Hey tis gewoon handig. meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Superdudes, dat is al gelijk kut.
Afgekeurd! 14.gif
Oja nou je het zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:24 schreef Boeman het volgende:
hmm vind het meer een pimptopic worden
ik ga slapen, Trusten
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar zijn fotoboeken dus voor beste man.
Gewoon een paar foto's in je fotoboek is voldoende, niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doen![]()
pimp maar weer met je avatar hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef Knoekie het volgende:
Oke
Als je een meisje zou zijn zou je een breezersletje zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja maar moest is ook weer webspace hebben . dis is snel en all inc. Dat het nou zoeen breezer gehalte heeft kan ik nikt aan doen![]()
kan je bij ons fotoboek ook uploadenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gewoon een paar foto's in je fotoboek is voldoende, niet?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
kan je bij ons fotoboek ook uploaden?
4 keer je post aanpassenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je een meisje zou zijn zou je een breezersletje zijn![]()
Dat je zulks weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
4 keer je post aanpassen, dat heet een bacoboy jongeman
En jij dus duidelijk ook ( checkt fotoboek )
![]()
op een rij , spenky , bobnl , knoekie . ow ronald was me voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat is dat?
Kinderen voor kinderen go Tirol?
laat der anders weer dat enige verhaal vertellen over dat een jongen uit haar klas der wilden ''verwennen''quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij geen aandacht krijgt?!
!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij geen aandacht krijgt?!
!
Hij heeft zen kraag omhoogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
op een rij , spenky , bobnl , knoekie . Alleen spenky staat er goed op
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Jett het volgende:
[..]
laat der anders weer dat enige verhaal vertellen over dat een jongen uit haar klas der wilden ''verwennen''
werkelijk HILARISCH
Jeugdpuistjes? 2 Schaamharen? vertel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jullie hebben wel iets van elkaar weg enzow![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:32 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes? 2 Schaamharen? vertel!
echt niet? ik wil ook wel eens goed lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee laat maar![]()
t was gewoon hilarisch.. zoals Jett al zei![]()
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Jett het volgende:
[..]
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.
erg he.. pubers?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Jett het volgende:
[..]
IK WAS SARCASTISCH @!$#@?$!#@$!~$$~!@ damn, fuck dit man.
ik vind jou maar vervelend.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef Molluck het volgende:
Ik moet hier hallo gaan zeggen van IJsmeis en ik zal dan ook maar hier op haar reageren...
Ze wordt moe van mijn slowchat, maar ik ga niet in een centraal topic slowchatten over een onderwerp in een ander topic
Dat is het probleem juist.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef Molluck het volgende:
Ik moet hier hallo gaan zeggen van IJsmeis en ik zal dan ook maar hier op haar reageren...
Ze wordt moe van mijn slowchat, maar ik ga niet in een centraal topic slowchatten over een onderwerp in een ander topic
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.
Jij verandert het onderwerp van het topic.
Dat magnie! Behalve hier!!
hier is geen onderwerpquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.
Jij verandert het onderwerp van het topic.
Dat magnie! Behalve hier!!
sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo grappig aan die post?
Ik dacht ook dat ik iets miste, maar het lag dus niet aan mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is er nou zo grappig aan die post?
Ik heb hem niet gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
hier is geen onderwerp![]()
maar die avatar was wel buiten de policy he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |