Ik zou het niet weten, maar is democrates niet een soort polinco? Overigens heb ik het idee dat de andere Annemarie (Goedmakers) tweede wordt. Ze heeft tot een redelijke staat van dienst binnen de PvdA en in de polls (op verschillende PvdA websites) doet ze het goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:10 schreef Norm_Coleman het volgende:
Weet iemand of dit waar is?
Misschien wel, maar de geleverde bronnen lijken het te onderbouwen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar is democrates niet een soort polinco? Overigens heb ik het idee dat de andere Annemarie (Goedmakers) tweede wordt. Ze heeft tot een redelijke staat van dienst binnen de PvdA en in de polls (op verschillende PvdA websites) doet ze het goed.
Beetje ranzige manier om je punt te maken. Nahja, de bron zegt genoeg.quote:...zij wordt nu beloond voor haar handelen...
...Om een kroon te zetten haar fantastische doofpotprestaties in Amsterdam...
...deze extreem-linkse vrouw...
Van wat ik van de kandidaten weet lijkt hij me inderdaad het meest geschikt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op Michiel van Hulten.
Hij is voor een linkse coalitiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Van wat ik van de kandidaten weet lijkt hij me inderdaad het meest geschikt.
Hij woont daarnaast ook nog eens zowat bij mij om de hoek.
Dat zie je ook terug in zijn programma, waar Hoogland het in haar programma eigenlijk helemaal niet over partij-organisatie heeft. Vervolgens heeft ze wel weer een gedetailleerd plan, maar ik vind dat ze daarin eigenlijk minder zegt dan Van Hulten in de drie thema's die hij aanstipt in zijn programma.quote:Ik wil best over allerlei thema’s mijn mening geven, maar eigenlijk doen die er nauwelijks toe: de voorzitter is er vooral voor de organisatie en het proces.
http://vanhulten.blogspot.com/
Voor zover ik het kan beoordelen iemand die organisatorisch van wanten weet.quote:Een dagje Brussel. Overdag afspraken voor mijn werk. Op 2 en 3 december organiseer ik voor Policy Network, de organisatie waarvan ik vice-voorzitter ben, hier een grote bijeenkomst van 100 jonge politici, wetenschappers, ondernemers en vertegenwoordigers uit de wereld van media en cultuur. Gastvrouw van de bijeenkomst is Kathleen Van Brempt, Vlaams minister van mobiliteit en een oud-collega uit het Europees Parlement. De bijeenkomst wordt voorgezeten door Helle Thorning-Schmidt, de kersverse partijleider van de Deense sociaal-democraten, 39 jaar en een soort Wouter Bos van Noord Europa. Wouter Bos zelf komt trouwens ook: hij houdt op vrijdag 2 december de openingstoespraak. De bijeenkomst gaat over de toekomst van Europa na de Nederlandse en Duitse referenda: wij gaan de regeringsleiders, die een kleine twee weken later ook in Brussel bijeenkomen, laten zien het moet! Het is bij mijn weten de eerste keer dat een dergelijke groep jonge progressieve leiders bijeen komt.
quote:
quote:Waar ik in ieder geval niet voor ben, is om ons nu al vast te leggen op een linkse coalitie: dat zou Marijnissen en Balkenende alleen maar in de kaart spelen, en onnodig kiezers in het midden wegjagen. We moeten uitgaan van eigen kracht, zoveel mogelijk kiezers aan ons zien te binden, een rechtse meerderheid voorkomen en vanuit die positie de onderhandelingen ingaan.
http://www.vanhulten.net/nieuws.php?id=139
Grappig - bij het debat van de 4 kandidaten onlangs werd hij juist gequote als een uitgesproken voorstander van een linkse coalitie, maar ik begin nu te twijfelenquote:
Heb je het volledige bericht gelezen waaruit dat stukje komt? Dat gaat daar juist over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig - bij het debat van de 4 kandidaten onlangs werd hij juist gequote als een uitgesproken voorstander van een linkse coalitie, maar ik begin nu te twijfelen
Net zoals Jan? Nee, doe maar liever Michiel partijvoorzitter en Wouter fractievoorzitter. Komende maandag komt Michiel overigens naar Zeeland, dus wanneer iemand nog vragen aan hem heeft....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:31 schreef pberends het volgende:
Kan Wouter Bos niet en ook nog voorzitter worden?
Okay, nu zie ik zijn reactie idd. Lekker draaikonterig weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Heb je het volledige bericht gelezen waaruit dat stukje komt? Dat gaat daar juist over.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:55 schreef kandidaatvoorzitter het volgende:
Draaikonterig valt wel mee hoor, SCH. Met links als het kan, met rechts als het moet, duidelijker kan toch niet? Groet! Michiel
Op Ad Melkert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Peter, op wie zou jij als groot PvdA liefhebber () stemmen?
Dat is ook het enige nadeel voor hem. Wat mij betreft maakt dat niet uit. Maar ik vermoed dat de leden een sterke opponent willen tegenover Wouter Bos (opzich is hij dat wel, maar waarschijnlijk verschillen ze nauwelijks van mening).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
Michiel komt een beetje over als het broertje van Wouter Bos.
Goedmakers is best populair onder de PvdA leden die voor een vrouw willen kiezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef pberends het volgende:
Michiel wil over links, Bos trekt dat niet zo.
Maar die Michiel is wel media-geniek, dat scoort natuurlijk hoog anno 2005. De 2 oudjes zullen het zeker niet redden, en Hoogland zal als dom blondje als niet daadkrachtig worden gezien.
Hehe, je hebt mij nageaapt. Ik had diezelfde volgorde maandag al doorgegeven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef Toad het volgende:
Spannend. Ik gok dat de uitslag gelijk is aan mijn stem.
Ik weet de uitslag al; 1 Michiel van Hulten 2; Anne Marie Hoogland 3 andere Annemarie 4 ouwe lulquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hehe, je hebt mij nageaapt. Ik had diezelfde volgorde maandag al doorgegeven.
Vlak trouwens de kansen van Anne Marie Hoogland niet helemaal uit. Als je de steunbetuigingen op haar website bekijkt dan heeft ze de Amsterdamse PvdA grotendeels achter zich staan, en die lobby is volgens mij best machtig binnen de partij. Met al die deelraden enzo zit daar ook een groot actief kader. Ik las ook een stukje op haar site over een debat in Groningen, waar zij met afstand als winnaar werd gezien.
Ik heb er echter vertrouwen in dat Michiel van Hulten met een redelijk verschil zal winnen. Hij heeft verreweg de beste papieren, dat zal iedereen die er objectief tegenaan kijkt moeten beamen.
Das waar. Maar binnen de partij heb ik ook veel goede verhalen gehoord over Goedmakers. Haar CV ziet er ook wel goed uit. Laten we het er bij houden dat tussen de Annemaries de strijd gaat om de 2e plek. Als jullie nog willen lachen om mijn interviewkunsten, dat kan hier.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Vlak trouwens de kansen van Anne Marie Hoogland niet helemaal uit. Als je de steunbetuigingen op haar website bekijkt dan heeft ze de Amsterdamse PvdA grotendeels achter zich staan, en die lobby is volgens mij best machtig binnen de partij. Met al die deelraden enzo zit daar ook een groot actief kader. Ik las ook een stukje op haar site over een debat in Groningen, waar zij met afstand als winnaar werd gezien.
msnquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Das waar. Maar binnen de partij heb ik ook veel goede verhalen gehoord over Goedmakers. Haar CV ziet er ook wel goed uit. Laten we het er bij houden dat tussen de Annemaries de strijd gaat om de 2e plek. Als jullie nog willen lachen om mijn interviewkunsten, dat kan hier.
Hey, wat zou jij hebben gedaan als je niet wist van de Westerpark-rel? Uiteindelijk zal ik (vermoedelijk) Goedmakers als 2e hebben gestemd omdat ze de moeite heeft genomen om naar Zeeland te komen en een goed CV heeft, maar die Westerparkaffaire heeft het me er wel makkelijker op gemaakt. Moet ik eerlijk zeggen... en daar heb ik eerlijk gezegd een dubbel gevoel bij.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat ongemonteerde interview op de NOVA website was geweldig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
Ik blijf erbij dat Peter van de Rijt de beste optie was.
[afbeelding]
Trok zich tijdens het interview al terug wegens te kritische vragenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat ongemonteerde interview op de NOVA website was geweldig.
Ik zei het hé!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
Van Hulten was wel duidelijk, maar dat die ouwe doos boven Hoogland eindigde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |