oooohquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, sóms heb ik mijn rolluik wel eens open !
Deze foto's heb ik niet nu gemaakt hoor!
Neuh, die heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
ooooh
Maar ik dacht dat die ene die ik net postte door een andere user gemaakt was? Dat die uit die twee plaatjes van je FB kwam?
Echt niet?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef pekel het volgende:
Ijsmeis, ik heb tietenfoto's van je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:07 schreef Duncan-Death het volgende:
Hup eismijs! doorposten!:
[afbeelding]
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Echt niet?
Dan moet je je oogspieren trainen met je vingers (niet te hard) en dan lukt het wel, schijnt echt te werken
inkoppertje: ik kan ze wel even sturen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik niet!
*kijkt in spiegel*
Maar ze zijn er nog!
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
inkoppertje: ik kan ze wel even sturen hoor![]()
En je moet met je vingers zegmaar 'handmatige' knipogen maken, zodat je ogen dus wel onafhankelijk van elkaar open en dicht gaan en als je dat vaak genoeg doet dan kunnen je oogspieren het zelf aan...
Ik hoorde dat van iemand en het was haar gelukt, maar ik kan het zelf wel gewoon dus ik zou niet weten of het echt werkt
Goh, op 99% van je foto's steek je je tong uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogen!
"Ah, vandaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Goh, op 99% van je foto's steek je je tong uit![]()
Wat liefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
Hier een zonder tong dan!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
[afbeelding]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:17 schreef Molluck het volgende:
Tot hoe laat gaat dit topic door?
Ik lijk er nog steeds niet op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:15 schreef Molluck het volgende:
hier heeft ie een andere bril
[afbeelding]
Die nieuwe van Roog & Greg (zijn broertje, helaas niet Gregor Salto) is wel relaxed trouwens
Je hoeft nu niet meer op te blijven om mijn slowchat te verwijderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogen!
De bril welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik lijk er nog steeds niet op.
En toen stak jij je tong uit en toen deed zij haar...?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
Om 3:00 ga ik slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Wehehehe, heb ik ook eensch gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
En er zit haar vóór mijn oog:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die heb je eerder gemaakt
En er zit haar in mijn ogen.:
[afbeelding]
Auw!
Wie ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Om 7 uur ga ik naar huis en rond 8 uur slapen, pak dus nog maar een redbullquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*proest*!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |