Nee ben ik nog te optimistisch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of MrX1982 wel eens in Afrika is geweest.
Nee, geld is alleen de oplossing indien de betreffende organisaties die het geld krijgen het geld ook zelf mogen spenderen. (Dus niet via de betreffende regeringen). Bovendien ben ik het inderdaad niet eens met je visie, zowel Noord als Zuid-Afrika toen het goed en worden gezien als emerging economies. Ten zuide van de Sahara is het weliswaar een ander verhaal, maar dat komt door de veelheid aan conflicten en stammenoorlogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ben ik nog te optimistisch?
Jij bent het blijkbaar niet eens met mijn visie. Jouw oplossing is geld? Je denkt dat je met geld alle problemen oplost?
De enigste discussie die plausibel was waarbij het bestaan van een god aannemelijk werd gemaakt was ooit een uitzending op Noorderlicht (VPRO).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
Net ook op tv.
Wat een engerd was die blonde met die strakke scheiding.
Wat mevrouw de professor ook zei: Als je tot de bodem gaat is de ID discussie terug te voeren op religie. Het is gewoon een andere manier om dezelfde boodschap over te brengen.
DrW wil de theorie pas omarmen als er ook arische kenmerken aan ten grondslag liggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef George-Butters het volgende:
Zeg meneer Wolff, wat vind jij van de Intelligent Design discussie? De ID-theorie.
Maar dan heb je toch de lokale elite die het probleem zijn? Iets wat ik dus denk en telkens wordt bevestigd. Die elite heeft vaak wel geld voor wapens enzo maar eten voor de bevolking niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, geld is alleen de oplossing indien de betreffende organisaties die het geld krijgen het geld ook zelf mogen spenderen. (Dus niet via de betreffende regeringen).
Het grootste gedeelte van Afrika is een teringzooi. Ik waag overigens te betwijfelen of Zuid-Afrika het goed doet en een emerging economy is.quote:Bovendien ben ik het inderdaad niet eens met je visie, zowel Noord als Zuid-Afrika toen het goed en worden gezien als emerging economies. Ten zuide van de Sahara is het weliswaar een ander verhaal, maar dat komt door de veelheid aan conflicten en stammenoorlogen.
Het zijn ook terroristen. Ze schijten de hele boel onder.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch als koninklijke familie.
Eenden met terroristische nijgingen
quote:Road accidents
Over twenty killed last week
Morocco TIMES 8/24/2005 | 9:04 am
A total of 24 people were killed, and 994 injured, in the 769 accidents that took place in Morocco's urban areas on Aug. 15-21, reported MAP.
Authorities blame mainly pedestrian's inadvertence, excess of speed, breach of traffic regulations and drunkenness, for these tragedies.
A total of 15,382 road accidents left 345 dead and hundreds injured between January and May 2005 in Morocco.
Jij kan het weten als eenden peetvaderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef pberends het volgende:
Het zijn ook terroristen. Ze schijten de hele boel onder.
Ik heb daar geen echte uitgesproken mening over. Behalve dat Intelligent Design niet per definitie evolutie hoeft uit te sluiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef George-Butters het volgende:
Zeg meneer Wolff, wat vind jij van de Intelligent Design discussie? De ID-theorie.
Ga toch omap0rn kijken, achterlijke randmongool.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
DrW wil de theorie pas omarmen als er ook arische kenmerken aan ten grondslag liggen.
Noorderlicht is altijd goed voor controversiele invalshoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De enigste discussie die plausibel was waarbij het bestaan van een god aannemelijk werd gemaakt was ooit een uitzending op Noorderlicht (VPRO).
Het ging over het bestaan van ruimte-tijd (Albert Einstein, Wheeler-De Witt), oerknal (Lemaitre-Gamow), toevalligheidsprincipe (Heisenberg) en paralelle universums (Stephan Hawking)
De coctail van bovengenoemde theorieen werd op een zodanige manier gebracht dat je wel moest geloven in een "niet stoffelijke" oppergod.
In de discussie bij Larry King op CNN zaten evolutionisten lijnrecht tegenover degenen de ID aanhangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb daar geen echte uitgesproken mening over. Behalve dat Intelligent Design niet per definitie evolutie hoeft uit te sluiten.
spuit-elfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef Tafkahs het volgende:
van alle eenden is de wc-eend nog het belangrijkst
Da's waar.quote:
wat was er gebeurd? Groen uitgeslagen zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Sidekick het volgende:
Revenge of the birds.
Alleen jammer dat ik mijn getraumatiseerde flamingo-topic in ONZ niet meer kan terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |