Hey, je bent net genoemd in FOK!radio.quote:
Een kwalitatief hoogstaande OP heeft in ieder geval meer dan één regel tekst. En die regel tekst die je gepost had leverde alleen maar bagger reacties op. Je mag wel een nieuw topic openen hoor, maar kom dan in ieder geval met een betere OP dan je net liet zienquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef -Angel- het volgende:
The_Terminator kun je even zo'n voorbeeld geven van een kwalitatief hoogstaande OP. Of houdt dit volgens jouw het plaatsen van een afbeelding in?
Mijn reactie is: tegenwoordig maken ze kleuters nog moderator.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
Een kwalitatief hoogstaande OP heeft in ieder geval meer dan één regel tekst. En die regel tekst die je gepost had leverde alleen maar bagger reacties op. Je mag wel een nieuw topic openen hoor, maar kom dan in ieder geval met een betere OP dan je net liet zien![]()
Dat is niet liefquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mijn reactie is: tegenwoordig maken ze kleuters nog moderator.
Jaja, maar geen kleuterquote:
Ik zat op school en kon dus niet luisteren. Morgen maar even doenquote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, je bent net genoemd in FOK!radio.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
huil huil huil
Uit vorm?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
Gelezen maar helaas ga ik hem niet sluiten
Voor een keer ben ik het met je eensquote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Tha_T , je wil toch niet echt een geweldige reeks gaan killen.![]()
Deze is ooit gestart in de KLB en daar is 8 reeksen niets aan veranderd. Laat het aub zo
*bidt bid* Ik ben bang datie dood gaat als je em bv in GC plaatst.
en dat je niemand ziet klagen is gelul. kijk maar eens in de vorige reeksen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Deze is ooit gestart in de KLB en daar is 8 reeksen niets aan veranderd. Laat het aub zo
Niet meer nee. Overleg is okéquote:Op donderdag 22 september 2005 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb jij je stufi al # 9
Dat kanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Nepthys het volgende:
Kan iemand misschien die vreselijke bevallingsfoto op deze pagina achter een linkje zetten ofzo. Ik word helemaal onpasselijk als ik er per ongeluk langsscroll en aan de reacties te zien hebben andere mensen daar ook last van.
ok, dank je welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat kan. Tip: Als je een topicreport gebruikt (dat gele driehoekje bovenaan het topic) kan ik sneller ingrijpen
ik wil hem in ieder geval niet in GCquote:Op donderdag 22 september 2005 18:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met je eensVan mij mag hij in KLB blijven. Maargoed, dan moeten Tha_T en Buzzer het daar ook mee eens zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch* ik niet *kuch*
Marokkanen zijn vervelend, irritant, geven geen fooi, en ZE STINKEN! Naar vies vuil zweet van zomer ervoor. Dus Marokkanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |