abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30174751
Ok, nieuwe plannen

2 worden het

Een Betty Boop op schouder en de andere zien jullie nog wel
  donderdag 1 september 2005 @ 22:01:17 #52
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_30181325
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..

maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.

Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staan dus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
  donderdag 1 september 2005 @ 22:18:57 #53
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30181911
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Ok, nieuwe plannen

2 worden het

Een Betty Boop op schouder en de andere zien jullie nog wel
Ik snap dat niet.. als je zelfs iets mooi vindt dan ga je daar toch voor....? Wel raar hoor, een Betty B is opeens heel erg anders.

* Nuek gaat zo effe pica plaatsen van mijn armpje, morgen wordt ie ingekleurd.
Proud Powerpauper
  donderdag 1 september 2005 @ 22:21:21 #54
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30182006
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil misschien zoiets gaan laten zetten als uitbreiding op mn tattoo op mn zij..

[afbeelding]

maar dan andere kleurtje en iets andere vorm uiteraard. misschien wel helemaal geen kleur maar greyshading. mn tattoo die er zit is mn naam vrij groot in sierletters dus deze zou er als het ware dwars doorheen gaan.

Wat vinden jullie kan zoiets voor een jongen? let wel dat ik ook nog doodshoofdjes getattooeerd heb staan dus niet dat jullie denken dat ik helemaal verwijfd ben
Moet je zelf weten. Inderdaad vrij verwijfd maar goed, als het bij je past waarom niet?
Proud Powerpauper
pi_30182524
Ugh, sommige mensen.... Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.

Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 1 september 2005 @ 22:38:38 #56
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30182747
Innepin, dat zal je hele leven lang zo blijven Iedereen die tattoos heeft zal er mee te maken krijgen alleen de een minder dan de ander.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nuek op 01-09-2005 23:07:04 ]
Proud Powerpauper
  donderdag 1 september 2005 @ 23:00:51 #57
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_30183627
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:
Ugh, sommige mensen.... Mijn moeder is echt zo kortzichtig. Alle mensen met tattoos zijn trailer trash enzo. Ik niet, en mijn vriend ook niet, maar toch. En of ik eventjes wilde beloven dat ik er maar nooit nog een zou nemen omdat zij dat niet leuk vond.

Andere mensen ook last van vervelende ouders / mensen in de omgeving gehad? Ik dacht dat mensen tegenwoordig een stuk ruimdenkender waren
Mn ouders hebben mn eerste betaald alhoewel ze zelf geen tattoo's hebben en er ook niet echt van houden....
  donderdag 1 september 2005 @ 23:02:29 #58
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_30183672
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef Nuek het volgende:
[afbeelding]

Innepin, dat zal je hele leven lang zo blijven Iedereen die tattoos heeft zal er mee te maken krijgen alleen de een minder dan de ander.
Voor welke studio werk jij eigenlijk?
  donderdag 1 september 2005 @ 23:08:03 #59
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30183885
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Voor welke studio werk jij eigenlijk?
Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.
Proud Powerpauper
  donderdag 1 september 2005 @ 23:10:16 #60
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_30183973
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ergens in NL. Geen zin om dat hier uit de doeken te doen.
ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht hou
  donderdag 1 september 2005 @ 23:42:58 #61
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30185164
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ow okay vertel je het wel over de mail? dan beloof ik dat ik me mond dicht hou
yups
Proud Powerpauper
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:51:57 #62
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30195263
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef innepin het volgende:

Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.

Nu na mijn derde tatto, boeit het haar niks meer, vind ze dat het bij me past...
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_30195780
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef dragon25 het volgende:
Toen mijn moeder mijn draak zag, heeft ze eerst een uur al jankend staan schreeuwen tegen me en heeft vervolgens een week niks tegen me gezegd.
Ts wat een drama queen
pi_30213325

[ Bericht 39% gewijzigd door Dennisskyscrapers op 04-09-2005 13:15:37 (idiote reacties) ]
pi_30214189
Ik wil 3 sterren op mijn onderarm, alleen ik weet nog niet precies hoe ik de sterren eruit wil laten zien.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30245959
ik over 2 weken weer een nieuwe ahhaha
  zondag 4 september 2005 @ 02:01:47 #67
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30248920
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik over 2 weken weer een nieuwe ahhaha
Over je Betty neem ik aan?
Proud Powerpauper
pi_30248963
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Hi daar

mijn volgende kan er zo uit gaan zien:

[afbeelding]

alleen die vlam moet anders, rood en geel en de vorm ook anders.

Dit logo komt er dan en dan een hele vette vlam er om heen.

[afbeelding]

Hij komt precies onder mijn tieten, bij mijn bovenbuik en de flam gaat zo tussen mijn tieten naar boven.

Is dit wel een vet idee of moet ik t anders doen?

alle ideen zijn welkom!
Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 02:10:08 #69
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30249086
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lelijk, net zoals die Betty Boop tattoo.
muah die Betty is wel aardig (niets bijzonders, rechtstreeks uit de boeken) maar meer iets voor vrouwen en ook meer iets als onderdeel van een sleeve bv.
Proud Powerpauper
  zondag 4 september 2005 @ 10:32:39 #70
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30252456
Nou ja goed, zolang hij er gelukkig mee is... daar gaat het om...
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
  zondag 4 september 2005 @ 10:35:46 #71
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_30252491
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef AntiChrist het volgende:

[afbeelding]

Dat is leuk als je later ouder word en aankomt. Dan heb je een complete melkweg zitten.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_30255548
lekkere idiote reacties hier... fuck you all dan maar
pi_30255592
jeetje, mensen hebben een mening, joh
Tap tap tap
pi_30257008
UIt je eigen verhaal wete je zelf ook niet helemaal wat je wilt. Dat mensen er een andere mening over hebben moet kunnen, maar de manier van reageren (hoewel niet netjes) komt wel deels over de manier waarop jij erover (lijkt) te denken.

Een tattoo is voor altijd. Dan moet je dus zelf goed weten wat je wilt en je niet zomaar laten ompraten omdat een paar andere mensen zeggen dat ze het niks vinden. Dat je dat wel doet betekent eigenlijk dat je er (nog) niet aan toe bent en ik zou dan ook zeker nog even wachten...

Ik zie ook wel eentatto's dat ik denk van.... arghhh wat lelijk, maar zou wat zijn als je dat tegen zo iemand zegt en hij/zij gelijk een afspraak maakt voor laserverwijdering
pi_30269081
Die betty boop tattoo staat al maanden in mijn lijst, dus denk niet dat ik niet weet wat ik wil, want ik heb al een lijst met alle tattoos die ik ga nemen.
pi_30269117
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef Uncle het volgende:
UIt je eigen verhaal wete je zelf ook niet helemaal wat je wilt. Dat mensen er een andere mening over hebben moet kunnen, maar de manier van reageren (hoewel niet netjes) komt wel deels over de manier waarop jij erover (lijkt) te denken.

Een tattoo is voor altijd. Dan moet je dus zelf goed weten wat je wilt en je niet zomaar laten ompraten omdat een paar andere mensen zeggen dat ze het niks vinden. Dat je dat wel doet betekent eigenlijk dat je er (nog) niet aan toe bent en ik zou dan ook zeker nog even wachten...

Ik zie ook wel eentatto's dat ik denk van.... arghhh wat lelijk, maar zou wat zijn als je dat tegen zo iemand zegt en hij/zij gelijk een afspraak maakt voor laserverwijdering
gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak he.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30284834

tribal op mijn onderrug
pi_30296953
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een sleeve (schouder tot aan mn elleboog) te laten zetten.. maar nu vraag ik me af hoe zo'n sleeve eigenlijk tot stand komt. Is het de bedoeling dat je em zelf helemaal ontwerpt of kun je gewoon met plaatjes naar een tattoo artiest gaan zodat hij/zij er mee aan de slag kan?
Like bringing a knife to a gunfight.
  maandag 5 september 2005 @ 20:07:45 #79
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30297617
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:45 schreef SensesFail het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een sleeve (schouder tot aan mn elleboog) te laten zetten.. maar nu vraag ik me af hoe zo'n sleeve eigenlijk tot stand komt. Is het de bedoeling dat je em zelf helemaal ontwerpt of kun je gewoon met plaatjes naar een tattoo artiest gaan zodat hij/zij er mee aan de slag kan?
Er zijn boeken vol met ontwerpen geschikt voor een hele of halve sleeve (bv. japans of biomechanisch) of je bouwt een bestaande tattoo uit (tribal bv.) of je doet plaatje plaatje plaatje en maakt er dan een geheel van. Of je laat em persoonlijk ontwerpen. Welke stijl zat je aan te denken?
Proud Powerpauper
pi_30298461
Het liefste zou ik een geheel van verschillende plaatjes willen maar het is best lastig daar plaatjes voor te vinden die eventueel in elkaar over zouden kunnen lopen. Heb zelf iets met sterren dus die zou ik er sowieso in willen in een paar verschillende soorten/maten maar verder.. weet het echt nog niet.. en ik wil hem toch niet binnenkort al gaan zetten omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 100% achter wat er op me gezet wordt kan staan en er geen spijt van krijg.
Klopt het dat het beter is je sleeve in 1 x te laten zetten dan dat je hem steeds weer een beetje laat uitbreiden?
Like bringing a knife to a gunfight.
  maandag 5 september 2005 @ 20:39:04 #81
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30298818
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef SensesFail het volgende:
Het liefste zou ik een geheel van verschillende plaatjes willen maar het is best lastig daar plaatjes voor te vinden die eventueel in elkaar over zouden kunnen lopen. Heb zelf iets met sterren dus die zou ik er sowieso in willen in een paar verschillende soorten/maten maar verder.. weet het echt nog niet.. en ik wil hem toch niet binnenkort al gaan zetten omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 100% achter wat er op me gezet wordt kan staan en er geen spijt van krijg.
Klopt het dat het beter is je sleeve in 1 x te laten zetten dan dat je hem steeds weer een beetje laat uitbreiden?
Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.
Ik ben ook bezig met verscheidene onderdelen aan elkaar te plakken. Mijn sessies bestaan uit 2,5 a 3,5 uur zitten en dan weer genezen. Onmogelijk dat allemaal in 1x te doen aangezien er nu al zo'n ruime 10 uur in zit.
Als je alleen veel schaduwwerk met hier en daar details laat zetten is het mogelijk. Een gehele sleeve is mogelijk in zo'n 6 uur. Een rug kun je ook zo rond de 6 uur vol hebben. Ligt ook wel aan je tattoeerder uiteraard.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 21:44:58 #82
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30301145
Proud Powerpauper
pi_30303204
Ik heb ook 2 tattoos, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Maar om nou je hele rug of armen te tatoeëren , dat is toch gewoon superlelijk?
pi_30303420
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Badtas het volgende:
Ik heb ook 2 tattoos, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Maar om nou je hele rug of armen te tatoeëren , dat is toch gewoon superlelijk?
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?
pi_30303436
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef Lil_G_Baby het volgende:
[afbeelding]

tribal op mijn onderrug
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding
pi_30303916
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?
Wat dacht je van gewoon een antwoord?
Dus jij vindt het wel mooi? Dat kan en moet kunnen.
Daar ging het niet om, ik vind het superlelijk, en ik denk velen met mij.
Ook qua werk en zo.
Ik denk dat dat toch wel moeilijk is.
  maandag 5 september 2005 @ 23:03:19 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304136
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:

[..]

Ook qua werk en zo.
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...

Dahaag! Ga maar ergens anders uitbreezeren. Een eigen mening is ok maar baseer het dan ergens op.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 23:06:51 #88
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304266
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:

[..]

echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding
Wat dacht je van een Betty Boop? Iedereen heeft zo'n ding, maar jij bent er bijzonder mee want jij bent een kerel
Proud Powerpauper
pi_30304370
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:

[..]

Ook qua werk en zo.
Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.
pi_30304467
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Nuek het volgende:
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...

Dahaag! Ga maar ergens anders uitbreezeren. Een eigen mening is ok maar baseer het dan ergens op.
Sorry?
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Als ik het lelijk vind mag ik dat best zeggen.
Don't even go there....
  maandag 5 september 2005 @ 23:12:24 #91
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304502
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uiting Maar da's jammer van de energie.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 23:13:27 #92
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304546
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Badtas het volgende:

[..]

Sorry?
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Als ik het lelijk vind mag ik dat best zeggen.
Don't even go there....

Wat doe je dan in een topic over tattoos? Ga dan ergens een topic openen over hoe lelijk tattoos wel niet zijn 'qua werk en zo'.
Proud Powerpauper
pi_30304675
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Nuek het volgende:
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uiting Maar da's jammer van de energie.
Kortzichtig?
Please.
Ik ken mensen die hun hele buik getatoeerd hebben met het logo van Feyenoord. En ik woon in Eindhoven....
Over kortzichtig gesproken.....
  maandag 5 september 2005 @ 23:17:35 #94
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304706
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Badtas het volgende:

[..]

Kortzichtig?
Please.
Ik ken mensen die hun hele buik getatoeerd hebben met het logo van Feyenoord. En ik woon in Eindhoven....
Over kortzichtig gesproken.....
Meen je niet! De hele buik vol!? Krijgen ze wel werk dan?
Proud Powerpauper
pi_30304817
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat doe je dan in een topic over tattoos? Ga dan ergens een topic openen over hoe lelijk tattoos wel niet zijn 'qua werk en zo'.
Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!
Ik vind het vreselijk!
Ik liet mijn eerste tattoo zetten en toen zat daar een kerel die het logo van PSV op zijn kuit liet zetten. Ik kan zoiets niet begrijpen..... Super groot.
Sorry, dat vind ik lelijk.
  maandag 5 september 2005 @ 23:23:35 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304968
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Badtas het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!
Ik vind het vreselijk!
Ik liet mijn eerste tattoo zetten en toen zat daar een kerel die het logo van PSV op zijn kuit liet zetten. Ik kan zoiets niet begrijpen..... Super groot.
Sorry, dat vind ik lelijk.
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.

En de hele armen vol kan echt heel mooi zijn en niet iedereen hoeft dat mooi te vinden maar daarom zijn die mensen nog niet gestoord ofzo! Of vind je van wel? Moet het dan perse voor jou te begrijpen zijn?
Proud Powerpauper
pi_30305219
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Nuek het volgende:
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.

En de hele armen vol kan echt heel mooi zijn en niet iedereen hoeft dat mooi te vinden maar daarom zijn die mensen nog niet gestoord ofzo! Of vind je van wel?
Nee, dat vind ik niet.
Maar jij verkondigt hier toch ook bepaalde dingen? Je zegt tegen mensen dat het niet mooi is wat ze willen doen of gedaan hebben. Nou, dat doe ik ook. Ik vind het lelijk als iemand heel zijn lichaam onder de tatoeages heeft.
En weet je wat waarom het meest?
Omdat het niet meer opvalt. Het is 1 van de velen....
Het punt komt gewoon niet meer over, zoals met een enkele tattoo wel...
Maar da's mijn mening
  maandag 5 september 2005 @ 23:44:52 #98
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30305792
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Badtas het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet.
Maar jij verkondigt hier toch ook bepaalde dingen? Je zegt tegen mensen dat het niet mooi is wat ze willen doen of gedaan hebben. Nou, dat doe ik ook. Ik vind het lelijk als iemand heel zijn lichaam onder de tatoeages heeft.
En weet je wat waarom het meest?
Omdat het niet meer opvalt. Het is 1 van de velen....
Het punt komt gewoon niet meer over, zoals met een enkele tattoo wel...
Maar da's mijn mening
Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzo wat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)

Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!

En een enkele tattoo is maar een enkele tattoo. Dat doet mij persoonlijk niets.
We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
Proud Powerpauper
pi_30306034
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzo wat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)

Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!

En een enkele tattoo is maar een enkele tattoo. Dat doet mij persoonlijk niets.
We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
Komt zo een antwoord, ik heb even visite, sorry.
Lief dat je zo serieus reageert, dat mis ik wel eens hier....
:{
  maandag 5 september 2005 @ 23:53:24 #100
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30306077
ik wil ook een vrouw met een kontgewei en een dolfijn op haar buik.
of van die geile chineze tekens...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')