Hoe lang moet ze slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze is zich even aan het opladen na de lange reis![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
9. Hoe lang duurt het opladen van het batterijpack?De batterijlader die bij de Roomba werd geleverd heeft tot 12 uur nodig voor het opladen van het batterijpack.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga de handleiding even zoeken
Is je huis nog niet schoon vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
9. Hoe lang duurt het opladen van het batterijpack?
De batterijlader die bij de Roomba werd geleverd heeft tot 12 uur nodig voor het opladen van het batterijpack.
Hadden vrouwen dat ook maar he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga de handleiding even zoeken
misschien ook wel goed, komen vanavond een paar vrienden Ajax-Bröndby kijken. Kan ze morgen meteen aan de slagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is je huis nog niet schoon vandaag.
Moet ze meteen nog hard werken ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien ook wel goed, komen vanavond een paar vrienden Ajax-Bröndby kijken. Kan ze morgen meteen aan de slag
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.quote:
Nog 11 uur en 54 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.
ik voorzie een aftel-topic
blijft iedereen wakker tot 1.00 uur ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.
ik voorzie een aftel-topic
Wat is ze mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze is zich even aan het opladen na de lange reis![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1.00 uur? misschien welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
blijft iedereen wakker tot 1.00 uur ?
schaapje toch, zo praat je toch niet over je nieuwequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn schone slaapster is vooralsnog heel stil...
er brandt alleen een rood lampje...
het is een hoer
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwenquote:
volgens mij het teken dat ze aan het opladen is...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote knoppen![]()
en waar dienen die lampjes voor aan de zijkant?
Vertrouw jij dat een mannelijke uitvoering goed zuigt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwen
ja, een grijzequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...op internet stond 12 uur opladen, in de papieren handleiding staat 7 uur, ga ik daar maar vanuit...om 20 uur vanavond, als de wedstrijd zo'n beetje begint, begint ze te stofzuigen...
het is net een echte vrouw
Er zijn best mannen die goed kunnen zuigen en op de juiste plekken komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertrouw jij dat een mannelijke uitvoering goed zuigt?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...op internet stond 12 uur opladen, in de papieren handleiding staat 7 uur, ga ik daar maar vanuit...om 20 uur vanavond, als de wedstrijd zo'n beetje begint, begint ze te stofzuigen...
het is net een echte vrouw
Grijs kan heel mooi zijn bij een man, kijk maar naar Sean Conneryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, een grijze
deze is groen![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn best mannen die goed kunnen zuigen en op de juiste plekken komen
Ook bij vrouwen!quote:
En daar heb je een stofzuigdiploma voor nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
medewerker apotheek en steriel magazijn
testzaalleider m/v
medewerker beveiliging m/v
Nee, dat zijn vacatures die 100% bij me passen volgens een vacaturesite.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En daar heb je een stofzuigdiploma voor nodig
Oh volgens die sites moet ik altijd human resource manager of logistiek medewerker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Nee, dat zijn vacatures die 100% bij me passen volgens een vacaturesite.
dat is iemand die toezicht houdt op een zaal vol met automatische stofzuigers die getest worden.quote:
dat is aan Alicey wel toevertrouwdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat is iemand die toezicht houdt op een zaal vol met automatische stofzuigers die getest worden.
Beveiliger komt bij mij vaak terug. Ik weet niet of je me wel eens gezien hebt, maar ik heb nou niet bepaald de bouw en uitstraling van een beveiliger.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh volgens die sites moet ik altijd human resource manager of logistiek medewerker worden
Zoiets ja.quote:komt waarschijnlijk doordat er alleen onderscheid wordt gemaakt tussen een sociale studie of een technische studie, welke studie je dan gedaan hebt is niet relevant volgens die sites, er zijn toch maar een beperkt aantal vacatures.
In een zaal vol met half levende stofzuigers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is aan Alicey wel toevertrouwd
ja, en dan ook de nieuwe modellen die zelf vragen of ze weer opgeladen mogen worden, of hun zak geleegd kan of vervangen moet worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een zaal vol met half levende stofzuigers.
Night of the living vacuumcleanersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een zaal vol met half levende stofzuigers.
Nouja, je zult ze toch ook wel hebben die voor zichzelf kunnen zorgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en dan ook de nieuwe modellen die zelf vragen of ze weer opgeladen mogen worden, of hun zak geleegd kan of vervangen moet worden...
Ja, maar dat moet wel eerst getest worden, voor je het weet zijn ze aan het wildzuigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
Nouja, je zult ze toch ook wel hebben die voor zichzelf kunnen zorgen?
En daar moet ik dan tussen staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet wel eerst getest worden, voor je het weet zijn ze aan het wildzuigen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Niet zeuren, dan draag je toch beschermende kleding!![]()
Je badkamer is nog heel na het gebruik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mijn badkamerspiegel omlijst met klimop en dat is heel mooi.Ik denk dat ik de hele badkamer ga inrichten in Romeinse stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |