SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmzz, beetje jammer dat ie die tekst wél zichtbaar laat
----------
Ik bedoel, die mensen gaan toch niet de hele dag door het ziekenhuis lopen, opgewonden raken danwel mensen met gips uitlachen?
Dat vind ik net zoiets als een fetisch voor blindheid
-verwijderd-
[ Bericht 25% gewijzigd door Yildiz op 23-09-2005 20:43:45 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Ik heb heul geen idee!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is die mevrouw daar aan het uitbeelden?
Das jouw verantwoordelijkheid om daarop te klikken, ik heb de foto van de bron namenlijk niet geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Hier onherkenbaar en in de link herkenbaar.
Dat vroeg je pas ook al aan BrauN toen ie zei dat ie 'Heul geen bureaustoel had'quote:
Het topic staat nu wel op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
niet echt een kwaliteitsslotje dan!
Zozo, flinke discussie achter de schermen gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het topic staat nu wel op de juiste plaats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |