dan heb jijzit jij bij de verkeerde bank.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:19 schreef highworker het volgende:
betaaldag is 23 september, heb jij het dan ook dezelfde dag? Ik denk dat het volgende week dinsdag wordt eerlijk gezegd..
Dat mensen klagen omdat ze weten dat ze teveel geld uitgeven maar zo hysterisch verlangen naar een geldsteuntje in de rug van de overheid?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
wat doet dit eik in KLB ?
Vraag ik me al een tijdje af overigens
Ik overweeg ook sterk om dit niet meer in KLB plaats te laten vinden hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
Postbank hč..jammer dat het daardoor vaak zo laat is, verder ideale bank dus ik klaag niet..quote:Op donderdag 22 september 2005 09:21 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dan heb jijzit jij bij de verkeerde bank.
Als je rabobank hebt, dan heb je het ook op de betaaldag. ABN geloof ik ook.
Veel andere banken houden de transactie vast zodat ze er zelf nog een paar centen aan overhouden.
Is ook mijn ervaring, stufi wordt gewoon halverwege de dag gestort. Bij veel bankrekeningen is het bijgeschreven bedrag direct zichtbaar, terwijl de girofoon/girotel altijd het saldo neemt van de ochtend... Ik neem aan dat dit is opgelost in mijnpostbank....quote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
Vaak is het op dezelfde dag gestort als bij andere banken..
Basisbeurs + prestatie beurs + anvullendelening = 753quote:Op donderdag 22 september 2005 09:09 schreef Sylvana het volgende:
ik heb basisbeurs+ aanvullende beurs+maximale lening, dus 731 euro in de maand, maar omdat ik collegegeld in termijnen betaal kom ik dus echt niet rond als er steeds 300 euro van me rekening wordt afgeschreven van school
Nog maar 1 dagje
altijd zo.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Als je Postbank hebt, dan mag je wachten tot dinsdag?
Mja, dit pas de 3e keer dat ik Stufi krijgquote:
Maak er dan van: Ik heb m'n stufi godverdomme nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
Dat was van de maand er voorquote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef pindos het volgende:
Postbank is sneller hoor, ik kreeg het vorige maand de 21e al! Maar ik kan nu oook wel goed gebruiken
We klagen omdat de stufi altijd telaat komt! (Telaat voor ons dan)quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik overweeg ook sterk om dit niet meer in KLB plaats te laten vinden hoor
Ok.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef xman het volgende:
[..]
We klagen omdat de stufi altijd telaat komt! (Telaat voor ons dan)
dat is omdat het vorige maand ook eerder is gestort..quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef pindos het volgende:
Postbank is sneller hoor, ik kreeg het vorige maand de 21e al! Maar ik kan nu oook wel goed gebruiken
Ehh...ok! Ik vind die nieuw klaagbaak mods maar paupers!quote:Op donderdag 22 september 2005 10:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ok.. Begin eens met klagen dan want ik zie geen klachten
Over het IBG dan hequote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef xman het volgende:
[..]
Ehh...ok! Ik vind die nieuw klaagbaak mods maar paupers!![]()
je ziet het bedrag wel erop staan (als in; je saldo is hoger), maar de officiele bijschrijving is pas de volgende dag zichtbaar..quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is ook mijn ervaring, stufi wordt gewoon halverwege de dag gestort. Bij veel bankrekeningen is het bijgeschreven bedrag direct zichtbaar, terwijl de girofoon/girotel altijd het saldo neemt van de ochtend... Ik neem aan dat dit is opgelost in mijnpostbank....
nee. Dezelfde dag is het dus al gestort, net zoals bij de banken...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Als je Postbank hebt, dan mag je wachten tot dinsdag?
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee. Dezelfde dag is het dus al gestort, net zoals bij de banken...
miss_bleu doet ook een duit in het zakjequote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb postbank.. zal dus wel tot na het weekend moeten wachten
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee. Dezelfde dag is het dus al gestort, net zoals bij de banken...
dan moet je eens op de site van het Nibud gaan kijken, dat lost meer opquote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef xman het volgende:
[..]
We klagen omdat de stufi altijd telaat komt! (Telaat voor ons dan)
Dat het geld zichtbaar is op jouw rekening en wel op te nemen is, wil niet zeggen dat de bank het niet vast houdt... Maar goed, is verder offtopic, maar zoek maar eens op valutering als je er meer over wilt weten.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:21 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dan heb jijzit jij bij de verkeerde bank.
Als je rabobank hebt, dan heb je het ook op de betaaldag. ABN geloof ik ook.
Veel andere banken houden de transactie vast zodat ze er zelf nog een paar centen aan overhouden.
Wat is een prestatie beurs?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Noxic het volgende:
[..]
Basisbeurs + prestatie beurs + anvullendelening = 753+ 2 maanden die ik nog te goed had = 1162,-
![]()
![]()
Alleen jammer dat dat eenmalig is
postbank heeft een uitzonderingsregel voor de stufi. Daardoor staat het er gewoon op de overboekingsdatum om 12:00 uur opquote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop echt dat het er morgen opstaat, vette kans van niet...postbank he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |