quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:36 schreef XxxPimxxX het volgende:ZaterdagDaarna in de rij gaan staan voor
Dolf Jansen. De wachtrij stond propvol en ik vermaakte me er prima. Weer gezellige mensen en die beveiligins man die de mensen naar binnen loodste had een goed systeem bedacht om iedereen naar binnen te krijgen
![]()
(Handen omhoog! Als er geduwd wordt mag de andere rij!), het werke uiteindelijk perfect.
V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.
D0nderdag heb ik geen rij gezien en was 0m 18 uur binnen... Aangezien mijn zus kaartjes hadden gew0nnen m0chten ik en beste vriendinnetje via de backstage ingang naar binnen
![]()
(zus w0u t0ch pas vrijdag gaan) en de tent (inclusief slaapzak e.d.) st0nd 00k al klaar! Vriendinnetje en ik hebben eigen tentje meteen 0pgezet terwijl het n0g heerlijk rustig was..
Vrijdag:Gezien:
Rac00n: geweldig!!!
Kirsten (klein stukje): wel aardig maar niet bijznder
Gabriel Ri0s (klein stukje): altijd vr0lijk
R0isin Murphy (klein stukje): wel aardig maar beetje saai...zie/zag haar liever in M0l0k0.
Athlete: wel 0k
S0l0: super!
R0yks0pp (klein stukje): na al een paar keer live gezien te hebben niet meer echt geweldig...
Michael Mayer: even lekker kunnen dansen
![]()
Gemist: Kaiser Chiefs/Franz F./New C00l C0llective/Le0n vd Zanden/Sp0edcursus hum0r/P0lyph0nic Spree
Zaterdag:Gezien:
Maxim0 Park (klein stukje): niet echt mijn ding
Katinka P0lderman: mw0a...veel meer van verwacht...niet echt grappig...
Bart Skills (klein stukje): wel leuk
0p Sterk water: Geweldig! Heel hard gelachen!
Pixies (klein stukje): niet echt mijn ding
Marilyn Mans0n (vriendinnetje wilde alleen even zien h0e hij eruit zag): t0taaaaal niet mijn ding
Gemist: D0lf J. (alle dagen tr0uwens gemist maar 00k niet in de rij gestaan
![]()
)/Heik0 Laux/
Zndag: Gezien:
R0semary's S0ns: viel beetje tegen; beetje saai
M0rcheeba: erg relaxed en fijne muziek
V0icst (Charlie): het enige liedje dat ik kende was wel leuk m mee te zingen...v00r de rest had ik er veel meer van verwacht...
Heather N0va: wat een prachtige stem blijft dat t0ch
Nick Cave & t.b.s. : niet echt mijn ding
F00 Fighters: niet echt mijn ding maar wel leuk v00r even
Gemist: Edit0rs/Incubus (alleen nieuwsgierig)
M00iste:
Rac00n/S0l0/M0rcheeba/Heather N0va/0p sterk water
Ik v0nd de rijen v00r cabaret tr0uwens reuze meevallen dit jaar...heb er wel eens langer in de rij gestaan... Erg fijn dat het weer 0k was en leuk dat er weer nieuwe eet-sensaties waren
![]()
Aankleding was 00k wel weer leuk.
Vannacht thuis gek0men ivm s0ll.gesprek van0chtend vr0eg en zelfs dat ging v00r mijn gev0el wel 0k
P.s. mijn o is stuk dus breezah-0pmerkingen mag je v00r je h0uden
![]()
ik d0e dit namelijk niet v00r de l0l
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!