quote:
Ik ook, enge TTquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef -Mo- het volgende:
Met zo'n TT ga ik slapen
Trusten pubertjes![]()
slaapwelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef -Mo- het volgende:
Met zo'n TT ga ik slapen
Trusten pubertjes![]()
je mamaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:12 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent wel een veeleisend matrasje huh?
Loop jij met je paard ook weleens over een voetbalveld heen en laat je hem daar dan ook scheiten?quote:
nietwaar ik own cheaters met qauke 3quote:
neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Loop jij met je paard ook weleens over een voetbalveld heen en laat je hem daar dan ook scheiten?
Ik had Mo beloofd op hem te stemmen, maar toen ik 2 stemmen had dacht ik.. mwua.. toch maar op mezelfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
nietwaar ik own cheaters met qauke 3![]()
Maare mo had mij er dus ingeluist. was mijn revange![]()
Ja. 24 is afgelopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:21 schreef Boeman het volgende:
wat een drukte hier opeens zo zeg maar
Hey tis gewoon handig. meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Superdudes, dat is al gelijk kut.
Afgekeurd! 14.gif
Oja nou je het zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:24 schreef Boeman het volgende:
hmm vind het meer een pimptopic worden
ik ga slapen, Trusten
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar zijn fotoboeken dus voor beste man.
Gewoon een paar foto's in je fotoboek is voldoende, niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doen![]()
pimp maar weer met je avatar hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef Knoekie het volgende:
Oke
Als je een meisje zou zijn zou je een breezersletje zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doen![]()
kan je bij ons fotoboek ook uploadenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gewoon een paar foto's in je fotoboek is voldoende, niet?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
kan je bij ons fotoboek ook uploaden?
4 keer je post aanpassenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je een meisje zou zijn zou je een breezersletje zijn![]()
Dat je zulks weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
4 keer je post aanpassen, dat heet een bacoboy jongeman
En jij dus duidelijk ook ( checkt fotoboek )
![]()
op een rij , spenky , bobnl , knoekie . ow ronald was me voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat is dat?
Kinderen voor kinderen go Tirol?
laat der anders weer dat enige verhaal vertellen over dat een jongen uit haar klas der wilden ''verwennen''quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij geen aandacht krijgt?!
!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij geen aandacht krijgt?!
!
Hij heeft zen kraag omhoogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
op een rij , spenky , bobnl , knoekie . Alleen spenky staat er goed op
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Jett het volgende:
[..]
laat der anders weer dat enige verhaal vertellen over dat een jongen uit haar klas der wilden ''verwennen''
werkelijk HILARISCH
Jeugdpuistjes? 2 Schaamharen? vertel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jullie hebben wel iets van elkaar weg enzow![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:32 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes? 2 Schaamharen? vertel!
echt niet? ik wil ook wel eens goed lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee laat maar![]()
t was gewoon hilarisch.. zoals Jett al zei![]()
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Jett het volgende:
[..]
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.
erg he.. pubers?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Jett het volgende:
[..]
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.
ik vind jou maar vervelend.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef Molluck het volgende:
Ik moet hier hallo gaan zeggen van IJsmeis en ik zal dan ook maar hier op haar reageren...
Ze wordt moe van mijn slowchat, maar ik ga niet in een centraal topic slowchatten over een onderwerp in een ander topic
Dat is het probleem juist.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef Molluck het volgende:
Ik moet hier hallo gaan zeggen van IJsmeis en ik zal dan ook maar hier op haar reageren...
Ze wordt moe van mijn slowchat, maar ik ga niet in een centraal topic slowchatten over een onderwerp in een ander topic
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.
Jij verandert het onderwerp van het topic.
Dat magnie! Behalve hier!!
hier is geen onderwerpquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.
Jij verandert het onderwerp van het topic.
Dat magnie! Behalve hier!!
sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo grappig aan die post?
Ik dacht ook dat ik iets miste, maar het lag dus niet aan mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo grappig aan die post?
Ik heb hem niet gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
hier is geen onderwerp![]()
maar die avatar was wel buiten de policy he![]()
Wie? Hij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg Koudmeis, waarom weigert het hier te komen sc-en dan?
Ik woon naast Bob/hij is mijn collega en we zitten opdezefde schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ze zouden zo familie van elkaar kunnen zijn
http://www.royceclub.nl/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien!
Hey! Nu is er wel een!
Het, hij, zij, iets... het maakt niet uit toch?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
http://www.royceclub.nl/
kut, dat is wat ik onder mijn control+v heb, dus hij is weg, maar ik kan je vertellen, er stond een erecte plasser op, hihi
Zet het in de Faqquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk, van mij mogen jullie best slowchatten in andere topics.
Maar dat verneukt de topics, vind ik dan.
En in de fototopics mogen jullie best een beetje slowchatten, daarom heb ik ook niet alles verwijderd.
Maar houd het dus beperkt, zoiets als 5 slowchatposts tegenover 1 foto.
Dan ben ik tevree!
Wat dacht je van nooit?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:
Dan vraag ik 't nog eens, wanneer komen je nieuwe foto's op internet te staan, ijsmeis?
Ja, maar het probleem is dat er zo weinig foto's gepost worden dat iedereen zo verheugd is dat dat met 15 posts slowchat gevierd moet worden als het wel een keer gebeurtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk, van mij mogen jullie best slowchatten in andere topics.
Maar dat verneukt de topics, vind ik dan.
En in de fototopics mogen jullie best een beetje slowchatten, daarom heb ik ook niet alles verwijderd.
Maar houd het dus beperkt, zoiets als 5 slowchatposts tegenover 1 foto.
Dan ben ik tevree!
Mollukkers kunnen dat ook hebben..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, ik heb blauwe ogen en blond haar
nu wel rechtsgeldig en met een echte camquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:
Dan vraag ik 't nog eens, wanneer komen je nieuwe foto's op internet te staan, ijsmeis?
Een albino!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, ik heb blauwe ogen en blond haar
Je bent wel streng zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Brechtje over hebben wanneer zij weer online is!
Mén, ik zou ook mod moeten worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Brechtje over hebben wanneer zij weer online is!
Weet ik, maar denk je niet dat als je er gaat slowchatten er wel foto's worden gepost?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat er zo weinig foto's gepost worden dat iedereen zo verheugd is dat dat met 15 posts slowchat gevierd moet worden als het wel een keer gebeurt
Jij had het waarschijnlijk toch niet opwindend gevondenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Ach ja, hét is veranderd. Anders had je wel even een report mogen doen hoor!
Ik dacht meer aan morgen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat dacht je van nooit?
Ik dacht daar namelijk wel aan.
Doch rechtvaardigquote:
Die hebben rood haar en witte ogenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jij had het waarschijnlijk toch niet opwindend gevonden![]()
Hier is mijn stille hint..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je niet dat als je er gaat slowchatten er wel foto's worden gepost?
Nu zien mensen dat het slowchatten niet mag, maar het foto's posten wel.
Dus dat is dan bedoeld als een stille hint!
PUB SlowChat #126 !!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar 20 slowchatposts achter elkaar kán gewoon niet. Dus dan doen we ze maar edit-en en/of deleten!
andersom.. wit haar, rode ogenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die hebben rood haar en witte ogen![]()
Maar echt, ik lijk in de verste verte niet op een Mollukker
Dit is sc. Doe is niet zo serieusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doch rechtvaardig!
Zou jij het leuk vinden als jouw topic werd verneukt met alleen maar slowchat?!
Ik niet namelijk, dus daar moeten we ook rekenen mee houden.
Zoals ik al zei, beperk het slowchat en houd de slowchat voornamelijk in het slowchattopic en er is niets aan het handje!
Maar 20 slowchatposts achter elkaar kán gewoon niet. Dus dan doen we ze maar edit-en en/of deleten!
Hee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad!
Er is niets zo lelijk als een piemel!!
Rechtvaardig tuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doch rechtvaardig!
Zou jij het leuk vinden als jouw topic werd verneukt met alleen maar slowchat?!
Ik niet namelijk, dus daar moeten we ook rekenen mee houden.
Zoals ik al zei, beperk het slowchat en houd de slowchat voornamelijk in het slowchattopic en er is niets aan het handje!
Ja maar! Ja maar! Hier mag hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Dit is sc. Doe is niet zo serieus
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het over andere topics, piem0l!
Nee een vagina is lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad!
Er is niets zo lelijk als een piemel!!
Als je nog een paar gekke bekken voor me kan trekkenquote:
Heb of ben?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]l0lz0r.
Ik heb wel een 1337-e moet ik zeggen.
Ik weet niet, maarja, het gaat erom wat je ermee doetquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je nog een paar gekke bekken voor me kan trekken![]()
![]()
Daar kan je tenminste nog iets instoppen.quote:
Lassiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Molluck het volgende:
Ik vond deze weer terug
[afbeelding]
die was ook wel schattig
ms heeft ie er gewoon geen ervaring meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zo vies is het nou ook weer niet...![]()
Niet iets te zwaars alsjeblieftquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog iets instoppen.
Best handig!
Alhoewel, aan een piem0l kan je weer iets aan hangen mits ie stijf is.
Ook wel handig.
wat doet zij nou !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Molluck het volgende:
Ik vond deze weer terug
[afbeelding]
die was ook wel schattig
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef Molluck het volgende:
Ik vond deze weer terug
[afbeelding]
die was ook wel schattig
Je kan wel wat in de pisbuis verstoppen, maar het is niet aan te raden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog iets instoppen.
Best handig!
Alhoewel, aan een piem0l kan je weer iets aan hangen mits ie stijf is.
Ook wel handig.
Doe danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Ik kan er nog wel eentje maken denk ik !
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je kan wel wat in de pisbuis verstoppen, maar het is niet aan te raden.
verras me!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms heeft ie er gewoon geen ervaring mee![]()
![]()
grapje hoor bob
Doen, die dingen zijn vetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:52 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga even verhuizen naar laptop
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms heeft ie er gewoon geen ervaring mee![]()
![]()
grapje hoor bob
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het beter !!
[afbeelding]!
Hodver!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het beter !!
[afbeelding]!
Morgen 9 uur weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
HoiZijn de scholen nog niet begonnen ? Of hebben jullie allemaal het eerste uur vrij
Ik ben weer aan het werk na een weekje vrij te hebben gehad.
volgende weekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
HoiZijn de scholen nog niet begonnen ? Of hebben jullie allemaal het eerste uur vrij
Ik ben weer aan het werk na een weekje vrij te hebben gehad.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodver!
Even kijken of ik daar overheen kan!
Van jou wist ik want jij woont ook in het schone zuidenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van jou wist ik want jij woont ook in het schone zuiden
quote:
Ja, sóms heb ik mijn rolluik wel eens open !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is het licht in die kamer of lijkt dat maar?
BAN!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef pekel het volgende:
Ijsmeis, ik heb tietenfoto's van je.
oooohquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, sóms heb ik mijn rolluik wel eens open !
Deze foto's heb ik niet nu gemaakt hoor!
Neuh, die heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
ooooh
Maar ik dacht dat die ene die ik net postte door een andere user gemaakt was? Dat die uit die twee plaatjes van je FB kwam?
Echt niet?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef pekel het volgende:
Ijsmeis, ik heb tietenfoto's van je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:07 schreef Duncan-Death het volgende:
Hup eismijs! doorposten!:
[afbeelding]
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Echt niet?
Dan moet je je oogspieren trainen met je vingers (niet te hard) en dan lukt het wel, schijnt echt te werken
inkoppertje: ik kan ze wel even sturen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik niet!
*kijkt in spiegel*
Maar ze zijn er nog!
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
inkoppertje: ik kan ze wel even sturen hoor![]()
En je moet met je vingers zegmaar 'handmatige' knipogen maken, zodat je ogen dus wel onafhankelijk van elkaar open en dicht gaan en als je dat vaak genoeg doet dan kunnen je oogspieren het zelf aan...
Ik hoorde dat van iemand en het was haar gelukt, maar ik kan het zelf wel gewoon dus ik zou niet weten of het echt werkt
Goh, op 99% van je foto's steek je je tong uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogen!
"Ah, vandaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Goh, op 99% van je foto's steek je je tong uit![]()
Wat liefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
Hier een zonder tong dan!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
[afbeelding]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:17 schreef Molluck het volgende:
Tot hoe laat gaat dit topic door?
Ik lijk er nog steeds niet op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:15 schreef Molluck het volgende:
hier heeft ie een andere bril
[afbeelding]
Die nieuwe van Roog & Greg (zijn broertje, helaas niet Gregor Salto) is wel relaxed trouwens
Je hoeft nu niet meer op te blijven om mijn slowchat te verwijderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogen!
De bril welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik lijk er nog steeds niet op.
En toen stak jij je tong uit en toen deed zij haar...?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
Om 3:00 ga ik slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Wehehehe, heb ik ook eensch gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
En er zit haar vóór mijn oog:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die heb je eerder gemaakt
En er zit haar in mijn ogen.:
[afbeelding]
Auw!
Wie ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Om 7 uur ga ik naar huis en rond 8 uur slapen, pak dus nog maar een redbullquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*proest*!
Ja weet ik, ik bedoel die gast met die bril die niet op Dj Roog lijkt maar wiens nick ik ff kwijt benquote:
Als ik een redbull drink slaap ik de komende 48 uur niet. dus ik drink dat tegenwoordig helemaal niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 7 uur ga ik naar huis en rond 8 uur slapen, pak dus nog maar een redbull
Heej dan ben jij wel legaal voor mijquote:
Ik heb welis gehad dat een meisje al met dr ogen dicht en tong eruit stond voordat ik even close was...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wehehehe, heb ik ook eensch gehad
22quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik bedoel die gast met die bril die niet op Dj Roog lijkt maar wiens nick ik ff kwijt ben
Heb je je rijbewijs al?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om 7 uur ga ik naar huis en rond 8 uur slapen, pak dus nog maar een redbull
Neem er dan nog een mod bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik moet morgenvroeg een beetje op tijds op aangezien brechtje er in de middag pas is!!
PUBquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
22!
Nee, volgende week moest ik bellen om afspraken te maken voor mijn rijbewijs.
Dit jaar nog in ieder geval!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En er zit haar vóór mijn oog:
[afbeelding]
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuj !!
Ik moet sowieso vroeg op zodat ik morgenavond vroeg kan slapen!
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
PUB
(is hij jouw rij-instructeur trouwens?)
Ok, je lijkt ECHT niet op Dj Roogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]Jij hebt lang haar!
Maar nu ben ik m'n bril kwijt.:
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Haha! Nee!
Ik geloof ook niet dat ie dat écht is?
vandaag men theorie gehaald. Binnen 2 maanden even mijn rijbewijs halenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
22!
Nee, volgende week moest ik bellen om afspraken te maken voor mijn rijbewijs.
Dit jaar nog in ieder geval!
Pff dan vraag conflict of ie de ochtend even overneemtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik moet morgenvroeg een beetje op tijds op aangezien brechtje er in de middag pas is!!
'even'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
vandaag men theorie gehaald. Binnen 2 maanden even mijn rijbewijs halen![]()
Dat hoeft nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pff dan vraag conflict of ie de ochtend even overneemtDie is er altijd vroeg en heeft het al die tijd voor jij er was ook gedaan
Hoop jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
vandaag men theorie gehaald. Binnen 2 maanden even mijn rijbewijs halen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoop je
En dan krijg je geen rijbewijs maar een punten rijbewijs![]()
Als ik een puntenrijbewijs had had ik nu geen rijbewijs meer gehad volgens mijquote:
Hey pa ik ga ff rijden oiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rijbewijs heb je tegenwoordig niet meer nodig. Leen wel een auto
Lekker als ik dan een ongeluk krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey pa ik ga ff rijden oiJa is goed wel voor donker thuis he !
3 punten is het rijbewijs foetsie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoe zit dat dan met dat punten rijbewijs ?
weet ik niks van![]()
Dat is al jaren, als je dan gepakt wordt met veelste hard rijden/alcohol/ernstig ongeval/n nog wat dingen moet je een punt inleveren en na 3 punten mag je hem inleverenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
weet ik niks van![]()
als je eerste 5 jaar 3 grove verkeersovertredingen maakt ben je je rijbewijs kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
weet ik niks van![]()
Ow maar ben veilige bestuurderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al jaren, als je dan gepakt wordt met veelste hard rijden/alcohol/en nog wat dingen moet je een punt inleveren en na ... punten mag je hem inleveren.
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 punten is het rijbewijs foetsie.
Je mag niet harder dan 30 km/h te hard rijden.
En voor de rest krijg je niet zo heel snel een punt volgens mij!
Dus het valt wel mee!
Nouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow maar ben vijlige bestuurder, Knoekie stapt zo bij me in
![]()
vijlige?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow maar ben vijlige bestuurder, Knoekie stapt zo bij me in
![]()
oewh wie eerst knoekiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?
Negeert*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
vijlige?
oohw..veilige![]()
dit is niet bedoeld als verbeter post btw
Je bent de PUB taalnazi!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
vijlige?
oohw..veilige![]()
dit is niet bedoeld als verbeter post btw
rij wel in die van me moeder, of van me vader, of op men fiets of leen er 1 van die mensen van het politie bureua hier. die staan toch toch de hele dag stilquote:
"niet zo heel snel"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |