quote:Op maandag 26 september 2005 11:07 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
"De mogelijkheden van het wereld wijde web zijn ongekend! Het is fantastisch!"
Geil rokje!quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef BrauN het volgende:
Mijns inziens mogen mensen die de term 'de digitale snelweg' gebruiken per direct overlijden.
Hetzelfde geldt voor types die 'het wereld wijde web' nog in hun stoffige, achterhaalde vocabulaire hebben zitten.
[afbeelding]
"Tegenwoordig duik ik gewoon even de digitale snelweg op als ik fondue recepten wil hebben. Ha-ha. Echt handig!"
De combinatie. Het is de combinatie die mij woedend maakt.quote:Op maandag 26 september 2005 11:10 schreef Robbie1979 het volgende:
Heb je nou een hekel aan die term, of aan de bejaarden die die term gebruiken?
Ik zei: genomenquote:Op maandag 26 september 2005 11:28 schreef Billekoek het volgende:
Verkeerde afslag genomen.
Als in 'neuken'?quote:Op maandag 26 september 2005 11:28 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik zei: genomen![]()
!!:!!:#$
![]()
!!:$ 123456-4=2
jaja!
quote:Op maandag 26 september 2005 12:06 schreef IdlersDream het volgende:
[afbeelding]
"Sapristi, dat ze de krant nog analoog uitgeven! Normaal volg ik het wereldnieuws digitaal middels mijn Ah-Déé-ÈS-Èl aansluiting en de microsoft webbrowser."
*Proest*quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
Wat men tegenwoordig niet allemaal kan bestellen via het wereldwijde web, de mogelijkheden zijn eindeloos!
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gisteren die n00b van een kl3in zoon v3t ge-Pwned in een paar games Unreal tournament. En hier ben ik de 1337 in puzzelen. Maar wat zijn verdomme die Hax0rs voor demetie...
Die fotoquote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
A few days later, the same senseo men came back to ask me about their new Kenyan Blend. They travelled 3000 miles for that. They could have just visited my website on the world wide web! Hihiha.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gisteren die n00b van een kl3in zoon v3t ge-Pwned in een paar games Unreal tournament. En hier ben ik de 1337 in puzzelen. Maar wat zijn verdomme die Hax0rs voor demetie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |