abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:54 #151
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29906815
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Danny het volgende:
.

Dat vind ik niet echt te vergelijken met de hetze die momenteel door Lucida en z'n maatjes wordt gevoerd.
Heb al meerde malen aangegeven dat dit gedoe nu op achterbuurtniveau gaat , beide partijen zijn er niet vies van om elkaars zwakke plekken te misbruiken alleen hét moment waarop er kinderen bij betrokken worden om je gelijk te halen kan ik niet echt waarderen.
Er zou een kind schade hebben door dit voorval, en daarover heb ik mijn twijfels.

Brechtje is een ander verhaal, ik heb Yvonne nergens zien schermen met haar dochter en ben van mening dat het dan niet kan om maar door te fantaseren over iemands privéleven en dan met name de wereld van Brechtje.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:09:13 #152
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29906888
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Danny het volgende:

[..]

precies, alleen had ik even het idee dat je het gedrag van Lucida en co goed probeerde te praten omdat hier ook ZIJN gegevens zijn genoemd.
Je zit er wel vaker een beetje naast m.b.t. mijn intenties

Ik praat overigens niets goed , stel alleen vragen n.a.v. dat gezap .
pi_29906934
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb al meerde malen aangegeven dat dit gedoe nu op achterbuurtniveau gaat , beide partijen zijn er niet vies van om elkaars zwakke plekken te misbruiken alleen hét moment waarop er kinderen bij betrokken worden om je gelijk te halen kan ik niet echt waarderen.
Er zou een kind schade hebben door dit voorval, en daarover heb ik mijn twijfels.
Misschien dat je dit soort woorden kunt intrekken, Aahluusjunfreak trekken de dochter van Stali erbij, door meerdere mensen nu al uitgelegd. Vriendelijk verzoek dus.
I´m back.
pi_29906936
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Brechtje is een ander verhaal, ik heb Yvonne nergens zien schermen met haar dochter en ben van mening dat het dan niet kan om maar door te fantaseren over iemands privéleven en dan met name de wereld van Brechtje.
Ik vind het fantaseren over sex met brechtje minder erg dan het erbij halen van een dochter van iemand. Brechtje is zelf hier gerigistreerd en wist hoe het er aan toe ging hier. En zal zich van die fantasieen niks aantrekken. Echter dat kind is een heel anders verhaal.
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_29907042
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef zalmsalade het volgende:

[..]

Ik vind het fantaseren over sex met brechtje minder erg dan het erbij halen van een dochter van iemand. Brechtje is zelf hier gerigistreerd en wist hoe het er aan toe ging hier. En zal zich van die fantasieen niks aantrekken. Echter dat kind is een heel anders verhaal.
Allebei is af te keuren m.i. Je kunt geen kinderen betrekken in een hetze omtrent een (initiële) weekban. Überhaupt niet.
I´m back.
pi_29907263
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Allebei is af te keuren m.i. Je kunt geen kinderen betrekken in een hetze omtrent een (initiële) weekban. Überhaupt niet.
Heb je gelijk in.

Maar ik wist in welke context er over brechtje gefantasseerd werd. En ook niet wat.

Maar ouders pakken dmv de kinderen is triest.
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_29907360
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Als je doelt op FOK! en Lucida's echte naam die hier genoemd werd;
1 - Lucida daagde eenieder uit zijn echte naam te ontdekken
2 - Lucida had in een profiel van een clone zijn eigen naam gezet

Mocht je doelen op zijn HIV;
3 - met die naam was het via google vrij eenvoudig een interview te vinden welke hij had gegeven aan een blad, waarin hij zelf zijn ziekte wereldkundig maakte.
En even voor de goede orde, dat had ik gedaan: CV gegevens van Lucida op Fok kwakken .
En wel een tijdje nadat hij zelf om bronnen had verzocht voor mijn 'aantijgingen'.
quote:
lucida - zaterdag 21 mei 2005 @ 22:49
Ik weet niet wat je allemaal loopt te oreren Herr Arschnase maar het maakt een weinig doordachte indruk. Waaruit mogen users opmaken dat jou toeschrijvingen op feiten berusten? Kun je wellicht met bronvermelding komen. Het is allemaal zo hijgerig, zo storyachtig. Een afgebrand schoolmeestertje die zich met zijn ledigheid geen raad weet en daarom maar gaat wroeten in de vermeende persoonlijke gegevens van users die hem niet aanstaan. Hoe integer allemaal?!...
In: [FEEDBACK] De POL Hoge Raad.

En ik heb dat gedaan omdat ik het zat was om forumbreed uitgemaakt te worden voor werkloze ex-onderwijzer die met zijn handen niet van de kindertjes kan afblijven. Om over de rest van zijn scheldpartijen maar te zwijgen.
quote:
lucida - maandag 6 juni 2005 @ 21:09
Een verzuurd werkeloos schoolmeestertje die met zijn esthetische vorming nergens meer aan de bak komt. Het liefst zou hij op de basisschool zijn pedagogische talenten en geaardheid willen botvieren, maar ja daar weten ze wel beter en zullen de kat niet op het spek binden. Het schijnt dat hij zich al eens aan kinderen heeft vergrepen en daarom in het basisonderwijs niet meer welkom is.
In: Is Staal een kloon...?
Het is wel duidelijk dat Lucida graag mensen voor kinderverkrachter wil uitmaken.

Overigens vind ik wel dat ik te ver ben gegaan: ik heb me verlaagd tot lucida's niveau, en dat zit me niet lekker. Moreel heb ik er verder geen problemen mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door OllieA op 24-08-2005 00:47:51 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:29:42 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29907507
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien dat je dit soort woorden kunt intrekken, Aahluusjunfreak trekken de dochter van Stali erbij, door meerdere mensen nu al uitgelegd.
Neen waarde Ryan, ene stali begon over schadelijke gevolgen , daarop vroeg ik wat voor gevolgen dat waren. Heb daarbij geen boodschap aan anderen aangezien ik op dat moment slechts inhaak op een verhaal van een moeder
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:31:35 #159
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29907557
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Andere vraag dan maar, wat is de toegevoegde waarde van de privé aangelegenheid waarover stali het had?
Waarom was dat het vermelden waard in juist deze thread?

(Overigens is het een stuk gemakkelijk als stali zelf post, ze kan het toch wel zonder woordvoerder af mag ik hopen?)
pi_29907685
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Andere vraag dan maar, wat is de toegevoegde waarde van de privé aangelegenheid waarover stali het had?
Waarom was dat het vermelden waard in juist deze thread?

(Overigens is het een stuk gemakkelijk als stali zelf post, ze kan het toch wel zonder woordvoerder af mag ik hopen?)
Omdat ik het te danken heb aan leugens, je weet wel als in laster en smaad van jouw vrienden op dat andere forum.

Ik ben afgehaakt omdat ik geen zin heb om me bij ene Loedertje te moeten verantwoorden vanwege mijn zogenaamde nalatigheid en ook omdat ene Loedertje zich niet eens ingelezen heeft maar wel erg snel klaarstaat met haar oordeeltjes over dingen waar ze duidelijk niets van begrijpt.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:44:22 #161
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29907934
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef Stali. het volgende:

[..]

Omdat ik het te danken heb aan leugens
Ik dacht toch echt jouw naam te lezen bij deze posting over de verregaande gevolgen in je PRIVÉ leven n.a.v. een virtueel voorval..
quote:
[quote]Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef Stali. het volgende:
Er onschuldige kinderen bij betrekken daar zijn ze bepaald niet vies van. Dat bleek een maand geleden al toen ze mijn vijfjarige dochter misbruikt hebben voor hun viezigheid.

Lucida hoopt ons IRL schade toe te brengen door stug te blijven volhouden dat Ryan een kindermisbruiker is, Fok! een pedofielennetwerk etc. Als je het maar lang en hard genoeg roept wordt het vanzelf voor mensen waarheid, aldus Lucida. Overigens is hier natuurlijk geen justitie aan de deur geweest maar is het wel op een andere manier onze huiskamer binnengekomen en dat het voor een kind van vijf gevolgen zou kunnen hebben dat maakt dat tuig niet uit. Nee, zij vinden dat je aan dit soort zaken gerust het leven van een vijfjarige aan mag opofferen want zij zijn, Fok! afgetrapt en ookal vinden ze dat volgens eigen zeggen he-le-maal niet erg, het is voor hun een rechtvaardiging om alle smerigheid die ze in zich hebben tentoon te spreiden.
Ik snap niet hoe je het als volwassene voorelkaar krijgt je virtuele leven zover in je dagelijks leven toe te laten dat het directe gevolgen heeft voor je kind maar dat terzijde..
quote:
, je weet wel als in laster en smaad van jouw vrienden op dat andere forum.
Blijven *jullie* zo bezig?
Ik heb geen virtuele vrienden, hier niet en elders niet.
quote:
Ik ben afgehaakt omdat ik geen zin heb om me bij ene Loedertje te moeten verantwoorden vanwege mijn zogenaamde nalatigheid en ook omdat ene Loedertje zich niet eens ingelezen heeft maar wel erg snel klaarstaat met haar oordeeltjes over dingen waar ze duidelijk niets van begrijpt.
Doordat ik niet direct partij trek heb jij zelf ook een zeer snel oordeel over mij
Pot-ketel again.

Verder heb ik niet geschreven dat je nalatig bent.
pi_29908103
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt jouw naam te lezen bij deze posting over de verregaande gevolgen in je PRIVÉ leven n.a.v. een virtueel voorval..
[..]

Ik snap niet hoe je het als volwassene voorelkaar krijgt je virtuele leven zover in je dagelijks leven toe te laten dat het directe gevolgen heeft voor je kind maar dat terzijde..
[..]

Blijven *jullie* zo bezig?
Ik heb geen virtuele vrienden, hier niet en elders niet.
[..]

Doordat ik niet direct partij trek heb jij zelf ook een zeer snel oordeel over mij
Pot-ketel again.

Andere mensen lezen die teksten en daar zijn wij de dupe van en met name mijn dochter. Lees anders nog even terug, ik heb duidelijk gezegd dat er mensen zijn die hopen handig gebruik te maken van leugens die die gasten verspreiden op een haatforumpje een verhaal apart is. Maar feit blijft dat ik er last heb van smaad en laster die daar verspreid wordt en dat is iets wat wij niet doen.

Maar ik vind het nogal zinloos om met jou over mijn priveleven te praten en ik ga niet alles op Fok! plempen over het hoe en waarom. Het gaat je niet aan maar ik mag natuurlijk wel melden dat ik last heb van het feit dat onze foto's met onze echte namen misbruikt zijn. Dat laatste vind jij ook helemaal niet interessant. Dus ik laat het hierbij.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:55:27 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29908214
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:

Andere mensen lezen die teksten en daar zijn wij de dupe van en met name mijn dochter

. Maar feit blijft dat ik er last heb van smaad en laster die daar verspreid wordt en dat is iets wat wij niet doen.
Stel dat dat inderdaad een direct gevolg is van anderen waarom doe je daar dan niets tegen?
Ik weet zeker dat ik het niet zou pikken als iemand 1 van mijn naasten schade berokkend op wat voor wijze dan ook.
Sorry maar je zou dan toch denken dat je IRL stappen onderneemt i.p.v. wederom terug te keren naar die virtuele wereld en NOG MEER privé quotes te posten?

Doe er dan IRL iets mee.
pi_29908338
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:55 schreef Loedertje het volgende:

Doe er dan IRL iets mee.
No shit, Sherlock.
pi_29908599
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:

Dat klopt.... wel schreef je dit:
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Loedertje het volgende:

1Stali zoontje heeft niets te maken met al deze weblogs
]

Daarom snap ik dan ook niet dat men d.m.v. dit soort *misbruik* verhalen hun gelijk proberen te halen of een beroep te doen op de empathie van anderen

Bah.
Met andere woorden je verwijt Stali 'misbruik' van haar kind.
En dat gaat té ver.
Je mag haar verwijten dat ze té paranoia is over de doorwerking van die pedohetze naar haar ex...misschien heb je gelijk.---ik weet het niet want ik ben een sidekickkloon en niet van Ryan --
Maar het is volkomen terecht dat ze flink boos is.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 01:13:59 #166
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29908624
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat klopt.... wel schreef je dit:
[..]
Ja en
pi_29908659
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja en
Zie bijgevoegd stuk...
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 01:19:54 #168
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29908725
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:12 schreef Bluesdude het volgende:

Met andere woorden je verwijt Stali 'misbruik' van haar kind.
Zo komt het iig wel over op buitenstaanders die dit lezen.
Eenvirtueel incident van amper een maand geleden (las ik elders in deze tread) wat direct gevolgen zou hebben voor een kind IRL.
quote:
En dat gaat té ver.
Zoals jij het nu draait idd wel, zoals ik het bedoel niet.
quote:
Je mag haar verwijten dat ze té paranoia is
Ken haar niet en heb daar geen oordeel over
pi_29908767
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik blijf heen en weer hobbelen tussen allerlei sites waarop eigenlijk nix te lezen is behalve wat persoonlijke vetes van mensen.
Ben zelf meer van het extreem surfen en zou bij dit soort beschuldigingen toch liever feiten lezen, het is namelijk nogal een beschuldiging en als jij werkelijk meent wat je hierboven typt dan ben je misschien ersntig nalatig m.b.t. je dochter (waarom geen aangifte doen??)
[..]

Sorry stali maar jij begon zelf over je privé situatie ..

[
Voila, L., je verwijt Stali nalatigheid, omdat ze 1 en ander hier meldt om haar pathetische kleine gelijkje te halen tegen die schattige krullenbollen op speedbootjes forumpje en niets doet IRL. De vraag van Stali op haar beurt is eigenlijk: hoe weet je dat ik niets IRL heb gedaan??? denk je nl dat we alles op Fok! plempen??? Komt daarbij nog bij: wat kun je doen als je de identiteit niet kent van degenen die je belagen en belasteren op deze manier. Vandaar dat haar redenering is: Aaahtje meisje doe maar aangifte tegen ons, dan leren wij je identiteit tenminste kennen en kunnen wij vervolgens aangifte doen van laster en smaad, om zodoende het verstoorde karma weer te herstellen zal ik maar zeggen... (mda lucy).
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 01:30:19 #170
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29908903
Je kunt wel degelijk actie ondernemen als je kind schade heeft ondervonden n.a.v. iets wat zich in de virtuele wereld afspeelde.
Ja, ik noem DAT dan naltigheid omdat ik vanuit mijn situatie nu redeneer en het niet zou pikken als mensen mijn naasten zouden benadelen.

De vraag van stali mbt of ik weet wat zij IRL voor acties heeft ondernomen is mij ontgaan.

*afwachten tot een ander aangifte doet is wel heel erg vaag moet ik je zeggen, er zijn altijd wegen te bewandelen met een goede advocaat.

Maar goed, niet mijn probleem verder.

Succes en veel wijsheid toegwenst allemaal.
pi_29909581
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, en weet je wat er straks elders te lezen staat?

Zie, ook crew geeft ons gelijk
Dat hartje had beter zwart kunnen zijn hè?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_29928060
Als lucy het zegt, zal het wel waar zijn
Afgemeten aan de 56 geregistreerde gebruikers van dit forum was bijna 60% van hen afgelopen maandag actief aanwezig. Als we deze fantastische aantallen naar Pol=Fok vertalen dan zouden ze daar op een dag 60.000 actieve bezoekers moeten hebben. Nou vergeet het maar, want op zo'n hoge bezettingsgraad kunnen ze op Pol=Fok van z'n levensdagen niet bogen.
Als ze al een aantal van 2000 gastbezoekers op een dag hebben, is dat voor hun doen al een geweldig aantal.
Voorlopige conclusie: het gaat goed met dit forum, en waar elders de groei er definitief uit is, groeit dit forum nog met de dag... .
I´m back.
  Admin woensdag 24 augustus 2005 @ 18:26:55 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29928143
Ja, de groei is er hier op FOK=ONZ zooooooooooooooooooooo uit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29928201
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef yvonne het volgende:
Ja, de groei is er hier op FOK=ONZ zooooooooooooooooooooo uit
Alleen maar kloons van mij hè. .
I´m back.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:30:08 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29928257
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
-knip-
Het is zo goed als onmogelijk om aan kleuterschoolherinneringen te ontkomen als; "kijk, mijn plassertje is langer dan die van jullie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')