think alike)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je allemaal onder de douche gedaan hebt![]()
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
DMTA (dirty minds think alike)
Tja, daarvoor mag je me inhuren, dan ga ik wel op onderzoek uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?
Ik heb alleen maar gedoucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Het gaat steeds beter met de normen en waarden in dit land!
Kijk maar!
omdat ze niet zuigt ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Het gaat steeds beter met de normen en waarden in dit land!
Kijk maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |