beetje klein niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:18 schreef Sas22 het volgende:
[afbeelding]
Op de foto was ie pas 1 dag geplaatst, vandaar dat het er nog een beetje rood omheen ziet.
Wellicht zou je die [url-dinges] weg kunnen halen en de vorige topicdeeltjes in je eerste post kunnen plaatsen? Ktnx!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:00 schreef dragon25 het volgende:
Mag ik de volgende maar openen dan?
[url][[url=http://x2.putfile.com/8/23210541153-thumb.jpg]afbeelding][/URL][/url][url][[url=http://x2.putfile.com/8/23210530220.jpg]afbeelding][/url][/url][url][[url=http://x2.putfile.com/8/23210520963-thumb.jpg]afbeelding][/URL][/url]
Alstublieft
Hij`s ong. 15 cm , moet toch klein beginnenquote:
Zat eens een tattoo tijdschrift te lezen en daar stond toevallig een artikel over. Even kort samengevat: Ze zijn nog bezig met expirimenteren met de inkt maar het is enorm af te raden het te gebruiken vanwege de ontzettend gevaarlijke stoffen die er blijkbaar in zitten. Daarvoor had ik het voor de grap eens gevraagd aan de lokale tattooboer en die gilde zowat neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef innepin het volgende:
Weet hier iemand iets over Crazy Chameleon / UV inkt? De een zegt dat het veilig is, nu het vernieuwd is enzo, de ander zegt er nooit van gehoord te hebben
Zijn er plaatsen in Nederland waar ze dat doen?
Ik heb er iig nog nooit goeie ervaringen over gehoord... En binnen een tijdspanne van een jaar kun je er eigenlijk weinig over zeggen. Ik weet niet hoe de huid op den duur gaat reageren maar wat ik wel weet is dat het wel eens weg wil vloeien (van horen zeggen)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef innepin het volgende:
Weet hier iemand iets over Crazy Chameleon / UV inkt? De een zegt dat het veilig is, nu het vernieuwd is enzo, de ander zegt er nooit van gehoord te hebben
Zijn er plaatsen in Nederland waar ze dat doen?
Nee het kan er ook wittig uitzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:24 schreef SensesFail het volgende:
Je ziet er eigenlijk alleen wat van met zo'n licht dr bij?![]()
Kan niet zeggen dat ik het mooi vind.
is toch handig in het donkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
een lichtgevende tattoo op je voorhoofd..
Schat kun je je even omdraaien, ik kan niet slapen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef glossy het volgende:
lijkt me erg irritant als er iemand naast je ligt snachts die licht geeft
Die rage is al 2 jaar voorbij als je het mij vraagtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:15 schreef BettyB het volgende:
Het ziet er op zich wel grappig uit, het zal wel weer een rage gaan worden strax... Maar het is niks voor mij, ik hou het wel gewoon op de traditionele tattoos!![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:58 schreef dragon25 het volgende:
Als het zwarte inkt is max 2 weken. Tattoo met kleur, kan wel een maand duren voordat 'ie volledig genezen is. En juist niet allen te veel smeren, dan duurt het langer. Bloot laten en alleen smeren als 'ie heel droog is.![]()
Ja, ik smeer hem wel in. Vriendin van mij vertelde me dat 't niet zo heel erg lang duurde. *het is ook maar een heel erg kleine tattoo* en hij jeukt nu al niet meer. Hij is nu grootendeels vervelt. En ik kan al erg goed zien dat hij bijgewerkt moet worden. Moet daar helaas nog 7 weken op wachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
smeer je het wel in?
als ring?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef Chanice het volgende:
Ik laat begin oktober een tattoo op mijn vinger zetten maar heb nog geen idee wat...
kan niets vinden.
Heeft iemand mss een site waar foto's op staan??
tnx alvast!
Ik zou naar een andere shop gaan om dit te laten bijwerken...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:25 schreef Rhanna het volgende:
Wie laat er op Lowlands iets zetten... Gebeurt het daar verantwoord?
De mijne is eindelijk duidelijk op een foto, hij moet nog wel bijgekleurd worden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:28 schreef Chanice het volgende:
Ik heb al een tattoo dus ik weet wel door wie
Ik zou zeggen, gooi maar eens wat op mail...hihi..
Vinger heeft dunne huid, word vaak niet zo mooi, net als op je oor of je teen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef Chanice het volgende:
Ik laat begin oktober een tattoo op mijn vinger zetten maar heb nog geen idee wat...
kan niets vinden.
Heeft iemand mss een site waar foto's op staan??
tnx alvast!
Ik heb al jaren een vingertattie en ik heb er eigenlijk nooit ene probleem mee gehad. Ik krijg er wel eens reacties op maar nooit slechtequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef dragon25 het volgende:
[..]
Vinger heeft dunne huid, word vaak niet zo mooi, net als op je oor of je teen....
En wat voor werk doe je? Meeste werknemers in de serviceverlening kunnen er niet zo om lachen...
spannend verhaal zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Sinkwanee het volgende:
Ach ik heb wel een idee voor de voglende, maar nog niets concreets. Eerst maar verhuizen en dan weer verder...
Snap je het zelf wel? Ik nl. niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Hi daar
mijn volgende kan er zo uit gaan zien:
[afbeelding]
alleen die vlam moet anders, rood en geel en de vorm ook anders.
Dit logo komt er dan en dan een hele vette vlam er om heen.
[afbeelding]
Hij komt precies onder mijn tieten, bij mijn bovenbuik en de flam gaat zo tussen mijn tieten naar boven.
Is dit wel een vet idee of moet ik t anders doen?
alle ideen zijn welkom!
Over smaak valt te twisten. Ik vind het ruk. Sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ok, het gaat dus om het logo, maar ik wil dat er om een logo een vlam komt, bijna net zoals op dit plaatje, alleen moet die vlam anders zijn, ronder enzo en niet zo lang, snappie? maar denken jullie dat t een goed idee is?
[afbeelding]
i second that.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten. Ik vind het ruk. Sorry
Ik snap dat niet.. als je zelfs iets mooi vindt dan ga je daar toch voor....? Wel raar hoor, een Betty B is opeens heel erg anders.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Ok, nieuwe plannen
2 worden het
Een Betty Boop op schouder en de andere zien jullie nog wel
Moet je zelf weten. Inderdaad vrij verwijfd maar goed, als het bij je past waarom niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..![]()
[afbeelding]
maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.
Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staandus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
Mn ouders hebben mn eerste betaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:
Ugh, sommige mensen....Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.
Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren![]()
Voor welke studio werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Nuek het volgende:
[afbeelding]
Innepin, dat zal je hele leven lang zo blijvenIedereen die tattoos heeft zal er mee te maken krijgen alleen de een minder dan de ander.
Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Voor welke studio werk jij eigenlijk?
ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht houquote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.
yupsquote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht hou
Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:
Ugh, sommige mensen....Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.
Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren![]()
Ts wat een drama queenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef dragon25 het volgende:
Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.
Over je Betty neem ik aan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik over 2 weken weer een nieuwe ahhaha
Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Hi daar
mijn volgende kan er zo uit gaan zien:
[afbeelding]
alleen die vlam moet anders, rood en geel en de vorm ook anders.
Dit logo komt er dan en dan een hele vette vlam er om heen.
[afbeelding]
Hij komt precies onder mijn tieten, bij mijn bovenbuik en de flam gaat zo tussen mijn tieten naar boven.
Is dit wel een vet idee of moet ik t anders doen?
alle ideen zijn welkom!
muah die Betty is wel aardig (niets bijzonders, rechtstreeks uit de boeken) maar meer iets voor vrouwen en ook meer iets als onderdeel van een sleeve bv.quote:Op zondag 4 september 2005 02:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.
Dat is leuk als je later ouder word en aankomt. Dan heb je een complete melkweg zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..![]()
[afbeelding]
maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.
Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staandus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak he.quote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef Uncle het volgende:
UIt je eigen verhaal wete je zelf ook niet helemaal wat je wilt. Dat mensen er een andere mening over hebben moet kunnen, maar de manier van reageren (hoewel niet netjes) komt wel deels over de manier waarop jij erover (lijkt) te denken.
Een tattoo is voor altijd. Dan moet je dus zelf goed weten wat je wilt en je niet zomaar laten ompraten omdat een paar andere mensen zeggen dat ze het niks vinden. Dat je dat wel doet betekent eigenlijk dat je er (nog) niet aan toe bent en ik zou dan ook zeker nog even wachten...
Ik zie ook wel eentatto's dat ik denk van.... arghhh wat lelijk, maar zou wat zijn als je dat tegen zo iemand zegt en hij/zij gelijk een afspraak maakt voor laserverwijdering
Er zijn boeken vol met ontwerpen geschikt voor een hele of halve sleeve (bv. japans of biomechanisch) of je bouwt een bestaande tattoo uit (tribal bv.) of je doet plaatje plaatje plaatje en maakt er dan een geheel van. Of je laat em persoonlijk ontwerpen. Welke stijl zat je aan te denken?quote:Op maandag 5 september 2005 19:45 schreef SensesFail het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een sleeve (schouder tot aan mn elleboog) te laten zetten.. maar nu vraag ik me af hoe zo'n sleeve eigenlijk tot stand komt. Is het de bedoeling dat je em zelf helemaal ontwerpt of kun je gewoon met plaatjes naar een tattoo artiest gaan zodat hij/zij er mee aan de slag kan?
Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef SensesFail het volgende:
Het liefste zou ik een geheel van verschillende plaatjes willen maar het is best lastig daar plaatjes voor te vinden die eventueel in elkaar over zouden kunnen lopen. Heb zelf iets met sterren dus die zou ik er sowieso in willen in een paar verschillende soorten/maten maar verder.. weet het echt nog niet.. en ik wil hem toch niet binnenkort al gaan zetten omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 100% achter wat er op me gezet wordt kan staan en er geen spijt van krijg.
Klopt het dat het beter is je sleeve in 1 x te laten zetten dan dat je hem steeds weer een beetje laat uitbreiden?
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Badtas het volgende:
Ik heb ook 2 tattoos, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Maar om nou je hele rug of armen te tatoeëren , dat is toch gewoon superlelijk?
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een dingquote:Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef Lil_G_Baby het volgende:
[afbeelding]
tribal op mijn onderrug
Wat dacht je van gewoon een antwoord?quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...quote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een antwoord?
Dus jij vindt het wel mooi? Dat kan en moet kunnen.
Daar ging het niet om, ik vind het superlelijk, en ik denk velen met mij.
Ook qua werk en zo.
Ik denk dat dat toch wel moeilijk is.
Wat dacht je van een Betty Boop? Iedereen heeft zo'n ding, maar jij bent er bijzonder mee want jij bent een kerelquote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding![]()
![]()
Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een antwoord?
Dus jij vindt het wel mooi? Dat kan en moet kunnen.
Daar ging het niet om, ik vind het superlelijk, en ik denk velen met mij.
Ook qua werk en zo.
Ik denk dat dat toch wel moeilijk is.
Sorry?quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Nuek het volgende:
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...
Dahaag!Ga maar ergens anders uitbreezeren. Een eigen mening is ok maar baseer het dan ergens op.
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uitingquote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Badtas het volgende:
[..]
Sorry?
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Als ik het lelijk vind mag ik dat best zeggen.
Don't even go there....![]()
Kortzichtig?quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Nuek het volgende:
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uitingMaar da's jammer van de energie.
Meen je niet! De hele buik vol!? Krijgen ze wel werk dan?quote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Badtas het volgende:
[..]
Kortzichtig?
Please.
Ik ken mensen die hun hele buik getatoeerd hebben met het logo van Feyenoord. En ik woon in Eindhoven....
Over kortzichtig gesproken.....
Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!quote:Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je dan in een topic over tattoos? Ga dan ergens een topic openen over hoe lelijk tattoos wel niet zijn 'qua werk en zo'.
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Badtas het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!
Ik vind het vreselijk!
Ik liet mijn eerste tattoo zetten en toen zat daar een kerel die het logo van PSV op zijn kuit liet zetten. Ik kan zoiets niet begrijpen..... Super groot.
Sorry, dat vind ik lelijk.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Nuek het volgende:
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.
En de hele armen vol kan echt heel mooi zijn en niet iedereen hoeft dat mooi te vinden maar daarom zijn die mensen nog niet gestoord ofzo! Of vind je van wel?
Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Badtas het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.
Maar jij verkondigt hier toch ook bepaalde dingen? Je zegt tegen mensen dat het niet mooi is wat ze willen doen of gedaan hebben. Nou, dat doe ik ook. Ik vind het lelijk als iemand heel zijn lichaam onder de tatoeages heeft.
En weet je wat waarom het meest?
Omdat het niet meer opvalt. Het is 1 van de velen....
Het punt komt gewoon niet meer over, zoals met een enkele tattoo wel...
Maar da's mijn mening
Komt zo een antwoord, ik heb even visite, sorry.quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzowat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)
Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!
En een enkele tattoo is maar een enkele tattoo. Dat doet mij persoonlijk niets.
We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:51 schreef Cora het volgende:
[..]
Komt zo een antwoord, ik heb even visite, sorry.
Lief dat je zo serieus reageert, dat mis ik wel eens hier....
Ja dat denk ik serieus. Dat mensen met een sleeve problemen hebben met bepaalde banen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzowat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)
Prima, maar mag ik het dan nog steeds heel lelijk vinden?quote:Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!
Nee, die ene tattoo vind ik mooi, die 333ste vind ik minder......quote:En een enkele tattoo is maar een enkele tattoo. Dat doet mij persoonlijk niets.
We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
zoals?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef Cora het volgende:
Ja dat denk ik serieus. Dat mensen met een sleeve problemen hebben met bepaalde banen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
zoals?
ik begin:
-badmeester
-etalage pop
wat dat mensen met tattoo's geen baan hadden? of dat je helemaal niet wist dat mensen een sleeve hadden, en ze heel aardig bleken te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef Cora het volgende:
Sorry, ik heb het vaak genoeg gezien.
Ja heel aardig, zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
wat dat mensen met tattoo's geen baan hadden? of dat je helemaal niet wist dat mensen een sleeve hadden, en ze heel aardig bleken te zijn?
waarop baseer je deze onzin in godsnaam? je eigen aannames?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef Cora het volgende:
Ja heel aardig, zeker.
Maar een fatsoenlijke baan buiten het tattoo gebeuren, weinig....
Ja dat is altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
waarop baseer je deze onzin in godsnaam? je eigen aannames?
ik ken echt zoveel lui met sleeves waarvan je niet eens weet dat ze ze hebben, die werken in de grafische industrie, die werken als journalist, als programmeur, als accountant bij KPMG als developer bij philips.
tevens ken ik ook genoeg mensen zonder tattoo's die de hele dag uitkeringen lopen te trekken of vrouwen met 1 kontgewei zijn die nog te dom zijn op kapster te worden.
da's een ander verhaal, maar zeg je nu eindelijk dat het gewoon gelul is dat je geen baan kunt krijgen met sleeves?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Cora het volgende:
Ja dat is altijd.
Maar de gemiddelde Nederlander heeft geen sleeves en het is nog steeds niet echt geaccepteerd.
O ja, nogmaals, ik vind het echt superlelijk!
De stakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Nuek het volgende:
Oh, ik ken een wethouder die vol zit. Slecht betaalde baan man...
Bij wie is het niet geaccepteerd? Bij mij wel, hoor. Bij jou niet en daarom kijk je er zo tegenaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja dat is altijd.
Maar de gemiddelde Nederlander heeft geen sleeves en het is nog steeds niet echt geaccepteerd.
O ja, nogmaals, ik vind het echt superlelijk!
Dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
en ik zou niet naar 112 bellen, want daar zit namelijk iemand met een ENORME sleeve. net als in het ziekenhuis in uhm, ik geloof castricum, maar 't is iig een kustplaats.
Bij jou wel ja en dat is mooi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Nuek het volgende:
niet geaccepteerd? Bij mij wel, hoor. Bij jou niet en daarom kijk je er zo tegenaan.
Welke boze buitenwereld? Als het moet kan het verborgen worden, toch? Daar hebben we Tattoowear voor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:58 schreef Cora het volgende:
[..]
Bij jou wel ja en dat is mooi.
Maar zo is het niet in de boze buitenwereld
LOL!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:59 schreef Nuek het volgende:
Welke boze buitenwereld? Als het moet kan het verborgen worden, toch? Daar hebben we Tattoowear voor!
L-E-Z-E-Nquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Dus?
Punt is dat ik het gewoon heel erg lelijk vind.
Wat voor baan ze ook hebben. Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Verder heb ik niets met niemand...
Sorry hoor, maar die mensen met die sleeves die herken je wel hoor.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
dat je het lelijk vind is je goed recht, dat je tussen neus en lippen door zegt dat alle mensen met sleevers werklozen zijn ofzo gaat helemaal nergens over.
En wat ik hier aangeef is dat je van heel veel mensen niet weet dat ze sleeves hebben, omdat het geen drol uitmaakt, dat de rest van de wereld daar zo bekrompen over doet, dat moeten ze zelf weten.
op zijn subtielst gezegd heb ik het niet zo op een kontgewei, doflijn, vlindertje op je schouder, kattepoten op je tieten of tribals in het algemeen. dat vind ik lelijk en die kun je ook verstoppen. (en deden ze dat maar met die kontgeweien.)
\Da's wel cool vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef Nuek het volgende:
Aan mij zie je in het dagelijkse leven echt niet dat ik tattoos heb. In werksituaties zijn mensen echt verrast als ze dat horen. Die vlieger...die gaat dus niet op
Sommige mensen kunnen hun tattoos nou eenmaal niet verbergen, daar hebben ze zelf voor gekozen.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
*zucht* prima dan zie jij door de telefoon em door een witte dokstersjas heen met je infrarood ogen of iemand een sleeve heeft. welterusten.
en dan zijn mensen met een sleeve raar :S
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.
Ik ben ook bezig met verscheidene onderdelen aan elkaar te plakken. Mijn sessies bestaan uit 2,5 a 3,5 uur zitten en dan weer genezen. Onmogelijk dat allemaal in 1x te doen aangezien er nu al zo'n ruime 10 uur in zit.
Als je alleen veel schaduwwerk met hier en daar details laat zetten is het mogelijk. Een gehele sleeve is mogelijk in zo'n 6 uur. Een rug kun je ook zo rond de 6 uur vol hebben. Ligt ook wel aan je tattoeerder uiteraard.
AAAAAAAAH ZE ZIJN ER! *doet gordijnen dicht en deur op slotquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef Cora het volgende:
we zien het wel hoor
heyquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:14 schreef baantie het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?
Smaken verschillen, zolang ik het maar wel mooi vindquote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding![]()
![]()
Wat spreek jij jezelf tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Cora het volgende:
Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef method21 het volgende:
[..]
Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!
nee ze kunnen wel een verslaving verwekkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje over Tattoo's !
Ikwil graag een biomech tattoo op mijn boven arm of mijn onderarm!
Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
Wat houd dat in , een biomech tattoo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje over Tattoo's !
Ikwil graag een biomech tattoo op mijn boven arm of mijn onderarm!
Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef kruimel_20 het volgende:
oke , ik vind die inderdaad niet mooi, maargoed ieder z'n ding
deze is ook wel apart bedoel je zoiets henk-b?:
[afbeelding]
Nog beter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.
Tsss, ga eens naar een tattooshopquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef scubagirl het volgende:
die op mijn rug moet een origineel ontwerp worden en niet in de trend van tegenwoordig. Lijkt wel of iedereen zo een hekwerk heeft op zijn rug. Maar al met al is dat toch moeilijk ....
Niet bij alle ruggen gaat het zo snelquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:14 schreef baantie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?
Ik denk (hoop) over een uurtje of 20/25...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:25 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hey
'k heb laatst een limburger gesproken die tussen de 6-8 uur zijn arm dicht had met koi's en bloemen.
andreas, sinner and saint
wanneer is die rug van je af?
Mag ik ook een stukkie?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:05 schreef baantie het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) over een uurtje of 20/25...
Ik stuur je wel effe een foto. Daar staan alleen de lijnen op. Inmiddels is het meeste schaduw werk gedaan en zijn we begonnen met kleuren...quote:Op donderdag 8 september 2005 09:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe plemp dat ding hier es neer, of staan er momenteel alleen nog lijnen? eventueel mailen mag natuurlijk ook
roy at chapter42 dot com
Als het maar vol komt te staan...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef Nuek het volgende:
Heeft u zelf nog wensen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef baantie het volgende:
[..]
Als het maar vol komt te staan...
Gaafquote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef OO00ooltje het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst, zit er nu een maand opErg blij mee
![]()
Oke, dat wist ik niet.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dit topic is in de eerste instantie ook om te praten.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? *nieuwsgierig is*quote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook een leerling tattoo artist !
Nou speciaal voor jou danquote:
Ik zie geen tattooquote:
Bij een studio langs gaan en vragen of die je het vak wilt leren. Dat heb ik geprobeerd toen ik 16 was, lukte niet en ben op eigen houtje begonnen. Lukte ook niet, en mijn tattoos bij die studio laten zetten, en blijven vragen en tekeningen maken enz. Uiteindelijk toch de kans gekregen bij de desbetreffende studio en ben nu alweer bijna 24 en nog steeds in dezelfde studio. Eerste paar jaar moeten bewijzen dat ik een blijvertje ben, en zodoende alleen afkijken en tekenen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef innepin het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? *nieuwsgierig is*
Gaaf!quote:Op maandag 12 september 2005 15:21 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Bij een studio langs gaan en vragen of die je het vak wilt leren. Dat heb ik geprobeerd toen ik 16 was, lukte niet en ben op eigen houtje begonnen. Lukte ook niet, en mijn tattoos bij die studio laten zetten, en blijven vragen en tekeningen maken enz. Uiteindelijk toch de kans gekregen bij de desbetreffende studio en ben nu alweer bijna 24 en nog steeds in dezelfde studio. Eerste paar jaar moeten bewijzen dat ik een blijvertje ben, en zodoende alleen afkijken en tekenen.
Sinds 2 jaar doe ik nu actief tattoos zetten, tot op een zekere hoogte nog, maar ik heb alle tijd. Er is namelijk nix mooiers als dit vak![]()
Het is Thais/Boeddhistisch.quote:Op maandag 12 september 2005 13:12 schreef innepin het volgende:
[..]
GaafNiets voor mij, maar ik vind 'm wel mooi. Zit er nog een reden achter, of gewoon voor de mooiigheid?
Tot nu toe was al het cover-up werk wat ik bij 'mijn' boer gezien heb gewoon lekker pikzwart, ookal zat daar groen onder. Maar dan was het vaak zo'n smerig Taz-je waar een dikke zwarte tribal (benieuwd of ze daar dan geen spijt van krijgen..) over gezet was.quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef fleur22 het volgende:
ik stel mijn vraag hier dan ook maar.
(Topic: tattoo veranderen) Is het mogelijk om de kleur groen te laten wijzigen in een andere kleur?
Dus bijv. met zwart/grijs erover heen gaan?
Of worden kleuren dan gemengd?
![]()
Mag je zien maar ik zet geen foto's onlinequote:Op maandag 12 september 2005 13:46 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet.
@ Nuek
Mag ik jou arm tattoo is zien ? Ik heb geen van alle fotos terug kunnen vinden in je postgeschiedenis.
Ik ben overigens ook een leerling tattoo artist !
groeten
Nee geen probleem, maar hoe show je hem dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
Mag je zien maar ik zet geen foto's online
ik wil wel een keer op je been zitten hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe, zet dan een echt wijf op je poten
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef KleineBeer het volgende:
Ik ben 'Until I Find You' van John Irving aan het lezen en daar beschrijven ze de 'Roos van Jericho'. Wie kent deze tattoo en heeft eventueel een plaatje?
Lees je eens in, en zie wat die man voor de nederlandse tattoowereld gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:55 schreef es70 het volgende:
Kan iemand hier misschien verklaren wat de toegevoegde waarde is van een echte 'Schiffmacher'? Dat de man een levende legende is is wel duidelijk, maar hoe komt dat zo.
Ik wil me best inlezen, anders had ik de vraag ook niet gesteld. Ik ben alleen niet op zoek naar de halleluja-verhalen, ben gewoon benieuwd waarom de man zoveel betekend. Als ik die info zelf had gevonden was de vraag overbodig geweest, nietwaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:34 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lees je eens in, en zie wat die man voor de nederlandse tattoowereld gedaan heeft.
Desondanks hoef ik geen tattoo van hem. Er zijn tegenwoordig betere artiesten in Nederland.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Scarafax het volgende:
(alleen serieuze meningen en reacties please... trieste opmerkingen hoef ik nie te horen/lezen)
De lijnen zijn niet eens strak, rond of niet. En het ingekleurde stukje rood gaat vet over de lijnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Scarafax het volgende:
Naja foto is licht schuin genomen waardoor het niet echt strak lijkt... maar hij is echt perfect rond hoor...
JP Balkenendequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef sweety2 het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou GEEN tattoo?
dat weet je niet, misschien hebben ze het ergenst op een plek wat niet iedereen kan zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
JP Balkenende
Hans van der Tocht
Mies Bouwman
Hans Wiegel
Koningin Beatrix
Alle mensen die Lingo leuk vinden
EO-leden
sommige mensen met eczeem
Ik snap niet dat je erop reageert. Ga ergens anders lopen zeiken over je mening over tattoos. Dit topic is voor tattooliefhebbers.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:19 schreef sweety2 het volgende:
[..]
dat weet je niet, misschien hebben ze het ergenst op een plek wat niet iedereen kan zien.
Dank je, heb hem weer bij tattoo Eus laten zetten en ik had gezegt wat ik ongeveer wilde en hij heeft dit ervan gemaaktquote:
waauw! heel mooi!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst, gisteren gezet... 8 november gaat ie verder over mijn schouder naar mijn schouderblad en daar komt dan nog z'on bloem met blaadjes met de namen van mijn kinderen erbij...
[afbeelding]
Volgens mij zit jij in vak Xquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst, gisteren gezet... 8 november gaat ie verder over mijn schouder naar mijn schouderblad en daar komt dan nog z'on bloem met blaadjes met de namen van mijn kinderen erbij...
[afbeelding]
Is ff off-topic... Ik was er wel bij Feyenoord-heereveen maar niet ik vak x (maar EE)... En mijn tattoo is bijna nooit zichtbaar ;-)... Dus zal er 1 zijn geweest die erop lijkt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef renz0r het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in vak X
Zo ja, dan heb ik je gezien bij Feyenoord- Heerenveen
(herken je aan je avator, feyenoordtattoo op je onderrug, was toen die dag zichtbaar)
Was jij dat niet, dan heeft iemand hetzelfde.
Vind hem erg mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
mooi zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
Very nice!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
Door een Nederlandse tattoeerder of door een 'echte' Maori?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:23 schreef het.ismij het volgende:
hallo allemaal ik heb een vraag,..
ik wil een maori tattoo laten zetten,..
Maar ik vraag me af waar ze de mooiste (naar ervaring) zetten,..
Ik wil er wel 1 die superstrak wordt gezet,...
Volgens mij werkt Tuane in Utrecht, ben alleen kwijt welke shop.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:
Tnx nuek,.. maaruh,.. zoals je zelf al zegt,.. Je weet niet wanneer die in NL is?
Ik zal even een gooi doen,.. ook graag in de randstad als het even kan.
Klinkt niet echt gezond hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ik zal die van mij wel even posten alstie af is, want ik heb iets van aids aan mijn been ofzo, dus wil dat ding niet zo rap helen als normaal is, maar nu gaat het heel erg de goede kant op.
Mijn broer heeft er ook 1 van Tattoo Mania, hij heeft er zelfs nog 2 prijzen mee gewonnen tijdens een tattooconvention. 1x voor mooiste tattoo van de dag en 1 voor mooiste van dat weekend!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
die kuit was inderdaad erg mooi, ik denk dat ik nog wel plakker van tattoomania ga krijgen.
Remi??quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Tuane in Utrecht, ben alleen kwijt welke shop.
Is niets mis mee hoor. gewoon beetje pech gehad door wat fysieke eigenschappen. Komt allemaal wel goed, genezing duurt alleen wat langer.quote:
daar werkt sofia geloof ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef dribbel79 het volgende:
Remi??
je weet zelf toch wel hoeveel tattoo's je hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef BreezerFR het volgende:
Ik heb zelf een x aantal tattoos ja. Geloof stuk of 6 a 7.
Komt omdat in de loop der jaren een paar zijn samengevoegd. Dus was de tel kwijt ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef innepin het volgende:Het kan aan mij liggen, maar ik zou niet zomaar een zooi tattoos nemen waar van ik dan niet eens het bestaan kan herinneren zonder te tellen. Doe je dat gewoon omdat het er leuk uit ziet of zit er toch nog wel iets van een verhaal achter?
(Oh, en fotos?)
Jij met je 3mastersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
AH een driemaster!
Ik zat aan The Inkstituition te denken om mn tatoeages te laten zetten, vooral omdat ik ook denk dat ze ervaring hebben met groot werk. Naar wat ik trouwens heb begrepen is dat ze veel zouden samen werken met Queen of Rings.nl, waar ik zelf ook erg goede ervaringen mee heb, maar die samenwerking zie ik niet echt, alhoewel de meiden die daar werken ook redelijk wat tatoeages (en goed gezet, erg mooi!) hebben, dus misschien is het dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef Neuk het volgende:
The Inkstitution is echt een van de betere nederlandse shops. Erik is lekkeren superaardig. Ik wil ook nog een oldskool piece van em.
Voor zwaluwen zou ik echt kiezen op de voorkant van je borst. Als je dan old/newskool gaat neem dan ook de plek waar het hoort![]()
Nee sterretjes ook niet echt, maar ik vind hem nu niet echt af en wil er iets omheen, en ik dacht sterretjes in de kleuren van feyenoord... Zou anders ook niet weten wat... Maar als mensen ideeen hebben dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef innepin het volgende:
sterretjes. bloemetjes hebben toch niets te zoeken bij zo'n tattoo? sterretjes misschien ook niet, maar mijn gevoel zegt dat het logischer is/
Eens en dan sterren met veel spakenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef innepin het volgende:
Bloemetjes zijn veel te ehhh calligrafisch om bij zo'n strak lettertype te passen, terwijl het 'hoekige' van sterretjes denk ik beter de tekst complementeert. Ofzo.
Wat is het en wat moet het betekenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef innepin het volgende:
Ik denk dat dit
[afbeelding]
mijn volgende tattoo wordt, zodra ie helemaal af is (er zitten nog wat slordige dingetjes in.) Weet nog niet wanneer en waar. Ik wil 'm denk ik op m'n enkel, maar dat is dan weer zo pijnlijkNou ja, dat is ook maar eventjes natuurlijk.
Commentaar is welkom
ik vind hem ook heel mooi!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef innepin het volgende:
Ik wil graag kritiek horen, plus- en minpunten, iets uigebreider dus
Kijkt u even uit wat u over Feyenoord zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:32 schreef Neuk het volgende:
Ik zou gaan voor een dikke zwarte balkMaarja als dat Feyenoord er dan echt op moest blijven staan voor kleurrijke bloemen eromheen. Een soort van korte sleeve van onder af a la style van je laatste tattoo zou best heel cool zijn!
Dit leek mij dus heel erg leuk (behalve dan die zwarte balkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:32 schreef Neuk het volgende:
Ik zou gaan voor een dikke zwarte balkMaarja als dat Feyenoord er dan echt op moest blijven staan voor kleurrijke bloemen eromheen. Een soort van korte sleeve van onder af a la style van je laatste tattoo zou best heel cool zijn!
Ik vind 'm zo al erg mooi hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil, ongeveer, de volgende tattoo laten zetten op de onderkant/zijkant van mijn arm.
Ik heb een ontwerpje gemaakt, maar dit is pas mijn eerste ontwerp.
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Ik vind hem nog niet af. Misschien dat iemand van jullie leuke ideeën heeft?.
Hebben die onderbrekingen in die Sterren nog iets te betekenen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil, ongeveer, de volgende tattoo laten zetten op de onderkant/zijkant van mijn arm.
Ik heb een ontwerpje gemaakt, maar dit is pas mijn eerste ontwerp.
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Ik vind hem nog niet af. Misschien dat iemand van jullie leuke ideeën heeft?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |