abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29902158
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zet even die "solidaire bril" met je geloofsgenoten af en lees dan dat ook Sjun en Sater dit te ver vonden gaan...
Ik heb geen "solidaire bril" op, ik bekijk de zaak puur objectief op basis van hetgeen dat ik te lezen krijg in dit topic en naar aanleiding van de content die ik voorgeschoteld krijg op de links die me hier in dit topic worden aangereikt. Wellicht heb jij wel een solidaire bril op?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29902465
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik heb geen "solidaire bril" op, ik bekijk de zaak puur objectief op basis van hetgeen dat ik te lezen krijg in dit topic en naar aanleiding van de content die ik voorgeschoteld krijg op de links die me hier in dit topic worden aangereikt. Wellicht heb jij wel een solidaire bril op?
Jij ziet niet aan de reacties dat de openingspost -gewijzigd op aanmaning van de webmaster- suggestief was ?
En je snapt niet dat dit misbruik maken is van een kind ?
Aaah heeft dezelfde soort "sexueelgetinte" ongein uitgehaald met de dochter van Yvonne.
Zie eerdere post van Sidekick..
Hoe smerig ben je dan? Laat kinderen buiten je persoonlijke vetes en relspelletjes.
pi_29902601
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij ziet niet aan de reacties dat de openingspost -gewijzigd op aanmaning van de webmaster- suggestief was ?
En je snapt niet dat dit misbruik maken is van een kind ?
Aaah heeft dezelfde soort "sexueelgetinte" ongein uitgehaald met de dochter van Yvonne.
Zie eerdere post van Sidekick..
Hoe smerig ben je dan? Laat kinderen buiten je persoonlijke vetes en relspelletjes.
Ik zie een linkje naar een topic op Fok! en verder een hoop reacties, waarbij vooral veel reacties van Ryan3 en Stali.

Vooral veel beweringen zonder bewijzen, juist hetgeen waarvan men Aaah aan het beschuldigen is. Tja...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29902659
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Was Lucidia niet met iets soortgelijks bezig (ook met lekken van persoonlijke data). ?!
Zit wel 1 verschil tussen beide zaken.
  • Lucidia is oud en wijs genoeg om zichzelf te verdeligen.
  • Stali zoontje heeft niets te maken met al deze weblogs en het is ook niet te bevatten waarom deze dan ook op de korrel genomen moet worden.

Die weblog-wars hebben alle fatsoensnormen overschreden en ik snap bij god niet waarom mensen door blijven posten/ blijven zagen.
  • Die persoonlijke data stonden vrij toegankelijk op internet en zijn gewoon ware feiten geweest. Dit valt absoluut niet onder laster en smaad. Lucida heeft ons hierin ook uitgedaagd, want werkelijk wij zouden eens moeten weten wie hij was, dan zou het schaamrood op onze kaken staan etc. Dat Lucida uiteindelijk zelf niet zo trots is op zijn eigen CV dat is jammer. Overigens is het niet Ryan3 geweest die een normale fotosoep van Lucida's foto met een plaatje van Nietzsche heeft gemaakt, (Waar Lucida toch wel blij mee was want hij heeft hem zelfs als header een tijd in gebruik gehad op zijn eigen weblogje), maar hebben ik en iemand anders daar opmerkingen over gemaakt. Dus die hele hetze tegen Ryan3 is ook al misplaatst

De holocaustban van sjun had geen permban als gevolg, dit heeft hij helemaal aan zichzelf te danken door met stapel klonen door te blijven posten. Hij had ook gewoon dat weekje kunnen uitzitten en dan had hij nu gewoon op Fok! kunnen posten.

Weer over smaad en laster. Roepen dat iemand de dochter van zijn partner misbruikt en dit dag in dag uit blijven roepen in de hoop iemand IRL met een verzonnen leugen te kunnen schaden dat valt wel onder laster en smaad. Het wrange aan het hele gebeuren is dat mijn dochter nu juist schade lijdt omdat de omgangsregeling met haar vader hierdoor spaak is gelopen. Natuurlijk geeft ook dit weer aan dat sommige mensen graag vieze leugens gebruiken voor hun eigen voordeel maar dat is een verhaal apart.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:28:21 #105
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_29902796
    Speciaal voor CMT even een beknopte samenvatting:

Het web-log team dat de gewraakte foto + smaad en laster heeft verwijderd:

http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/2910056
    quote:
    Beste Aaahikwordgek,

Er zijn een aantal klachten over je weblog binnengekomen.
    Hoofdreden van de klachten is dat je mensen afvalt. Nader
    onderzoek leert dat je inderdaad mensen op basis van jou
    log zwart maakt. Geen satire, gefundeerde kritiek of
    karikatuur maar laster en /of smaad. Er worden twee
    personen van fok.nl vergeleken met sexuele misbruikers en
    nazi's.

We willen niet toestaan dat onze dienst daarvoor wordt
    gebruikt. Onze algemene voorwaarden bieden ons de
    mogelijkheid daartegen op te treden. Vandaar ons verzoek
    binnen 24 uur je log te schonen van elke vorm van laster
    en smaad. Daarna zijn we genoodzaakt je log tijdelijk
    onzichtbaar te maken voor publiek.

Met vriendelijke groet,
    het Web-log team
    De reactie van sjun toen er nog niets verwijderd was is ook duidelijk:

http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/2905476 (derde reactie)
    quote:
    Ik vind niet dat je het meisje Emma moet betrekken bij een poging een mogelijk wat ontaarde moeder met nood aan een vaderfiguur digitaal te jennen.

Er kunnen mensen via een weblog op vreemde ideeën worden gebracht. Zo'n plaatje kan dat soort mensen bij een doel IRL bepalen terwijl het kind in beeld dat zich niet verweren kan geen enkele blaam treft voor de wat getroubleerde digitale verhoudingen.
    Speedfreak die vervolgens Aaah napraat:

http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/2905476 (vierde reactie)
    quote:
    Maar waarom houdt het meiske nu haar handen voor haar kruis? Heel eenvoudig, het duidt op sexueel misbruik. Ze probeert haar innigste plekje op die manier te beschermen. Voor wat?
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:30:16 #106
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_29902878
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
    Het wrange aan het hele gebeuren is dat mijn dochter nu juist schade lijdt omdat de omgangsregeling met haar vader hierdoor spaak is gelopen.
    Is de aanpassing van de omgangsregeling het resultaat van de onzin die op de weblogs is gepost ?!
    Zo ja... dan zou ik zeker aangifte doen. Dan heb je in ieder geval een stukje recht om mee te slaan.
    pi_29902927
    Dat een web-logteam een foto heeft verwijderd zegt niet zo gek veel, immers die hebben geen zin in gezeik en als iemand zich beledigd voelt zullen ze al snel overgaan tot het verwijderen van een linkje, net zoals de prikpagina-beheerder van een startpagina-dochter dat doet.

Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah en misbruik van de dochter van Yvonne. Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd...
    pi_29902977
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is de aanpassing van de omgangsregeling het resultaat van de onzin die op de weblogs is gepost ?!
    Zo ja... dan zou ik zeker aangifte doen. Dan heb je in ieder geval een stukje recht om mee te slaan.
    Het probleem is dat ik niet weet wie ze zijn. Aaahikwordgek dreigt met justitie op onze dak te sturen omdat hij zegt wel te weten wie we zijn. Ik hoop dat hij het doet want dan komen wij er ook achter wie hij is en dan kunnen wij aangifte doen.
    pi_29902990
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik zie een linkje naar een topic op Fok! en verder een hoop reacties, waarbij vooral veel reacties van Ryan3 en Stali.
    Vooral veel beweringen zonder bewijzen, juist hetgeen waarvan men Aaah aan het beschuldigen is. Tja...
    Eerst zag je alleen de openingpost..
    Ik wees je op de reacties ..
    En nu zie nog steeds NIKS.
    Reacties van Speedfreak, Sjun en Sater niet gezien?
    Of wil je het niet weten ?
    Er was een foto met een suggestieve tekst.
    Ik dacht dat in de tekst zoiets was als 'man in park in Bergen op Zoom'
    Speedfreak borduurt verder in zijn reactie. Sjun en Sater protesteren.
    Waarom begint Sjun over 'hond' .. naar welke gemaakte suggestie wijst ie ?
    pi_29903047
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah en misbruik van de dochter van Yvonne. Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd...
    Pardon.?
    Sidekick en ik zijn getuigen over die suggestieve posting die jij probeert goed te praten.
    Er zijn meer getuigen
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:36:12 #111
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29903074
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Lijkt mij uitgesloten hoor durgshond
    Daarbij gaan dat soort omgangsregelingen via een advocaat of voogd en komt een verandering er doorgaans ;echt niet zó snel doorheen
    quote:
    Zo ja... dan zou ik zeker aangifte doen. .
    *diepe zucht*

Drugshond je hebt volkomen gelijk in deze .
    pi_29903078
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Eerst zag je alleen de openingpost..
    Ik wees je op de reacties ..
    En nu zie nog steeds NIKS.
    Reacties van Speedfreak, Sjun en Sater niet gezien?
    Of wil je het niet weten ?
    Er was een foto met een suggestieve tekst.
    Ik dacht dat in de tekst zoiets was als 'man in park in Bergen op Zoom'
    Speedfreak borduurt verder in zijn reactie. Sjun en Sater protesteren.
    Waarom begint Sjun over 'hond' .. naar welke gemaakte suggestie wijst ie ?
    Dit zijn weer insinuaties en lukrake verbanden waar echt niemand wijzer van wordt. In de reacties zie ik echt vooral reacties van Stali en Ryan3, met van allerlei beschuldigingen.

Hier worden we allemaal niet zoveel wijzer van.
    pi_29903130
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Pardon.?
    Sidekick en ik zijn getuigen over die suggestieve posting die jij probeert goed te praten.
    Er zijn meer getuigen
    LLes m'n vorige post nog maar eens goed.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:39:26 #114
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_29903209
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Moet ik het soms voor je spellen?

Of ben je te dom om te snappen dat het niet gaat om seksueel misbruik, zoals je al meerdere keren is duidelijk gemaakt?

Het woord misbruik heeft ook andere betekenissen, is dat zo moeilijk om te begrijpen?
    pi_29903226
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit zijn weer insinuaties en lukrake verbanden waar echt niemand wijzer van wordt. In de reacties zie ik echt vooral reacties van Stali en Ryan3, met van allerlei beschuldigingen.

Hier worden we allemaal niet zoveel wijzer van.
    Jij wil het niet zien, maar dat geeft helemaal niet.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:40:23 #116
    89730 Drugshond
    pi_29903250
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Stali. het volgende:
    Het probleem is dat ik niet weet wie ze zijn. Aaahikwordgek dreigt met justitie op onze dak te sturen omdat hij zegt wel te weten wie we zijn. Ik hoop dat hij het doet want dan komen wij er ook achter wie hij is en dan kunnen wij aangifte doen.
    De aanval is de beste verdeliging. Probeer zelf de aanklacht rond te maken.
    pi_29903255
    quote:
    # reactie door zalmsalade —
    22-08-2005 @ 16:57

Ik ben geband op het “fok Haat forum”…

Wat nu?

Waar is het ik haat het fok haat forum?
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_29903362
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Moet ik het soms voor je spellen?

Of ben je te dom om te snappen dat het niet gaat om seksueel misbruik, zoals je al meerdere keren is duidelijk gemaakt?

Het woord misbruik heeft ook andere betekenissen, is dat zo moeilijk om te begrijpen?
    Anders spel je het even voor me, dat lijkt me een goed idee.

Met dat te dom impliceer je dat je slimmer bent dan mij, dat is niet echt het geval natuurlijk.

Lees die post anders nog eens door, er staat duidelijk nog een ander soort misbruik omschreven (niet bij de dochter van Stali) en er staat duidelijk sexuele frustraties. Nu jij weer.
    pi_29903415
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef Stali. het volgende:

[..]

Jij wil het niet zien, maar dat geeft helemaal niet.
    Dat maak jij er van. Over suggestief gesproken...
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:44:30 #120
    89730 Drugshond
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:50:01 #121
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29903718
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef Drugshond het volgende:
    \verkrachting \
    Begin jij ook al wartaal uit te slaan?
    pi_29903759
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Dat maak jij er van. Over suggestief gesproken...
    Hoeveel getuigen wil je hebben voordat je de suggestieve posting wilt erkennen.?
    Als je op het standpunt staat dat de posting nietveelzeggend is, dat kan...want die is gewijzigd later.
    Sta je op het standpunt dat je niet mág oordelen wat er eerst wel stond.
    Dat kan..
    Maar dan kun je de mening van mensen die het wel gezien niet opzij schuiven, want daar mág je dan ook niet over oordelen.
    En je schuift dus wel opzij. Je veroordeelt die mensen.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:58:40 #123
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_29904115
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Anders spel je het even voor me, dat lijkt me een goed idee.
    Okay, lees het volgende citaat van speedfreak:
    quote:
    Maar waarom houdt het meiske nu haar handen voor haar kruis? Heel eenvoudig, het duidt op sexueel misbruik.
    Het "meiske" is de dochter van Stali. Speedfreak heeft het over haar handen voor haar kruis, naar aanleiding van een foto. (of had ej een andere verklaring?)

Aaahwikwordgek betrok haar dochter dus bij de vete, iets dat je misbruik kan noemen, of "over de rug van .." kan noemen of whatever. Het blijft laag.

Dat dat niet meer zichtbaar is, komt omdat het verwijderd is door het web-logteam:
    quote:
    Er worden twee
    personen van fok.nl vergeleken met sexuele misbruikers en
    nazi's.

We willen niet toestaan dat onze dienst daarvoor wordt
    gebruikt.
    Uit de reacties kan je dus opmaken dat er een foto van de dochter van Stali te zien was, en dat er sprake was van beschuldigingen van sexueel misbruik van Stali en Ryan3.

Of zoals sjun het verwoorde:
    quote:
    Ik vind niet dat je het meisje Emma moet betrekken bij een poging een mogelijk wat ontaarde moeder met nood aan een vaderfiguur digitaal te jennen.
    Of zoals je het zelf al zei:
    quote:
    Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah Stali en Ryan3

[...]

Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd
    quote:
    Lees die post anders nog eens door, er staat duidelijk nog een ander soort misbruik omschreven (niet bij de dochter van Stali) en er staat duidelijk sexuele frustraties. Nu jij weer.
    Er is zeer duidelijk sprake van seksuele frustraties door comstant te hameren op pedofilie, seksueel misbruik van eigen kinderen etc.
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:00:33 #124
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29904193
    Maar wat heeft dit in vredesnaam met een omgangsregeling te maken sidedick
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:02:11 #125
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29904252
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Loedertje het volgende:
    En waarom (want dat is nu mijn conclusie op bais van het heen en weer zappen tussen twee forums)
    gebruikt een moeder een mislukte omgangsregeling om een virtueel voorval extra te benadrukken?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:06:43 #126
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_29904460
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Loedertje het volgende:
    Blijkbaar kan smaad en laster toch behoorlijk wat efect hebben, maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om de sowieso lage en vuile methoden waar dat groepje zich van bedient. Jij hebt het ook al gezien, mbt Brechtje en hoe ze haar betrekken hierin (onder door speedfreak waarin hij 14 jarige meisjes wel neukbaar vindt etc)
    pi_29904466
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Begin jij ook al wartaal uit te slaan?
    Eigenaardige rol dicht jij je toe in dit alles btw. Wanneer de 14-jarige dochter van yvonne misbruikt wordt in de vunzige spelletjes van Aahluusjunfreak dan maak je bezwaar, wanneer de photo van de dochter van Stali. misbruikt wordt dan is de moeder nalatig, waarmee je lijkt te willen suggereren dat indien de gelegenheid de dief maakt, dit niet aan de dief ligt... Het lijkt me duidelijk dat evenzeer als in het geval van de dochter van yvonne in dit geval de grenzen van het betamelijke overschreden werden. Overigens niet een incidenteel geval bij het complex Aahluusjunfreak. Laat ik speciaal voor jou nogmaals wijzen op mijn post in het begin van de middag mbt de Holocaustontkenning, waarmee deze onverkwikkelijke zaak begon. Misschien dat drugshond dan nog eens zijn initiële reactie daarop kan quoten... Ook de reden waarom ik er weer over begon, om antwoord te geven op je eerdere vraag. In het vorig topic uitgelegd aan Cartwoman, mijn mening is het om naar het begin van deze affaire te gaan, de rest is de niet bepaald verkwikkelijke nacompetitie, ware het niet zo ranzig, eigenlijk in het geheel niet interessant. Voordeel is wel dat het ons een perfect beeld vormt van de psyche der protagonisten aan de andere kant. Ik bedoel een speedbootje die ons mededeelt dat meisjes van 14 neukbaar zijn... . Zijn dat soort mensen dusdanig zuiver op de graad dat je meent Stali door je pseudo-waarheidsvindingsmangel te kunnen halen?
    I´m back.
    pi_29904751
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Okay, lees het volgende citaat van speedfreak:
    [..]

Het "meiske" is de dochter van Stali. Speedfreak heeft het over haar handen voor haar kruis, naar aanleiding van een foto. (of had ej een andere verklaring?)

Aaahwikwordgek betrok haar dochter dus bij de vete, iets dat je misbruik kan noemen, of "over de rug van .." kan noemen of whatever. Het blijft laag.

Dat dat niet meer zichtbaar is, komt omdat het verwijderd is door het web-logteam:
    [..]

Uit de reacties kan je dus opmaken dat er een foto van de dochter van Stali te zien was, en dat er sprake was van beschuldigingen van sexueel misbruik van Stali en Ryan3.

Of zoals sjun het verwoorde:
    [..]

Of zoals je het zelf al zei:
    [..]

[..]

Er is zeer duidelijk sprake van seksuele frustraties door comstant te hameren op pedofilie, seksueel misbruik van eigen kinderen etc.
    Wederom zomaar wat losse insinuaties en verbanden. Met als afsluiter een beschuldiging zonder enige vorm van bewijs.

Ik had je hoger ingeschat, Sidekick. Verder vind ik je erg naďef.

Dan nog eens over die beheerder. Als hij iets weghaalt dan heeft dat vanalles te maken met zijn belevingswereld. Een belevingswereld die in deze overigens totaal niet relevant is.
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:18:21 #129
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29904928
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eigenaardige rol dicht jij je toe in dit alles btw. Wanneer de 14-jarige dochter van yvonne misbruikt wordt in de vunzige spelletjes van Aahluusjunfreak dan maak je bezwaar, wanneer de photo van de dochter van Stali. misbruikt wordt dan is de moeder nalatig, waarmee je lijkt te willen suggereren dat indien de gelegenheid de dief maakt, dit niet aan de dief ligt...
    Klopt, de dochter van Yvonne is op een leeftijd dat ze zelf deels in de hand heeft wat ze over zich afroept en zij kan zich dan ook (dat hoort nu eenmaal bij volwassen worden) en Yvonne is wat dat betreft ook al diverse malen *gepakt* ( betreft Yvonne, laat dat even duidelijk zijn)
    quote:
    H.. . Zijn dat soort mensen dusdanig zuiver op de graad dat je meent Stali door je pseudo-waarheidsvindingsmangel kunt halen?
    Ik probeer het geheel objectief te bekijken met de dingen die ik nu tijdens het forumzappen lees.
    Bij mij spelen inderdaad geen enkele emotionele persoonlijke gevoelens mee als ik dat doe.
    Doe ik dat wél dan zou ik bij voorbaat als partij trekken voor de moeder, nu staat het belang van het kind voorop .

En nogmaals, ik kan mij niet voorstellen dat een moeder zo'n virtueel voorval laat meewegen in een omgangsregeling DUS vroeg ik aan stali waar zij op doelde.
    pi_29904952
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En waarom (want dat is nu mijn conclusie op bais van het heen en weer zappen tussen twee forums)
    gebruikt een moeder een mislukte omgangsregeling om een virtueel voorval extra te benadrukken?
    De pseudo-waarheidsvindingmangel is goed op dreef bij je Loeder. Neemt niet weg dat dit dus repercussies kreeg irl. Zonder in detail te treden de tegenpartij gebruikte de insinuaties van Aaahluusjunfreak om hieruit voordeel te putten, o.m. door zogenaamd bezorgd te zijn over wat voor figuur ik niet was tijdens een geschil dat daaraan niet gerelateerd was, eventueel zat/zit hierachter de dreiging om aldus de dochter bij haar moeder weg te halen.

Daarnaast zijn dit soort aantijgingen fnuikend indien iets dergelijks hier in de buurt bekend zou worden, immers mijn photo, dochters photo en moeders photo worden misbruikt (inclusief echte namen) mbt de meest walgelijke voorstellingen van zaken. Nu woon jij bijv. bij ons in de buurt en als je ook zo'n huilie zou zijn als Aahluusjunfreak dan zou je ons in een zeer lastig parket kunnen brengen. En waarom? Omdat je een Holocaustban hebt op een (kleuter)forum? Omdat je je politieke puntjes niet over het daglicht kunt brengen??? Vul maar in...
    I´m back.
    pi_29904993
    terugvindporno.
    pi_29905115
    Luister, ik zou wel wat kunnen zeggen over deze overduidelijk (seksueel) gefrustreerde psychopaten van dat andere forum, maar dat zou net zoiets zijn als een muzikale recensie schrijven over de josti-band: het vult de pagina, mensen lezen het, maar het onderwerp blijft natuurlijk de recensie niet waard. Ik wil de josti-band nu overigens niet beledigen door ze te vergelijken met de paranoďde leugenaarsbende van dat forum dat toevallig gewoon FokDiscussie heet, als ondertitel heeft "Alles wat er maar te melden valt over Fok! en daar niet besproken kan worden" en waarnaar de oprichter linkt met de woorden "Fok!discussie (over users en admins)", maar waarvan de gebruikers uiteraard helemaal niets meer te maken willen hebben met Fok!.
    pi_29905152
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Klopt, de dochter van Yvonne is op een leeftijd dat ze zelf deels in de hand heeft wat ze over zich afroept en zij kan zich dan ook (dat hoort nu eenmaal bij volwassen worden) en Yvonne is wat dat betreft ook al diverse malen *gepakt* ( betreft Yvonne, laat dat even duidelijk zijn)
    [..]
    Mm, in je sig stond anders vetgedrukt dat kinderen in dit morbide spelletje niet thuis horen en dat je je ervan distantieerde... Blijkbaar van mening veranderd. Is dus toch mogelijk zeggen dat 14 jarige meisjes neukbaar zijn door een vent van in de 40, omdat-ie geband is en zijn politieke puntjes niet kan maken???
    quote:
    Ik probeer het geheel objectief te bekijken met de dingen die ik nu tijdens het forumzappen lees.
    Bij mij spelen inderdaad geen enkele emotionele persoonlijke gevoelens mee als ik dat doe.
    Doe ik dat wél dan zou ik bij voorbaat als partij trekken voor de moeder, nu staat het belang van het kind voorop .
    Nee, het is anders, een moeder die haar dochter gebruikt ziet worden door rechts-extremistjes verwijt je nalatigheid...
    quote:
    En nogmaals, ik kan mij niet voorstellen dat een moeder zo'n virtueel voorval laat meewegen in een omgangsregeling DUS vroeg ik aan stali waar zij op doelde.
    Stali weegt niets mee, de tegenpartij laat dit meewegen en wij krijgen dat op onze dak. Zul je zeggen geef die sjuuuneke dan toch gelijk, laat hem lekker over de rug van 6 miljoen dode Joden zijn puntjes maken op dat (kleuter)forum, dan ben ik het daar toch niet mee eens... En enfin die ban lag niet in mijn handen.
    I´m back.
    pi_29905205
    [quote]Nee, het is anders, een moeder die haar dochter gebruikt ziet worden door rechts-extremistjes ...quote]

Pot-ketel-zwart?
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:26:38 #135
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29905245
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
    o.m. door zogenaamd bezorgd te zijn over wat voor figuur ik niet was tijdens een geschil dat daaraan niet gerelateerd was, eventueel zat/zit hierachter de dreiging om aldus de dochter bij haar moeder weg te halen.
    In het wereldje van voogden/toeziend voogden is men écht wel op de hoogte dat de ene ouder alles uit de kast zal trekken om invloed uit te oefenen op omgangsregelingen MAAR deze mensen hakken zo vaak met dat bijltje dat men niet zonder meer zal geloven wat de ene verteld over de ander (of er moet medisch bewijs zijn zoals bij lichamelijk geweld of sexueel misbruik of klachten uit de direct leefomgeving van het kind)

Weghalen , een UHP...dan moet je wel al heel diep in de hulpverlening.voogdij zitten als ouder voordat er sprake is van zo'n UHP dreiging daarvan is doorgaans een lange periode van OTS voorafgegaan...

Daar kun je je virtuele vrienden en vijanden de schuld dus nooit van geven, die staan daar volledig buiten.
    quote:
    Daarnaast zijn dit soort aantijgingen fnuikend indien iets dergelijks hier in de buurt bekend zou worden,
    Daarin geef ik je gelijk *waar rook is is vuur* gaat dan zeker op bij dat soort roddels op buurtniveau.
    quote:
    (inclusief echte namen)
    Zoals ik begreep was dat actie-reactie, er schijnen anderen te zijn geweest die ook namen en foto's hebben gebruikt in een flame..
    quote:
    Nu woon jij bijv. bij ons in de buurt en als je ook zo'n huilie zou zijn als Aahluusjunfreak dan zou je ons in een zeer lastig parket kunnen brengen. En waarom?
    Ik woon idd vrij dicht in je buurt maar dat terzijde. Begrijp heel goed je angst m.b.t het hele verhaal..
    pi_29905278
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    [quote]Nee, het is anders, een moeder die haar dochter gebruikt ziet worden door rechts-extremistjes ...quote]

Pot-ketel-zwart?
    Leg uit welke dochter hebben wij misbruikt. En graag meteen, voordat je je diskwalificeert tot discussie alhier...
    I´m back.
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:28:02 #137
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29905299
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:23 schreef Monidique het volgende:
    Luister, ik zou wel wat kunnen zeggen over deze overduidelijk (seksueel) gefrustreerde psychopaten van dat andere forum,
    En bedankt
    quote:
    , maar waarvan de gebruikers uiteraard helemaal niets meer te maken willen hebben met Fok!.
    Sorry maar ik post daar EN hier en zou niet weten waar ik heb geschreven dat ik niets te maken wilde hebben met fok
    pi_29905330
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leg uit welke dochter hebben wij misbruikt. En graag meteen, voordat je je diskwalificeert tot discussie alhier...
    Ik heb het over laster en smaad, zoals terug is te lezen in dit topic. Beter le-zen.
    pi_29905413
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En bedankt
    [..]

Sorry maar ik post daar EN hier en zou niet weten waar ik heb geschreven dat ik niets te maken wilde hebben met fok
    O, ik heb het uiteraard over de hard-core libertijnen.
    pi_29905518
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In het wereldje van voogden/toeziend vooggen is men écht wel op de hoogte dat de ene ouder alles uit de kast zal trekken om invloed uit te oefenen op omgangsregelingen MAAR deze mensen hakken zo vaak met dat bijltje dat men niet zonder meer zal geloven wat de ene verteld over de ander (of er moet medisch bewijs zijn zoals bij lichamelijk geweld of sexueel misbruik of klachten uit de direct leefomgeving van het kind)

Weghalen , een UHP...dan moet je wel al heel diep in de hulpverlening.voogdij zitten als ouder voordat er sprake is van zo'n UHP dreiging daarvan is doorgaans een lange periode van OTS voorafgegaan...

Daar kun je je virtuele vrienden en vijanden de schuld dus nooit van geven, die staan daar volledig buiten.
    [..]
    Och je suggereert nu dat we het sowieso al bont maken oid??? Wees gerust, we zijn normale lieden, die als enige zwakte kennen dat ze zich bemoeiden met een stel halfgare rechts-extremistjes...
    quote:
    Daarin geef ik je gelijk *waar rook is is vuur* gaat dan zeker op bij dat soort roddels op buurtniveau.
    [..]

Zoals ik begreep was dat actie-reactie, er schijnen anderen te zijn geweest die ook namen en foto's hebben gebruikt in een flame..
    [..]
    Je moet even beter inlezen. Actie-reactie gaat hier niet op. Stali heeft dat al uitgelegd, bovendien is al circa 85x voorbij gekomen hoe de vork in de steel zit...
    quote:
    Ik woon idd vrij dicht in je buurt maar dat terzijde. Begrijp heel goed je angst m.b.t het hele verhaal..
    Nou dat is dan een lichtpuntje. Heel wat anders dan iemand die een Holocaustbannetje initieel voor een week oploopt en dat zelf verkloot, omdat-ie denkt dat-ie here jezus in eigen persoon is...
    I´m back.
    pi_29905535
    Ik heb wat Fok! betreft besloten dat het zich niet meer in mijn aandachtsfeer bevindt.
    pi_29905614
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
    Ik heb wat Fok! betreft besloten dat het zich niet meer in mijn aandachtsfeer bevindt.
    Ik sta erboven.
    I´m back.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:38:46 #143
    89730 Drugshond
    pi_29905718
    @Ryan.
    Het bewuste holocaust topic is een gepasseerd station. Weinig behoefte om die discussie weer voor het voetlicht te brengen.

Of het Sjun persoonlijke mening was, of dat het een discussie betrof op de grenzen van vrije meningsuiting ben ik jammerlijk genoeg nooit meer te weten gekomen.
    Ergens wel moedig van Sjun een verkeerd standpunt zo goed te vedeligen, qua discussie had er veel meer in gezeten. Maar het blijft wrang om een discussie te moeten voeren over de rug van 4-6 miljoen slachtoffers (om je persoonlijk gelijk te incasseren).

Sjun heeft hiervoor een ban gehad en heeft deze uitgezeten.
    Of de ban wel of niet terecht was kunnen we over blijven steggelen tot we een ons wegen. In mijn optiek had een moderator de discussie moeten sturen en niet gelijk de rode kaart trekken.

En daarmee is de kous wat mij betreft af.
    pi_29906182
    Zeg Aaahtje, meideke, we zijn met die weblog (sans rancune) gestopt, omdat we inzagen dat alles misbruikt werd door jullie terwijl Stali het bedoeld heeft voor haar ouders... Die weblog was dan echt ook het enige idee dat leuk was van sjuuun, totdat we bemerkten dat jullie je rancunes niet de baas waren. Verder zijn meerdere klachten binnen gekomen (gek hč), zoals je ook kon lezen in het gequote mailtje, op jouw misbruik maken van de photo van Stali's dochter bij webbeheer. Die webbeheer heeft jou vervolgens vriendelijk verzocht, omdat je mensen zwart maakte en photo's misbruikte, de boel te clearen. Zeg, drink je niet teveel, kontje, je klinkt wat warrig vanavond. ).
    I´m back.
      † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:53:05 #145
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29906244
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Och je suggereert nu dat we het sowieso al bont maken oid???
    Haal eruit wat je graag wilt dat er staat Ryan.
    Ik gaf alleen aan hoe het doorgaans gaat op dat gebied.
    quote:
    Nou dat is dan een lichtpuntje. Heel wat anders dan iemand die een Holocaustbannetje initieel voor een week oploopt en dat zelf verkloot, omdat-ie denkt dat-ie here jezus in eigen persoon is...
    Dit soort persoonsgerichte opmerkingen midden in een andere discussie doen niet terzake en zijn MI offtopic.
      Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:59:16 #146
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_29906495
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:

Als je doelt op FOK! en Lucida's echte naam die hier genoemd werd;
    1 - Lucida daagde eenieder uit zijn echte naam te ontdekken
    2 - Lucida had in een profiel van een clone zijn eigen naam gezet

Mocht je doelen op zijn HIV;
    3 - met die naam was het via google vrij eenvoudig een interview te vinden welke hij had gegeven aan een blad, waarin hij zelf zijn ziekte wereldkundig maakte.

Dat vind ik niet echt te vergelijken met de hetze die momenteel door Lucida en z'n maatjes wordt gevoerd.
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_29906640
    Danny mochten adverteerders afhaken vanwege deze geruchten.

Zou ik de schade op hen verhalen
    iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
    FOK SEARCH!!!!
      † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:03:10 #148
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_29906670
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Als je doelt op FOK! en Lucida's echte naam die hier genoemd werd;
    1 - Lucida daagde eenieder uit zijn echte naam te ontdekken
    Tjah dát moet je hier idd zeer zeker niet doen
    (had overigens dan de uitdaging óók aangegaan ..)
    quote:
    2 - Lucida had in een profiel van een clone zijn eigen naam gezet
    Net zoals al die naieve minderjarige meisjes die ik in het verleden weleens mailde over dat soort beginnersfoutjes in de virtuele wereld
    quote:
    Mocht je doelen op zijn HIV;
    3 - met die naam was het via google vrij eenvoudig een interview te vinden welke hij had gegeven aan een blad, waarin hij zelf zijn ziekte wereldkundig maakte.
    Ook weer een logisch gevolg van die uitdaging dus, doorgaan met zoeken tot je niets meer kunt vinden wat betrekking heeft op de uidagende partij.
    pi_29906709
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Drugshond het volgende:
    @Ryan.
    Het bewuste holocaust topic is een gepasseerd station. Weinig behoefte om die discussie weer voor het voetlicht te brengen.

Of het Sjun persoonlijke mening was, of dat het een discussie betrof op de grenzen van vrije meningsuiting ben ik jammerlijk genoeg nooit meer te weten gekomen.
    Ergens wel moedig van Sjun een verkeerd standpunt zo goed te vedeligen, qua discussie had er veel meer in gezeten. Maar het blijft wrang om een discussie te moeten voeren over de rug van 4-6 miljoen slachtoffers (om je persoonlijk gelijk te incasseren).

Sjun heeft hiervoor een ban gehad en heeft deze uitgezeten.
    Of de ban wel of niet terecht was kunnen we over blijven steggelen tot we een ons wegen. In mijn optiek had een moderator de discussie moeten sturen en niet gelijk de rode kaart trekken.

En daarmee is de kous wat mij betreft af.
    Je eerste reactie daags daarna was wel wat overtuigender, misschien ook omdat je dacht dat ik de gewraakte text geuit had. Hoe het zij, sinds jaar en dag is Holocaustontkenning op Fok! uit den boze, dat wist ik - ik haakte met OP in op een bestaande praktijk nl. -, dat wist sjuuun ook. De discussie ging niet over of de bestaande praktijk tav Holocaustontkenning op Fok! terecht was oid.

Hij ging vervolgens over tot Holocaustontkenning, denkende dat hij er mee weg zou komen - ook omdat niemand natuurlijk zijn texten leest was dat een reëele optie - en om mij te provoceren. Vanwege de bestaande praktijk kwam hij er echter niet mee weg en is toen geband, zoals elke Holocaustonkenner op Fok!. Vervolgens ging hij aan de slag met zijn tientallen klonen en afsplitsingen en stapelde zich weekban op weekban, totdat andere onverkwikkelijke zaken bij hem en zijn companen noopten tot hatelogs en ja, dan is het snel verkeken natuurlijk, en terecht...

Sjuuun is niet zuiver op de graad geweest, weigert dit toe te geven en moet nu op de blaren zitten. Op speedbootjes forumpje maakt hij het nu zelfs zo bont dat hij zich vereenzelvigt met de doodgeschoten politicus Pim Fortuyn, over theater en sentimentalisering gesproken hč, in een ultieme poging om door te gaan voor martelaar van het vrije woord terwijl hij over de ruggen van 6 miljoen Joden alleen maar even de troll wilde uithangen en een weekbannetje kreeg op een (kleuter)forum. Hoe zielig kun je zijn???
    I´m back.
      Admin woensdag 24 augustus 2005 @ 00:05:15 #150
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_29906753
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Tjah dát moet je hier idd zeer zeker niet doen
    (had overigens dan de uitdaging óók aangegaan ..)
    [..]

Net zoals al die naieve minderjarige meisjes die ik in het verleden weleens mailde over dat soort beginnersfoutjes in de virtuele wereld
    [..]

Ook weer een logisch gevolg van die uitdaging dus, doorgaan met zoeken tot je niets meer kunt vinden wat betrekking heeft op de uidagende partij.
    precies, alleen had ik even het idee dat je het gedrag van Lucida en co goed probeerde te praten omdat hier ook ZIJN gegevens zijn genoemd.
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')