abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:45:04 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14997896
Nu we in economisch zwaar weer liggen is het al slecht om belastingen te gaan verhogen, maar om naast belasting ook nog een ontmoedingsbeleid te voeren om mensen op te roepen om minder te consumeren is al helemaal ridicuul. Ik heb het over het rookbeleid. Nu is niet de tijd om aan gezondheid te denken of andere domme thema's, we hebben geld nodig!

Ik stel voor om de verhoging van belasting op sigaretten uit te stellen, en daarnaast een bemoedigingscampagne te voeren. Met mascotte NicotineMan gaan we een steentje bijdragen aan het herstel van de economie. Stoer doen wordt weer helemaal in met het roken. NicotineMan zal vooral bij bejaardetehuizen zijn indoctrinatie moeten doen gelden, want tegen de tijd dat die mensen de pijp uit zijn, gaat het economisch wel weer beter waardoor we die rokers niet meer nodig hebben. Heck, voordat ze last krijgen van gezondheidsproblemen zijn ze al overleden, en heeft het dus erg weinig invloed op gezondheidskosten.

NicotineMan zegt: Een slechte economie, dát schaadt pas uw gezondheid!

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14997914
Puik plan
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:46:11 #3
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_14997920
revolutionair...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:46:40 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14997933
Mee eens is!

Ze hebben het er zelf over om in het voetbalstadion rookvrije vakken te maken!

pi_14997959
PI:

De vraag naar sigaretten is inelastisch. Een verhoging van de balastingen zal haast niet ten kosten gaan van het rookgedrag. Er komt dus meer geld binnen.

Those who know do not speak
Those who speak do not know
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:48:35 #6
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14997985
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
PI:

De vraag naar sigaretten is inelastisch. Een verhoging van de balastingen zal haast niet ten kosten gaan van het rookgedrag. Er komt dus meer geld binnen.

Belastingen zijn ook niet zo erg, maar het onmoedigings-beleid wel. Geld moet rollen, ook bij sigaretten.
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:52:52 #7
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14998103
pberends-topic
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14998107
Hulde, sterk plan, waterdicht. Roken schaadt de gezondheid en dat van Uw medemens. Bejaarden hebben bedragX te besteden per maand. Dan kunnen ze dat beter uitgeven aan zwaar belaste producten. Zoals sigaretten en alcohol. beiden zijn verslavend, dus da's ook een groot voordeel. Beiden schaden de gezondheid, op de wat langere termijn. Die bejaarden zijn toch al bijna dood, dus voor hun maakt hetniets uit.
NicotineMan moet een bejaardenheld worden. Die ontbreekt er voor die doelgroep. Een ouwe lul met een peuk in zijn muil, met een paar jonge grietjes ernaast. Of zoiets.

Er is nog een voordeel. Als bejaarden, grote kostenposten die geen directe bijdrage leveren aan het bbp, eerder sterven, kost het ons minder geld als samenleving. Het mes snijdt aan twee kanten.
De sterftegolf is weer goed voor begravenisondernemers en aanverwante industrien.
Sigaretten en alcohol bij bejaarden kunnen onze economie een enorme impuls geven. Hulde!!!

pi_14998176
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:52 schreef Herostratos het volgende:
pberends-topic
pi_14998441
Kunnen we niet gelijk drugs ok maar legaliseren? Daar is pas geld in te verdienen.

En ziektes die ontstaan door drugmisbruik dan ook gelijk extra op het ziekenfonds als toeslag doen.

Roken moet mogen (alleen niet onder mijn neus )

pi_14998497
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:52 schreef Herostratos het volgende:
pberends-topic
Zoals gewoonlijk innovatief en kwalitatief. Hulde aan Sidekick
pi_14998692
Ik koop alvast aandelen in ZwarteMarkt BV en DouaneOmgekocht Inc.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:16:23 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14998807
Waarom niet gelijk onze kennis in chemische en biologische wapens verkopen? Daar is goud geld mee te verdienen. Niet te vergeten radioactief materiaal voor de schurkenstaten. Geld!!!
The Internets, I needs it..
pi_14998902
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Waarom niet gelijk onze kennis in chemische en biologische wapens verkopen? Daar is goud geld mee te verdienen. Niet te vergeten radioactief materiaal voor de schurkenstaten. Geld!!!
En ook vuurwapens legaliseren!

Moet je kijken hoeveel we extra aan BTW binnen kunnen halen!

pi_14998987
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het kruid waarmee de Spanjaarden schoten in de 80-jarige oorlog is grotendeels door ons aan hun verkocht.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:22:10 #16
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14999005
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:53 schreef beerten het volgende:
Hulde, sterk plan, waterdicht. Roken schaadt de gezondheid en dat van Uw medemens. Bejaarden hebben bedragX te besteden per maand. Dan kunnen ze dat beter uitgeven aan zwaar belaste producten. Zoals sigaretten en alcohol. beiden zijn verslavend, dus da's ook een groot voordeel. Beiden schaden de gezondheid, op de wat langere termijn. Die bejaarden zijn toch al bijna dood, dus voor hun maakt hetniets uit.
NicotineMan moet een bejaardenheld worden. Die ontbreekt er voor die doelgroep. Een ouwe lul met een peuk in zijn muil, met een paar jonge grietjes ernaast. Of zoiets.
Ik heb begrepen dat de Marlboroman met de cowboyhoed al is overleden...
quote:
Er is nog een voordeel. Als bejaarden, grote kostenposten die geen directe bijdrage leveren aan het bbp, eerder sterven, kost het ons minder geld als samenleving. Het mes snijdt aan twee kanten.
De sterftegolf is weer goed voor begravenisondernemers en aanverwante industrien.
Sigaretten en alcohol bij bejaarden kunnen onze economie een enorme impuls geven. Hulde!!!
Om hetzelfde doel na te streven kun je ook van jonge overvallers helden maken. Zij beroven bejaarden en steken dat opgepotte geld weer in de economie. En passant bezorgen zij de zorg-industrie weer klandizie vanwege opgelopen trauma's en/of hartkwalen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:28:13 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14999176
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat de Marlboroman met de cowboyhoed al is overleden...

Tijd voor vernieuwing dus.
quote:
[..]

Om hetzelfde doel na te streven kun je ook van jonge overvallers helden maken. Zij beroven bejaarden en steken dat opgepotte geld weer in de economie. En passant bezorgen zij de zorg-industrie weer klandizie vanwege opgelopen trauma's en/of hartkwalen...

Zorg kost geld. Slecht plan.
pi_14999217
Nou mag er wel een slotje op Kozzmic ...
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:31:13 #19
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14999282
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tijd voor vernieuwing dus.
[..]

Zorg kost geld. Slecht plan.

De Zorg is ook een industrie die geld genereert en de econmomie stimuleert anders kwam er momenteel geen evangelie dat het heil van de privékliniek verkondigde.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:32:15 #20
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14999310
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nou mag er wel een slotje op Kozzmic ...
Ha nee, ik ben hier net.

De schoorsteen moet wel blijven roken...

pi_14999418
Mijn steun heb je... ik zal me volledig inzetten voor deze geweldige campagne.. Voor een financiële injectie of anonieme storting ben ik altijd bereikbaar... Dit geld zal uiteraard alleen aan nicotine en aanverwanten besteed worden.. zoals het hoort..
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_14999496
Dubbeltopic:

Roken is goed!

slotje dan maar .

vrijdag 28 november 2003 @ 13:44:52 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14999668
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dubbeltopic:

Roken is goed!

slotje dan maar .

Je verwijst naar dit topic.
pi_14999687
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je verwijst naar dit topic.

Moderator vrijdag 28 november 2003 @ 15:10:56 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15001995
AUTO'S VOOR TWAALFJARIGEN!!!!!

zeg alleen kleine auto'tjes met een minimale snelheid van 50 km die niet de snelweg opmoeten maar toch!!!
Dan moeten die ouders zich helemaal zuur betalen aan wegenbelasting en shit.

en als het autootje kapot of kwijtraakt dan moet er weer een nieuwe komen met sint niklaas

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')