dunno.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom is het kutweer?!
WaaroM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef Duncan-Death het volgende:
Mij ava hoort ook wel in de OP.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Moet je werkelijk een reden hebben?
en..?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb best wel een respectabele snor na 4 dagen niet scheren.
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb best wel een respectabele snor na 4 dagen niet scheren.
Okayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet
(dat ochtendhumeur dus
niet dat vrouwmens)
FC Knuddequote:
Nog nieuwe, wulpse tienermeiden gespot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, al me matties weer gesproken, weet je
En heb je 'm ook opgeslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef pekel het volgende:
Ik heb een tietenfoto van ijsmeis gezien.
Niet alleen gespotquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nog nieuwe, wulpse tienermeiden gespot?.
Dat nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ingezoomd en wallpaper van gemaakt?
Wees blij, ik mag er niet eens één, ik zou daar te lui voor zijn volgens mijn moeder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:13 schreef Jeff89 het volgende:
!@#!@%$#^!!#% krantenwijk... Helemaal geen zin in...
quote:Mooo... | zegt:
nu al een andere jongen op het oog?
m.... ... status (uit bad) zegt:
ja
alleen die jongen beantwoord mijn singalen neit
die denkt aan andere meisjes en wil zelf geen stap maken
Mooo... | zegt:
altijd al een gruwelijk hekel aan zulke jongens gehad
dan heb je een gruwlijke hekel aan jezelf
Erg mannelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:25 schreef Duncan-Death het volgende:
Tof chriz!
Ik heb een 5 'o clock shade. (prikkelgedoe)
Als je goed leest zei ze dat je dr 2e keus bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef -Mo- het volgende:
Zal ik ook meteen met alle andere bitches pimpen die mij leuk vinden?
quote:Mooo... | zegt:
nu al een andere jongen op het oog?
Ik ben geen 2de keus hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je goed leest zei ze dat je dr 2e keus bent![]()
Dus doe maar niet..
WAT?!?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Saarah het volgende:
[..]
goedgoed en met jou?![]()
en denk maar niet dat je vorige post voor mij geldt ofzo![]()
Als je aardig doet wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus je vind mij wél leuk?![]()
![]()
Met mij gaat alles goed trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou Mo, dat word aardig doen als je met haar wil pimpen
Of neuken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef Duncan-Death het volgende:
Stelletje onzekere pubers!
Ga gewoon eens uit met elkaar ofzo.
Dat zal Imberr niet zo leuk vinden, vrees ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef Duncan-Death het volgende:
Stelletje onzekere pubers!
Ga gewoon eens uit met elkaar ofzo.
Ah, jij dekt imberr dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zal Imberr niet zo leuk vinden, vrees ik.
Hoeveel pubers kijken ernou sesamstraat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
iedereen die sesamstraat weer terug wil naar half zeven mail naar sesamstraat.omhalfzeven@gmail.com
alle mailtjes worden doorgestuurd naar vpro.
Aantal kijkers Sesamstraat fors gedaald
Je kan ook gewoon zeggen dat een treinkaartje naar Saarah veels te duur voor je isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zal Imberr niet zo leuk vinden, vrees ik.
Een kaartje naar Imberr is al te duur voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat een treinkaartje naar Saarah veels te duur voor je is
heeyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
* Casparovvv] zit in een leuke klas.[/me]
[me=Casparovvv] heeft een best goed rooster.[/me]
[me=Casparovvv] mag zelf zijn mentor kiezen.[/me]
[me=Casparovvv] heeft morgen nog geen les.[/me]
[me=Casparovvv is wel tevreden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
Ik kom bij bijna alleen maar meisjes in de klas...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
Hoiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
* Casparovvv zit in een leuke klas.][/me]
[me=Casparovvv heeft een best goed rooster.][/me]
[me=Casparovvv mag zelf zijn mentor kiezen.][/me]
[me=Casparovvv heeft morgen nog geen les.][/me]
[me=Casparovvv is wel tevreden.![]()
Dat deed ik, ik vond ut ook al vreemdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
Je kunt beter slash me gebruiken trouwens.
Pils.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik vond ut ook al vreemd
* Casparovvv gebruikt nu weer /me, quote deze is?
Hier is het ongeveer 50-50. Veel modieuze en stijlvolle dames in de klas, daar houd ik vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik kom bij bijna alleen maar meisjes in de klas...![]()
![]()
en heb ook pas 1 september introductie.. en de 5e beginnen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:59 schreef Casparovvv het volgende:
ook een paar alto-achtige figuren![]()
bij jouw hetzelfde verhaalquote:
Da's n beetje ver héquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pizza voor je
ik ookquote:
hihi, ik bier achterhouden enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef Duncan-Death het volgende:
Hey chriz, drinken we altijd alleen?
Je kan ook gewoon op de preview knop drukken voordat je postquote:
van jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik ook
[kwijlmodus]
lust wel een hapje van jouw
[/kwijlmodus]
Ja, maar dan telt het niet voor je postcount.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de preview knop drukken voordat je post![]()
* Chriz2k passt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Schavuit!
Pass mij eensch een pilske?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar dan telt het niet voor je postcount.
Een nobel strevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tofheid!
* Duncan-Death weer blij verder musiceert.
Oh. Je kan het ook altijd brengen ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Het is maar 126 kilometer hoor.
te veel bier rakkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet maar weer eens wat push-ups doen, mijn sixpack is weg.
Ach, de vakantie is toch voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
Als ik nu vertrek ben ik om 19 uur in Heist o/d Berg. Is dat goedgenoeg voor jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef Saarah het volgende:
[..]
Oh. Je kan het ook altijd brengen ofzo![]()
![]()
hebbik geblokkeert... omdat je geen bier brengtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef -Mo- het volgende:
Waarom kan ik telkens niet meer reageren?
je doet maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef brainster het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek ben ik om 19 uur in Heist o/d Berg. Is dat goedgenoeg voor je:')
Ik mag over 10 maanden legaal bier kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pass mij eens een Brand.
whoee ben je nog zo jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag over 10 maanden legaal bier kopen.
Ik heb ook geen sixpack maar een beertender.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ik pas over 20quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag over 10 maanden legaal bier kopen.
Bastard!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef spenky het volgende:
[..]
hebbik geblokkeert... omdat je geen bier brengt
Wij hier ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:09 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sixpack maar een beertender.
ik wil ook een beertenderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:09 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sixpack maar een beertender.
2 en een half uur in de trein zitten om jou een pizza te geven.quote:
Wij ookquote:
O MYG0T I AM TEH 1337quote:
Wat doet gij voor eenen arbeidquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:12 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich na een dag vol noeste arbeid![]()
oh kwam je alleen maar om me pizza te geven dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef brainster het volgende:
[..]
2 en een half uur in de trein zitten om jou een pizza te geven.Waarom woon je nou zo verweg?
He! Ze is van mij ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef brainster het volgende:
[..]
2 en een half uur in de trein zitten om jou een pizza te geven.Waarom woon je nou zo verweg?
of je kijkt ff in mijn profielquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat doet gij voor eenen arbeid
quote:
Nou... als je meer wil als een pizza...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:12 schreef Saarah het volgende:
[..]
oh kwam je alleen maar om me pizza te geven dan?nouja laat al maar hoor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou... als je meer wil als een pizza...![]()
![]()
10 en een half he mo..niet overdrijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef -Mo- het volgende:
Christiaan, je ziet er een beetje 10 uit![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef -Mo- het volgende:
Hij is een Pimp-in-wordingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef -Mo- het volgende:
Niet dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan denkt echt dat hij stoer is omdat hij 14 is.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef joupee het volgende:
[..]
nooit geleerd dat je niet mag liegen![]()
Ik vond 'm ook overdreven... Moest meer een negen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:15 schreef joupee het volgende:
[..]
10 en een half he mo..niet overdrijven![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan is bij mij in de leer, komt wel goed.
ik moet nog beginnen... zo lang mogelijk uitstellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef -Trinity- het volgende:
Al over de helft met boeken kaften.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook overdreven... Moest meer een negen zijn![]()
inkoppertje
Windows Media Playerquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef -Trinity- het volgende:
Al over de helft met boeken kaften.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
Gelieve op te houden met baggeren, Christiaan!
Sancties zullen anders niet geschuwd worden.
je hoeft toch ook nog niet naar schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef joupee het volgende:
[..]
je hoeft toch ook nog niet naar school![]()
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelenquote:
Jij weet vast meer van die "vandalen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
Maak je klaar voor stapels stencils en papierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBO
Nee, ik ben een braaf meisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij weet vast meer van die "vandalen"
RoVaquote:
niet miepen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maak je klaar voor stapels stencils en papieren![]()
Mén, ik fussileer je met 2 handen op m'n rug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelen
Bij mij op school gaan ze alles massaal kopieërenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaal
Ik moest 2 jaar geleden mn boeken zelf kaften van m'n mama, zodoende dat ik 3 boeken gekaft had. Vorig jaar heeft ze ze maar zelf gekaftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef brainster het volgende:
Ik moet pas volgende week dinsdag mijn boek ophalen. En dit jaar had ik alleen de boeken gekaft die ik het eerste halfjaar nodig had
Zie je, ik kan het wel.quote:
Kappers opleiding ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Bij mij op school gaan ze alles massaal kopieëren![]()
ik moest het van het jaar zelf doen.. toen ik mijn werkboek had weggegooidquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierendus dat zullen ze wel niet doen
hoop ik![]()
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierendus dat zullen ze wel niet doen
hoop ik![]()
quote:
Zie je, ik kan het wel!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef joupee het volgende:
[..]
ik moest het van het jaar zelf doen.. toen ik mijn werkboek had weggegooid![]()
lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik was één van de 3 werkboeken van Informatica kwijt
heb 'n heel jaar meegekeken met 'n vriendin, en als we iets moesten leren (toch gemakkelijk
) nog snel onder de middag
![]()
!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.
Ja maar... Voor de hele bovenbouw (= 4 jaren, ongeveer 800 lln) alle werkboeken kopieren? Denk het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.
Ik doe het sámen met haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Boeken kaften heb je een moeder voor.
Tell me morequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef brainster het volgende:
Ik ben trouwens mijn natuurkunde boek van 80 euri kwijt. En dat gaat mee tot de 6e.
En ja, het gebeurde op de laatste dag van het schooljaar
Ik was eerst mn grafische rekenmachine kwijt van 110 euroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef brainster het volgende:
Ik ben trouwens mijn natuurkunde boek van 80 euri kwijt. En dat gaat mee tot de 6e.
En ja, het gebeurde op de laatste dag van het schooljaar
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:31 schreef Gabry het volgende:
Toen had een klasgenoot mij een nieuwe gegeven.. (ik stel geen vragen)
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, net zo'n mug op de muur, ik pak zo mijn aansteker: Woesj!
Owned.
Het zijn boeken, die volgens de leraren ook HBO stof bevatten. Behalve dat zijn het Amerikaanse boekenquote:
O MYG0Tquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
Ik had er gister een op kamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
Zo, zeker van achter aangevallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Het zijn boeken, die volgens de leraren ook HBO stof bevatten. Behalve dat zijn het Amerikaanse boeken
Nja... We hadden die dag alleen NA, en daarna moesten we de boeken inleveren. Ik vroeg op school, want ik snapte geen fuck van de stof. De bel ging, en ik naar het lokaal. Halverwege het proefwerk kom herinner ik me dat het boek nog op tafel lag. En sinsdien heb ik niets meer van vernomen
Ik heb naar een andere kamer moeten verhuizenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had er gister een op kamerBen iets van 5 keer gestoken
Heb em om 1 uur 's nachts dood moeten slaan
Het is ook net dat ene boek wat ze controlerenquote:
Het was best een mooie strijd, hij vloog de hele tijd om me heen om mijn aandacht af te leiden, en soms ging hij weer op de muur zitten, ik brande toen zijn pootje eraf (whehhe, owned) toen viel hij op de grond en kon ik hem de genadeklap toebrengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo, zeker van achter aangevallen?![]()
Leuk is dat he, dan voel je je toch wel even machtig, of niet, he? ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was best een mooie strijd, hij vloog de hele tijd om me heen om mijn aandacht af te leiden, en soms ging hij weer op de muur zitten, ik brande toen zijn pootje eraf (whehhe, owned) toen viel hij op de grond en kon ik hem de genadeklap toebrengen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij
Check signature Pekel
Zeker, menselijke superioriteit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Leuk is dat he, dan voel je je toch wel even machtig, of niet, he? ja.![]()
Maarrrr, wie is Bjorn Kuipers?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij
Check signature Pekel
byequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
Ik ga even weg. Tot over... een halfuurtjevoor Sarah en Imberr
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
Ik ga even weg. Tot over... een halfuurtjevoor Sarah en Imberr
Als je zo'n mug vergelijkt met met de mens.....:o Stel je voor dat zo'n kutbeest even groot was als de gemiddelde mens, hij zuigt zo je hoofd leeg, net als Cellquote:
quote:
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je zo'n mug vergelijkt met met de mens.....:o Stel je voor dat zo'n kutbeest even groot was als de gemiddelde mens, hij zuigt zo je hoofd leeg, net als Cell![]()
Gelukkig gebeurt zoiets alleen in Limburgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.
Of dat bij jou nou erg wordt gevonden is een tweedequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.
Goeie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of dat bij jou nou erg wordt gevonden is een tweede
das voor Jamaisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef Chanandler het volgende:
Tennis?
Newbiequote:
jij bent newbier dan ik dus oogjes toe en droom maar lekker verderquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
jij bent newbier dan ik dus oogjes toe en droom maar lekker verder![]()
Yep, ik ging met jou mee, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Ayaxola het volgende:
Morgen lekker allemaal voetbal kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |