Hey, je bent net genoemd in FOK!radio.quote:
Een kwalitatief hoogstaande OP heeft in ieder geval meer dan één regel tekst. En die regel tekst die je gepost had leverde alleen maar bagger reacties op. Je mag wel een nieuw topic openen hoor, maar kom dan in ieder geval met een betere OP dan je net liet zienquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef -Angel- het volgende:
The_Terminator kun je even zo'n voorbeeld geven van een kwalitatief hoogstaande OP. Of houdt dit volgens jouw het plaatsen van een afbeelding in?
Mijn reactie is: tegenwoordig maken ze kleuters nog moderator.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
Een kwalitatief hoogstaande OP heeft in ieder geval meer dan één regel tekst. En die regel tekst die je gepost had leverde alleen maar bagger reacties op. Je mag wel een nieuw topic openen hoor, maar kom dan in ieder geval met een betere OP dan je net liet zien![]()
Dat is niet liefquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mijn reactie is: tegenwoordig maken ze kleuters nog moderator.
Jaja, maar geen kleuterquote:
Ik zat op school en kon dus niet luisteren. Morgen maar even doenquote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, je bent net genoemd in FOK!radio.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
huil huil huil
Uit vorm?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
Gelezen maar helaas ga ik hem niet sluiten
Voor een keer ben ik het met je eensquote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Tha_T , je wil toch niet echt een geweldige reeks gaan killen.![]()
Deze is ooit gestart in de KLB en daar is 8 reeksen niets aan veranderd. Laat het aub zo
*bidt bid* Ik ben bang datie dood gaat als je em bv in GC plaatst.
en dat je niemand ziet klagen is gelul. kijk maar eens in de vorige reeksen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Deze is ooit gestart in de KLB en daar is 8 reeksen niets aan veranderd. Laat het aub zo
Niet meer nee. Overleg is okéquote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Dat kanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Nepthys het volgende:
Kan iemand misschien die vreselijke bevallingsfoto op deze pagina achter een linkje zetten ofzo. Ik word helemaal onpasselijk als ik er per ongeluk langsscroll en aan de reacties te zien hebben andere mensen daar ook last van.
ok, dank je welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat kan. Tip: Als je een topicreport gebruikt (dat gele driehoekje bovenaan het topic) kan ik sneller ingrijpen
ik wil hem in ieder geval niet in GCquote:Op donderdag 22 september 2005 18:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met je eensVan mij mag hij in KLB blijven. Maargoed, dan moeten Tha_T en Buzzer het daar ook mee eens zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch* ik niet *kuch*
Marokkanen zijn vervelend, irritant, geven geen fooi, en ZE STINKEN! Naar vies vuil zweet van zomer ervoor. Dus Marokkanen
Ik ben voor minder uit 't politieke forum geband, een waarschuwing zou op zijn plaats zijn!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:52 schreef Tha_T het volgende:
Misschien neem ik je wél serieus als je eens onder je normale username post. Overigens valt die opmerking reuze mee
Ten eerste is het bagger, en ten tweede bestaat er een topic op Fok! waar jij nu over zit te klagen. Ik weet dat dat topic niet serieus bedoeld was en heb hem daarom gesloten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Gipsfetisjistischy
Ik kan even niet in de FAQ vinden waarom het bovenstaand topic gesloten moest worden.
Beste The_Terminator,quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ten eerste is het bagger, en ten tweede bestaat er een topic op Fok! waar jij nu over zit te klagen. Ik weet dat dat topic niet serieus bedoeld was en heb hem daarom gesloten.
En daar moet ik op in gaan? Je weet wel wat ik bedoel, dus kappen met dat gezeur.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Beste The_Terminator,
Zoals je weet zijn vele topics in KLB over een onderwerp waar in ander sub-fora ook een topic over loopt.
Zo kan het zijn dat bijvoorbeeld NWS een topic heeft over wat Dr. Phil gezegd heeft, en er een KLB topic zijn over dezelfde persoon, over wat hij gezegd had. Dit zorgt ervoor dat men kan klagen in KLB, en normaal kan discussieren in NWS.
Echter, zal ik nog een voorbeeld geven.
[afbeelding]
1: ik klaag dat ik arm ben, maar nummer 7 klaagt over personen die arm zijn.
2: In FOT loopt een topic over het fotograferen van onbekende mensen, en allerlei andere dingen.
3:sub-fora MUZ
4:sub-fora CUL
5:sub-fora MUZ
6 :sub-fora SHO / TV
7 :sub-fora WGR, en zie punt 1
8 :sub-fora SES, ook hier loopt bijna altijd een topic over een vraag mbt Stufi
9: :sub-fora SES
Mede via deze uitleg verzoek ik om het slotje eraf te halen, danwel een betere uitleg.
Want hier ben ik niet van gediend.
En, hoe kan jij weten of ik zoiets wel of niet serieus bedoel?
Even serieus The_Terminator, je beredenering raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En daar moet ik op in gaan? Je weet wel wat ik bedoel, dus kappen met dat gezeur.
het is gewoon een baggertopic dat volleidg tercht op slot zit omdat het geen KLB topic is. Ik wil hem best heropenen en een schopje naar ONZ geven, maar meer zit er niet in. Terecht slotje gewoonquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Even serieus The_Terminator, je beredenering raakt kant noch wal.
Ten tweede weet ik daarom ook niet wat je bedoel, jíj bestempeld het als bagger, oftewel 'niet-jouw-smaak'. Dit is zeer discutabel.
Verder zeur ik nergens niet met overtollig veel smiley's, zwaaismileys of wat dan ook.
Ik vraag gewoon hier netjes om uitleg, wees blij dat ik nog geen FB topic open, al valt dat wél binnen de mogelijkheden.
Ik vraag gewoon serieus om een antwoord, die jij mij niet kan verschaffen, vergeef me, maar ik krijg hierbij visualisaties van een 15-jarige hormoon-puber die maar doet wat ie leuk vind.
In dit compromis kan ik mij nog wel vinden, mits je de tag [KLB] voor de TopicTitel wilt zettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is gewoon een baggertopic dat volleidg tercht op slot zit omdat het geen KLB topic is. Ik wil hem best heropenen en een schopje naar ONZ geven, maar meer zit er niet in. Terecht slotje gewoon
jouw feessiequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In dit compromis kan ik mij nog wel vinden, mits je de tag [KLB] voor de TopicTitel wilt zetten
Bedankt.
quote:
Ik zal me wel weer eens in MUZ laten zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een klacht
Sinds Tha_T moderator is geworden, zie ik hem niet zo vaak meer op het forum
Thx Dquote:Verkapte en verlate felicitatie omdat je mod bent geworden T..
Mooi. Begin er maar vanaf morgen avond ermee... want nu ga ik mijn bed inquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zal me wel weer eens in MUZ laten zien. Was ik al langer van plan
Slaap goed en voor jou:quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi. Begin er maar vanaf morgen avond ermee... want nu ga ik mijn bed in![]()
Zoals ik al in mijn sluitpost zei. Start het topic eens in Feedback. Misschien komt er inderdaad een leuke discussie op gangquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef Dirktator het volgende:
Heel erg scherp, beste heren moderators, om mijn topique jegens de regels van de Klaagbaak zo snel te sluiten. Echter wilde ik een discussie aanzetten over herziening van enkele regels, die mijns inziens nog niet helemaal perfect zijn. Users mogen hierin vrij participeren, daar dit nog altijd gebaseerd is op (quasi-)democratische gronden. Derhalve vind ik dat mijn topique te vroeg is gesloten en dus weer geopend moet worden, teneinde een mooie discussie te kweken.
Met vriendelijke groet,
Uw Dirktator
Laat het niet wéér gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2005 11:17 schreef Tha_T het volgende:
Is al gebeurd. Kan gebeuren zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |