\Da's wel cool vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef Nuek het volgende:
Aan mij zie je in het dagelijkse leven echt niet dat ik tattoos heb. In werksituaties zijn mensen echt verrast als ze dat horen. Die vlieger...die gaat dus niet op
Sommige mensen kunnen hun tattoos nou eenmaal niet verbergen, daar hebben ze zelf voor gekozen.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
*zucht* prima dan zie jij door de telefoon em door een witte dokstersjas heen met je infrarood ogen of iemand een sleeve heeft. welterusten.
en dan zijn mensen met een sleeve raar :S
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.
Ik ben ook bezig met verscheidene onderdelen aan elkaar te plakken. Mijn sessies bestaan uit 2,5 a 3,5 uur zitten en dan weer genezen. Onmogelijk dat allemaal in 1x te doen aangezien er nu al zo'n ruime 10 uur in zit.
Als je alleen veel schaduwwerk met hier en daar details laat zetten is het mogelijk. Een gehele sleeve is mogelijk in zo'n 6 uur. Een rug kun je ook zo rond de 6 uur vol hebben. Ligt ook wel aan je tattoeerder uiteraard.
AAAAAAAAH ZE ZIJN ER! *doet gordijnen dicht en deur op slotquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef Cora het volgende:
we zien het wel hoor
heyquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:14 schreef baantie het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?
Smaken verschillen, zolang ik het maar wel mooi vindquote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding![]()
![]()
Wat spreek jij jezelf tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Cora het volgende:
Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef method21 het volgende:
[..]
Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!
nee ze kunnen wel een verslaving verwekkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje over Tattoo's !
Ikwil graag een biomech tattoo op mijn boven arm of mijn onderarm!
Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
Wat houd dat in , een biomech tattoo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje over Tattoo's !
Ikwil graag een biomech tattoo op mijn boven arm of mijn onderarm!
Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef kruimel_20 het volgende:
oke , ik vind die inderdaad niet mooi, maargoed ieder z'n ding
deze is ook wel apart bedoel je zoiets henk-b?:
[afbeelding]
Nog beter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |