Ik snap dat niet.. als je zelfs iets mooi vindt dan ga je daar toch voor....? Wel raar hoor, een Betty B is opeens heel erg anders.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Ok, nieuwe plannen
2 worden het
Een Betty Boop op schouder en de andere zien jullie nog wel
Moet je zelf weten. Inderdaad vrij verwijfd maar goed, als het bij je past waarom niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..![]()
[afbeelding]
maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.
Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staandus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
Mn ouders hebben mn eerste betaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:
Ugh, sommige mensen....Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.
Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren![]()
Voor welke studio werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Nuek het volgende:
[afbeelding]
Innepin, dat zal je hele leven lang zo blijvenIedereen die tattoos heeft zal er mee te maken krijgen alleen de een minder dan de ander.
Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Voor welke studio werk jij eigenlijk?
ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht houquote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.
yupsquote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht hou
Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:
Ugh, sommige mensen....Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.
Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren![]()
Ts wat een drama queenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef dragon25 het volgende:
Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.
Over je Betty neem ik aan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik over 2 weken weer een nieuwe ahhaha
Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Hi daar
mijn volgende kan er zo uit gaan zien:
[afbeelding]
alleen die vlam moet anders, rood en geel en de vorm ook anders.
Dit logo komt er dan en dan een hele vette vlam er om heen.
[afbeelding]
Hij komt precies onder mijn tieten, bij mijn bovenbuik en de flam gaat zo tussen mijn tieten naar boven.
Is dit wel een vet idee of moet ik t anders doen?
alle ideen zijn welkom!
muah die Betty is wel aardig (niets bijzonders, rechtstreeks uit de boeken) maar meer iets voor vrouwen en ook meer iets als onderdeel van een sleeve bv.quote:Op zondag 4 september 2005 02:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.
Dat is leuk als je later ouder word en aankomt. Dan heb je een complete melkweg zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..![]()
[afbeelding]
maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.
Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staandus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |