Ik heb geen "solidaire bril" op, ik bekijk de zaak puur objectief op basis van hetgeen dat ik te lezen krijg in dit topic en naar aanleiding van de content die ik voorgeschoteld krijg op de links die me hier in dit topic worden aangereikt. Wellicht heb jij wel een solidaire bril op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zet even die "solidaire bril" met je geloofsgenoten af en lees dan dat ook Sjun en Sater dit te ver vonden gaan...
Jij ziet niet aan de reacties dat de openingspost -gewijzigd op aanmaning van de webmaster- suggestief was ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb geen "solidaire bril" op, ik bekijk de zaak puur objectief op basis van hetgeen dat ik te lezen krijg in dit topic en naar aanleiding van de content die ik voorgeschoteld krijg op de links die me hier in dit topic worden aangereikt. Wellicht heb jij wel een solidaire bril op?
Ik zie een linkje naar een topic op Fok! en verder een hoop reacties, waarbij vooral veel reacties van Ryan3 en Stali.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij ziet niet aan de reacties dat de openingspost -gewijzigd op aanmaning van de webmaster- suggestief was ?
En je snapt niet dat dit misbruik maken is van een kind ?
Aaah heeft dezelfde soort "sexueelgetinte" ongein uitgehaald met de dochter van Yvonne.
Zie eerdere post van Sidekick..
Hoe smerig ben je dan? Laat kinderen buiten je persoonlijke vetes en relspelletjes.
Die persoonlijke data stonden vrij toegankelijk op internet en zijn gewoon ware feiten geweest. Dit valt absoluut niet onder laster en smaad. Lucida heeft ons hierin ook uitgedaagd, want werkelijk wij zouden eens moeten weten wie hij was, dan zou het schaamrood op onze kaken staan etc. Dat Lucida uiteindelijk zelf niet zo trots is op zijn eigen CV dat is jammer. Overigens is het niet Ryan3 geweest die een normale fotosoep van Lucida's foto met een plaatje van Nietzsche heeft gemaakt, (Waar Lucida toch wel blij mee was want hij heeft hem zelfs als header een tijd in gebruik gehad op zijn eigen weblogje), maar hebben ik en iemand anders daar opmerkingen over gemaakt. Dus die hele hetze tegen Ryan3 is ook al misplaatstquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was Lucidia niet met iets soortgelijks bezig (ook met lekken van persoonlijke data). ?!
Zit wel 1 verschil tussen beide zaken.Lucidia is oud en wijs genoeg om zichzelf te verdeligen. Stali zoontje heeft niets te maken met al deze weblogs en het is ook niet te bevatten waarom deze dan ook op de korrel genomen moet worden.
Die weblog-wars hebben alle fatsoensnormen overschreden en ik snap bij god niet waarom mensen door blijven posten/ blijven zagen.
De reactie van sjun toen er nog niets verwijderd was is ook duidelijk:quote:Beste Aaahikwordgek,
Er zijn een aantal klachten over je weblog binnengekomen.
Hoofdreden van de klachten is dat je mensen afvalt. Nader
onderzoek leert dat je inderdaad mensen op basis van jou
log zwart maakt. Geen satire, gefundeerde kritiek of
karikatuur maar laster en /of smaad. Er worden twee
personen van fok.nl vergeleken met sexuele misbruikers en
nazi's.
We willen niet toestaan dat onze dienst daarvoor wordt
gebruikt. Onze algemene voorwaarden bieden ons de
mogelijkheid daartegen op te treden. Vandaar ons verzoek
binnen 24 uur je log te schonen van elke vorm van laster
en smaad. Daarna zijn we genoodzaakt je log tijdelijk
onzichtbaar te maken voor publiek.
Met vriendelijke groet,
het Web-log team
Speedfreak die vervolgens Aaah napraat:quote:Ik vind niet dat je het meisje Emma moet betrekken bij een poging een mogelijk wat ontaarde moeder met nood aan een vaderfiguur digitaal te jennen.
Er kunnen mensen via een weblog op vreemde ideeën worden gebracht. Zo'n plaatje kan dat soort mensen bij een doel IRL bepalen terwijl het kind in beeld dat zich niet verweren kan geen enkele blaam treft voor de wat getroubleerde digitale verhoudingen.
quote:Maar waarom houdt het meiske nu haar handen voor haar kruis? Heel eenvoudig, het duidt op sexueel misbruik. Ze probeert haar innigste plekje op die manier te beschermen. Voor wat?
Is de aanpassing van de omgangsregeling het resultaat van de onzin die op de weblogs is gepost ?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
Het wrange aan het hele gebeuren is dat mijn dochter nu juist schade lijdt omdat de omgangsregeling met haar vader hierdoor spaak is gelopen.
Het probleem is dat ik niet weet wie ze zijn. Aaahikwordgek dreigt met justitie op onze dak te sturen omdat hij zegt wel te weten wie we zijn. Ik hoop dat hij het doet want dan komen wij er ook achter wie hij is en dan kunnen wij aangifte doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is de aanpassing van de omgangsregeling het resultaat van de onzin die op de weblogs is gepost ?!
Zo ja... dan zou ik zeker aangifte doen. Dan heb je in ieder geval een stukje recht om mee te slaan.
Eerst zag je alleen de openingpost..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie een linkje naar een topic op Fok! en verder een hoop reacties, waarbij vooral veel reacties van Ryan3 en Stali.
Vooral veel beweringen zonder bewijzen, juist hetgeen waarvan men Aaah aan het beschuldigen is. Tja...
Pardon.?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah en misbruik van de dochter van Yvonne. Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd...
Lijkt mij uitgesloten hoor durgshondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is de aanpassing van de omgangsregeling het resultaat van de onzin die op de weblogs is gepost ?!
*diepe zucht*quote:Zo ja... dan zou ik zeker aangifte doen. .
Dit zijn weer insinuaties en lukrake verbanden waar echt niemand wijzer van wordt. In de reacties zie ik echt vooral reacties van Stali en Ryan3, met van allerlei beschuldigingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eerst zag je alleen de openingpost..
Ik wees je op de reacties ..
En nu zie nog steeds NIKS.
Reacties van Speedfreak, Sjun en Sater niet gezien?
Of wil je het niet weten ?
Er was een foto met een suggestieve tekst.
Ik dacht dat in de tekst zoiets was als 'man in park in Bergen op Zoom'
Speedfreak borduurt verder in zijn reactie. Sjun en Sater protesteren.
Waarom begint Sjun over 'hond' .. naar welke gemaakte suggestie wijst ie ?
LLes m'n vorige post nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pardon.?
Sidekick en ik zijn getuigen over die suggestieve posting die jij probeert goed te praten.
Er zijn meer getuigen
Moet ik het soms voor je spellen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah en misbruik van de dochter van Yvonne. Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd...
Jij wil het niet zien, maar dat geeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit zijn weer insinuaties en lukrake verbanden waar echt niemand wijzer van wordt. In de reacties zie ik echt vooral reacties van Stali en Ryan3, met van allerlei beschuldigingen.
Hier worden we allemaal niet zoveel wijzer van.
De aanval is de beste verdeliging. Probeer zelf de aanklacht rond te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Stali. het volgende:
Het probleem is dat ik niet weet wie ze zijn. Aaahikwordgek dreigt met justitie op onze dak te sturen omdat hij zegt wel te weten wie we zijn. Ik hoop dat hij het doet want dan komen wij er ook achter wie hij is en dan kunnen wij aangifte doen.
quote:# reactie door zalmsalade —
22-08-2005 @ 16:57
Ik ben geband op het “fok Haat forum”…
Wat nu?
Waar is het ik haat het fok haat forum?
Anders spel je het even voor me, dat lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Moet ik het soms voor je spellen?
Of ben je te dom om te snappen dat het niet gaat om seksueel misbruik, zoals je al meerdere keren is duidelijk gemaakt?
Het woord misbruik heeft ook andere betekenissen, is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Dat maak jij er van. Over suggestief gesproken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:39 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij wil het niet zien, maar dat geeft helemaal niet.
Wat een naamsverkrachting van mijn naamquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef Loedertje het volgende:
Lijkt mij uitgesloten hoor durgshond
Begin jij ook al wartaal uit te slaan?quote:
Hoeveel getuigen wil je hebben voordat je de suggestieve posting wilt erkennen.?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat maak jij er van. Over suggestief gesproken...
Okay, lees het volgende citaat van speedfreak:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders spel je het even voor me, dat lijkt me een goed idee.
Het "meiske" is de dochter van Stali. Speedfreak heeft het over haar handen voor haar kruis, naar aanleiding van een foto. (of had ej een andere verklaring?)quote:Maar waarom houdt het meiske nu haar handen voor haar kruis? Heel eenvoudig, het duidt op sexueel misbruik.
Uit de reacties kan je dus opmaken dat er een foto van de dochter van Stali te zien was, en dat er sprake was van beschuldigingen van sexueel misbruik van Stali en Ryan3.quote:Er worden twee
personen van fok.nl vergeleken met sexuele misbruikers en
nazi's.
We willen niet toestaan dat onze dienst daarvoor wordt
gebruikt.
Of zoals je het zelf al zei:quote:Ik vind niet dat je het meisje Emma moet betrekken bij een poging een mogelijk wat ontaarde moeder met nood aan een vaderfiguur digitaal te jennen.
quote:Nu wordt er echter gesproken over misbruik van Emma door Aaah Stali en Ryan3
[...]
Dat terwijl er geen enkel bewijs is bijgevoegd, zelfs geen minimale bewijsstukjes. Dat is toch echt smaad lijkt me. Smaad die door een prikpaginabeheerder ook wel zou worden verwijderd
Er is zeer duidelijk sprake van seksuele frustraties door comstant te hameren op pedofilie, seksueel misbruik van eigen kinderen etc.quote:Lees die post anders nog eens door, er staat duidelijk nog een ander soort misbruik omschreven (niet bij de dochter van Stali) en er staat duidelijk sexuele frustraties. Nu jij weer.
En waarom (want dat is nu mijn conclusie op bais van het heen en weer zappen tussen twee forums)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Loedertje het volgende:
Maar wat heeft dit in vredesnaam met een omgangsregeling te maken sidedick
Blijkbaar kan smaad en laster toch behoorlijk wat efect hebben, maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om de sowieso lage en vuile methoden waar dat groepje zich van bedient. Jij hebt het ook al gezien, mbt Brechtje en hoe ze haar betrekken hierin (onder door speedfreak waarin hij 14 jarige meisjes wel neukbaar vindt etc)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:00 schreef Loedertje het volgende:
Maar wat heeft dit in vredesnaam met een omgangsregeling te maken sidedick
Eigenaardige rol dicht jij je toe in dit alles btw. Wanneer de 14-jarige dochter van yvonne misbruikt wordt in de vunzige spelletjes van Aahluusjunfreak dan maak je bezwaar, wanneer de photo van de dochter van Stali. misbruikt wordt dan is de moeder nalatig, waarmee je lijkt te willen suggereren dat indien de gelegenheid de dief maakt, dit niet aan de dief ligt... Het lijkt me duidelijk dat evenzeer als in het geval van de dochter van yvonne in dit geval de grenzen van het betamelijke overschreden werden. Overigens niet een incidenteel geval bij het complex Aahluusjunfreak. Laat ik speciaal voor jou nogmaals wijzen op mijn post in het begin van de middag mbt de Holocaustontkenning, waarmee deze onverkwikkelijke zaak begon. Misschien dat drugshond dan nog eens zijn initiële reactie daarop kan quoten... Ook de reden waarom ik er weer over begon, om antwoord te geven op je eerdere vraag. In het vorig topic uitgelegd aan Cartwoman, mijn mening is het om naar het begin van deze affaire te gaan, de rest is de niet bepaald verkwikkelijke nacompetitie, ware het niet zo ranzig, eigenlijk in het geheel niet interessant. Voordeel is wel dat het ons een perfect beeld vormt van de psyche der protagonisten aan de andere kant. Ik bedoel een speedbootje die ons mededeelt dat meisjes van 14 neukbaar zijn...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Begin jij ook al wartaal uit te slaan?![]()
Wederom zomaar wat losse insinuaties en verbanden. Met als afsluiter een beschuldiging zonder enige vorm van bewijs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Okay, lees het volgende citaat van speedfreak:
[..]
Het "meiske" is de dochter van Stali. Speedfreak heeft het over haar handen voor haar kruis, naar aanleiding van een foto. (of had ej een andere verklaring?)
Aaahwikwordgek betrok haar dochter dus bij de vete, iets dat je misbruik kan noemen, of "over de rug van .." kan noemen of whatever. Het blijft laag.
Dat dat niet meer zichtbaar is, komt omdat het verwijderd is door het web-logteam:
[..]
Uit de reacties kan je dus opmaken dat er een foto van de dochter van Stali te zien was, en dat er sprake was van beschuldigingen van sexueel misbruik van Stali en Ryan3.
Of zoals sjun het verwoorde:
[..]
Of zoals je het zelf al zei:
[..]
[..]
Er is zeer duidelijk sprake van seksuele frustraties door comstant te hameren op pedofilie, seksueel misbruik van eigen kinderen etc.
Klopt, de dochter van Yvonne is op een leeftijd dat ze zelf deels in de hand heeft wat ze over zich afroept en zij kan zich dan ook (dat hoort nu eenmaal bij volwassen worden) en Yvonne is wat dat betreft ook al diverse malen *gepakt* ( betreft Yvonne, laat dat even duidelijk zijn)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eigenaardige rol dicht jij je toe in dit alles btw. Wanneer de 14-jarige dochter van yvonne misbruikt wordt in de vunzige spelletjes van Aahluusjunfreak dan maak je bezwaar, wanneer de photo van de dochter van Stali. misbruikt wordt dan is de moeder nalatig, waarmee je lijkt te willen suggereren dat indien de gelegenheid de dief maakt, dit niet aan de dief ligt...
Ik probeer het geheel objectief te bekijken met de dingen die ik nu tijdens het forumzappen lees.quote:H... Zijn dat soort mensen dusdanig zuiver op de graad dat je meent Stali door je pseudo-waarheidsvindingsmangel kunt halen?
De pseudo-waarheidsvindingmangel is goed op dreef bij je Loeder. Neemt niet weg dat dit dus repercussies kreeg irl. Zonder in detail te treden de tegenpartij gebruikte de insinuaties van Aaahluusjunfreak om hieruit voordeel te putten, o.m. door zogenaamd bezorgd te zijn over wat voor figuur ik niet was tijdens een geschil dat daaraan niet gerelateerd was, eventueel zat/zit hierachter de dreiging om aldus de dochter bij haar moeder weg te halen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En waarom (want dat is nu mijn conclusie op bais van het heen en weer zappen tussen twee forums)
gebruikt een moeder een mislukte omgangsregeling om een virtueel voorval extra te benadrukken?
Mm, in je sig stond anders vetgedrukt dat kinderen in dit morbide spelletje niet thuis horen en dat je je ervan distantieerde... Blijkbaar van mening veranderd. Is dus toch mogelijk zeggen dat 14 jarige meisjes neukbaar zijn door een vent van in de 40, omdat-ie geband is en zijn politieke puntjes niet kan maken???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, de dochter van Yvonne is op een leeftijd dat ze zelf deels in de hand heeft wat ze over zich afroept en zij kan zich dan ook (dat hoort nu eenmaal bij volwassen worden) en Yvonne is wat dat betreft ook al diverse malen *gepakt* ( betreft Yvonne, laat dat even duidelijk zijn)
[..]
Nee, het is anders, een moeder die haar dochter gebruikt ziet worden door rechts-extremistjes verwijt je nalatigheid...quote:Ik probeer het geheel objectief te bekijken met de dingen die ik nu tijdens het forumzappen lees.
Bij mij spelen inderdaad geen enkele emotionele persoonlijke gevoelens mee als ik dat doe.
Doe ik dat wél dan zou ik bij voorbaat als partij trekken voor de moeder, nu staat het belang van het kind voorop .
Stali weegt niets mee, de tegenpartij laat dit meewegen en wij krijgen dat op onze dak. Zul je zeggen geef die sjuuuneke dan toch gelijk, laat hem lekker over de rug van 6 miljoen dode Joden zijn puntjes maken op dat (kleuter)forum, dan ben ik het daar toch niet mee eens... En enfin die ban lag niet in mijn handen.quote:En nogmaals, ik kan mij niet voorstellen dat een moeder zo'n virtueel voorval laat meewegen in een omgangsregeling DUS vroeg ik aan stali waar zij op doelde.
In het wereldje van voogden/toeziend voogden is men écht wel op de hoogte dat de ene ouder alles uit de kast zal trekken om invloed uit te oefenen op omgangsregelingen MAAR deze mensen hakken zo vaak met dat bijltje dat men niet zonder meer zal geloven wat de ene verteld over de ander (of er moet medisch bewijs zijn zoals bij lichamelijk geweld of sexueel misbruik of klachten uit de direct leefomgeving van het kind)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
o.m. door zogenaamd bezorgd te zijn over wat voor figuur ik niet was tijdens een geschil dat daaraan niet gerelateerd was, eventueel zat/zit hierachter de dreiging om aldus de dochter bij haar moeder weg te halen.
Daarin geef ik je gelijk *waar rook is is vuur* gaat dan zeker op bij dat soort roddels op buurtniveau.quote:Daarnaast zijn dit soort aantijgingen fnuikend indien iets dergelijks hier in de buurt bekend zou worden,
Zoals ik begreep was dat actie-reactie, er schijnen anderen te zijn geweest die ook namen en foto's hebben gebruikt in een flame..quote:(inclusief echte namen)
Ik woon idd vrij dicht in je buurt maar dat terzijde. Begrijp heel goed je angst m.b.t het hele verhaal..quote:Nu woon jij bijv. bij ons in de buurt en als je ook zo'n huilie zou zijn als Aahluusjunfreak dan zou je ons in een zeer lastig parket kunnen brengen. En waarom?
Leg uit welke dochter hebben wij misbruikt. En graag meteen, voordat je je diskwalificeert tot discussie alhier...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[quote]Nee, het is anders, een moeder die haar dochter gebruikt ziet worden door rechts-extremistjes ...quote]
Pot-ketel-zwart?
En bedanktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:23 schreef Monidique het volgende:
Luister, ik zou wel wat kunnen zeggen over deze overduidelijk (seksueel) gefrustreerde psychopaten van dat andere forum,
Sorry maar ik post daar EN hier en zou niet weten waar ik heb geschreven dat ik niets te maken wilde hebben met fokquote:, maar waarvan de gebruikers uiteraard helemaal niets meer te maken willen hebben met Fok!.
Ik heb het over laster en smaad, zoals terug is te lezen in dit topic. Beter le-zen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leg uit welke dochter hebben wij misbruikt. En graag meteen, voordat je je diskwalificeert tot discussie alhier...
O, ik heb het uiteraard over de hard-core libertijnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En bedankt
[..]
Sorry maar ik post daar EN hier en zou niet weten waar ik heb geschreven dat ik niets te maken wilde hebben met fok
Och je suggereert nu dat we het sowieso al bont maken oid??? Wees gerust, we zijn normale lieden, die als enige zwakte kennen dat ze zich bemoeiden met een stel halfgare rechts-extremistjes...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In het wereldje van voogden/toeziend vooggen is men écht wel op de hoogte dat de ene ouder alles uit de kast zal trekken om invloed uit te oefenen op omgangsregelingen MAAR deze mensen hakken zo vaak met dat bijltje dat men niet zonder meer zal geloven wat de ene verteld over de ander (of er moet medisch bewijs zijn zoals bij lichamelijk geweld of sexueel misbruik of klachten uit de direct leefomgeving van het kind)
Weghalen , een UHP...dan moet je wel al heel diep in de hulpverlening.voogdij zitten als ouder voordat er sprake is van zo'n UHP dreiging daarvan is doorgaans een lange periode van OTS voorafgegaan...
Daar kun je je virtuele vrienden en vijanden de schuld dus nooit van geven, die staan daar volledig buiten.
[..]
Je moet even beter inlezen. Actie-reactie gaat hier niet op. Stali heeft dat al uitgelegd, bovendien is al circa 85x voorbij gekomen hoe de vork in de steel zit...quote:Daarin geef ik je gelijk *waar rook is is vuur* gaat dan zeker op bij dat soort roddels op buurtniveau.
[..]
Zoals ik begreep was dat actie-reactie, er schijnen anderen te zijn geweest die ook namen en foto's hebben gebruikt in een flame..
[..]
Nou dat is dan een lichtpuntje. Heel wat anders dan iemand die een Holocaustbannetje initieel voor een week oploopt en dat zelf verkloot, omdat-ie denkt dat-ie here jezus in eigen persoon is...quote:Ik woon idd vrij dicht in je buurt maar dat terzijde. Begrijp heel goed je angst m.b.t het hele verhaal..
Ik sta erboven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Ik heb wat Fok! betreft besloten dat het zich niet meer in mijn aandachtsfeer bevindt.
Haal eruit wat je graag wilt dat er staat Ryan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och je suggereert nu dat we het sowieso al bont maken oid???
Dit soort persoonsgerichte opmerkingen midden in een andere discussie doen niet terzake en zijn MI offtopic.quote:Nou dat is dan een lichtpuntje. Heel wat anders dan iemand die een Holocaustbannetje initieel voor een week oploopt en dat zelf verkloot, omdat-ie denkt dat-ie here jezus in eigen persoon is...
Als je doelt op FOK! en Lucida's echte naam die hier genoemd werd;quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Zoals ik begreep was dat actie-reactie, er schijnen anderen te zijn geweest die ook namen en foto's hebben gebruikt in een flame..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je doelt op FOK! en Lucida's echte naam die hier genoemd werd;
1 - Lucida daagde eenieder uit zijn echte naam te ontdekken
Net zoals al die naieve minderjarige meisjes die ik in het verleden weleens mailde over dat soort beginnersfoutjes in de virtuele wereldquote:2 - Lucida had in een profiel van een clone zijn eigen naam gezet
Ook weer een logisch gevolg van die uitdaging dus, doorgaan met zoeken tot je niets meer kunt vinden wat betrekking heeft op de uidagende partij.quote:Mocht je doelen op zijn HIV;
3 - met die naam was het via google vrij eenvoudig een interview te vinden welke hij had gegeven aan een blad, waarin hij zelf zijn ziekte wereldkundig maakte.
Je eerste reactie daags daarna was wel wat overtuigender, misschien ook omdat je dacht dat ik de gewraakte text geuit had. Hoe het zij, sinds jaar en dag is Holocaustontkenning op Fok! uit den boze, dat wist ik - ik haakte met OP in op een bestaande praktijk nl. -, dat wist sjuuun ook. De discussie ging niet over of de bestaande praktijk tav Holocaustontkenning op Fok! terecht was oid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Drugshond het volgende:
@Ryan.
Het bewuste holocaust topic is een gepasseerd station. Weinig behoefte om die discussie weer voor het voetlicht te brengen.
Of het Sjun persoonlijke mening was, of dat het een discussie betrof op de grenzen van vrije meningsuiting ben ik jammerlijk genoeg nooit meer te weten gekomen.
Ergens wel moedig van Sjun een verkeerd standpunt zo goed te vedeligen, qua discussie had er veel meer in gezeten. Maar het blijft wrang om een discussie te moeten voeren over de rug van 4-6 miljoen slachtoffers (om je persoonlijk gelijk te incasseren).
Sjun heeft hiervoor een ban gehad en heeft deze uitgezeten.
Of de ban wel of niet terecht was kunnen we over blijven steggelen tot we een ons wegen. In mijn optiek had een moderator de discussie moeten sturen en niet gelijk de rode kaart trekken.
En daarmee is de kous wat mij betreft af.
precies, alleen had ik even het idee dat je het gedrag van Lucida en co goed probeerde te praten omdat hier ook ZIJN gegevens zijn genoemd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]Tjah dát moet je hier idd zeer zeker niet doen
![]()
(had overigens dan de uitdaging óók aangegaan ..)
[..]
Net zoals al die naieve minderjarige meisjes die ik in het verleden weleens mailde over dat soort beginnersfoutjes in de virtuele wereld
[..]
Ook weer een logisch gevolg van die uitdaging dus, doorgaan met zoeken tot je niets meer kunt vinden wat betrekking heeft op de uidagende partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |