abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30269117
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef Uncle het volgende:
UIt je eigen verhaal wete je zelf ook niet helemaal wat je wilt. Dat mensen er een andere mening over hebben moet kunnen, maar de manier van reageren (hoewel niet netjes) komt wel deels over de manier waarop jij erover (lijkt) te denken.

Een tattoo is voor altijd. Dan moet je dus zelf goed weten wat je wilt en je niet zomaar laten ompraten omdat een paar andere mensen zeggen dat ze het niks vinden. Dat je dat wel doet betekent eigenlijk dat je er (nog) niet aan toe bent en ik zou dan ook zeker nog even wachten...

Ik zie ook wel eentatto's dat ik denk van.... arghhh wat lelijk, maar zou wat zijn als je dat tegen zo iemand zegt en hij/zij gelijk een afspraak maakt voor laserverwijdering
gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak he.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30284834

tribal op mijn onderrug
pi_30296953
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een sleeve (schouder tot aan mn elleboog) te laten zetten.. maar nu vraag ik me af hoe zo'n sleeve eigenlijk tot stand komt. Is het de bedoeling dat je em zelf helemaal ontwerpt of kun je gewoon met plaatjes naar een tattoo artiest gaan zodat hij/zij er mee aan de slag kan?
Like bringing a knife to a gunfight.
  maandag 5 september 2005 @ 20:07:45 #79
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30297617
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:45 schreef SensesFail het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een sleeve (schouder tot aan mn elleboog) te laten zetten.. maar nu vraag ik me af hoe zo'n sleeve eigenlijk tot stand komt. Is het de bedoeling dat je em zelf helemaal ontwerpt of kun je gewoon met plaatjes naar een tattoo artiest gaan zodat hij/zij er mee aan de slag kan?
Er zijn boeken vol met ontwerpen geschikt voor een hele of halve sleeve (bv. japans of biomechanisch) of je bouwt een bestaande tattoo uit (tribal bv.) of je doet plaatje plaatje plaatje en maakt er dan een geheel van. Of je laat em persoonlijk ontwerpen. Welke stijl zat je aan te denken?
Proud Powerpauper
pi_30298461
Het liefste zou ik een geheel van verschillende plaatjes willen maar het is best lastig daar plaatjes voor te vinden die eventueel in elkaar over zouden kunnen lopen. Heb zelf iets met sterren dus die zou ik er sowieso in willen in een paar verschillende soorten/maten maar verder.. weet het echt nog niet.. en ik wil hem toch niet binnenkort al gaan zetten omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 100% achter wat er op me gezet wordt kan staan en er geen spijt van krijg.
Klopt het dat het beter is je sleeve in 1 x te laten zetten dan dat je hem steeds weer een beetje laat uitbreiden?
Like bringing a knife to a gunfight.
  maandag 5 september 2005 @ 20:39:04 #81
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30298818
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef SensesFail het volgende:
Het liefste zou ik een geheel van verschillende plaatjes willen maar het is best lastig daar plaatjes voor te vinden die eventueel in elkaar over zouden kunnen lopen. Heb zelf iets met sterren dus die zou ik er sowieso in willen in een paar verschillende soorten/maten maar verder.. weet het echt nog niet.. en ik wil hem toch niet binnenkort al gaan zetten omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 100% achter wat er op me gezet wordt kan staan en er geen spijt van krijg.
Klopt het dat het beter is je sleeve in 1 x te laten zetten dan dat je hem steeds weer een beetje laat uitbreiden?
Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.
Ik ben ook bezig met verscheidene onderdelen aan elkaar te plakken. Mijn sessies bestaan uit 2,5 a 3,5 uur zitten en dan weer genezen. Onmogelijk dat allemaal in 1x te doen aangezien er nu al zo'n ruime 10 uur in zit.
Als je alleen veel schaduwwerk met hier en daar details laat zetten is het mogelijk. Een gehele sleeve is mogelijk in zo'n 6 uur. Een rug kun je ook zo rond de 6 uur vol hebben. Ligt ook wel aan je tattoeerder uiteraard.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 21:44:58 #82
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30301145
Proud Powerpauper
pi_30303204
Ik heb ook 2 tattoos, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Maar om nou je hele rug of armen te tatoeėren , dat is toch gewoon superlelijk?
pi_30303420
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Badtas het volgende:
Ik heb ook 2 tattoos, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Maar om nou je hele rug of armen te tatoeėren , dat is toch gewoon superlelijk?
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?
pi_30303436
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef Lil_G_Baby het volgende:
[afbeelding]

tribal op mijn onderrug
echt lelijk, tattoos op onderrug is zoo breezah, iedereen heeft ook zo een ding
pi_30303916
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah, wat wil je hier voor antwoord op?
Wat dacht je van gewoon een antwoord?
Dus jij vindt het wel mooi? Dat kan en moet kunnen.
Daar ging het niet om, ik vind het superlelijk, en ik denk velen met mij.
Ook qua werk en zo.
Ik denk dat dat toch wel moeilijk is.
  maandag 5 september 2005 @ 23:03:19 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304136
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:

[..]

Ook qua werk en zo.
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...

Dahaag! Ga maar ergens anders uitbreezeren. Een eigen mening is ok maar baseer het dan ergens op.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 23:06:51 #88
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304266
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dennisskyscrapers het volgende:

[..]

Wat dacht je van een Betty Boop? Iedereen heeft zo'n ding, maar jij bent er bijzonder mee want jij bent een kerel
Proud Powerpauper
pi_30304370
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Badtas het volgende:

[..]

Ook qua werk en zo.
Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.
pi_30304467
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Nuek het volgende:
Ja, het is wel heel lelijk qua werk enzo...

Dahaag! Ga maar ergens anders uitbreezeren. Een eigen mening is ok maar baseer het dan ergens op.
Sorry?
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Als ik het lelijk vind mag ik dat best zeggen.
Don't even go there....
  maandag 5 september 2005 @ 23:12:24 #91
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304502
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik kan er echt geen antwoord op geven. Er zijn oneindig soorten en stijlen.
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uiting Maar da's jammer van de energie.
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 23:13:27 #92
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304546
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Badtas het volgende:

[..]

Sorry?
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Als ik het lelijk vind mag ik dat best zeggen.
Don't even go there....

Wat doe je dan in een topic over tattoos? Ga dan ergens een topic openen over hoe lelijk tattoos wel niet zijn 'qua werk en zo'.
Proud Powerpauper
pi_30304675
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef Nuek het volgende:
Tuurlijk kun jij dat wel op zo'n kortzichtig geplaatste uiting Maar da's jammer van de energie.
Kortzichtig?
Please.
Ik ken mensen die hun hele buik getatoeerd hebben met het logo van Feyenoord. En ik woon in Eindhoven....
Over kortzichtig gesproken.....
  maandag 5 september 2005 @ 23:17:35 #94
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304706
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Badtas het volgende:

[..]

Kortzichtig?
Please.
Ik ken mensen die hun hele buik getatoeerd hebben met het logo van Feyenoord. En ik woon in Eindhoven....
Over kortzichtig gesproken.....
Meen je niet! De hele buik vol!? Krijgen ze wel werk dan?
Proud Powerpauper
pi_30304817
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat doe je dan in een topic over tattoos? Ga dan ergens een topic openen over hoe lelijk tattoos wel niet zijn 'qua werk en zo'.
Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!
Ik vind het vreselijk!
Ik liet mijn eerste tattoo zetten en toen zat daar een kerel die het logo van PSV op zijn kuit liet zetten. Ik kan zoiets niet begrijpen..... Super groot.
Sorry, dat vind ik lelijk.
  maandag 5 september 2005 @ 23:23:35 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30304968
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Badtas het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al zei heb ik er zelf ook 2, dus ik vind het niet lelijk. Ik vind het alleen lelijk als iemand zijn hele buik of armen gaat vol zetten. Ik vind dat gewoon niet mooi! Mag dat van jou?!
Ik vind het vreselijk!
Ik liet mijn eerste tattoo zetten en toen zat daar een kerel die het logo van PSV op zijn kuit liet zetten. Ik kan zoiets niet begrijpen..... Super groot.
Sorry, dat vind ik lelijk.
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.

En de hele armen vol kan echt heel mooi zijn en niet iedereen hoeft dat mooi te vinden maar daarom zijn die mensen nog niet gestoord ofzo! Of vind je van wel? Moet het dan perse voor jou te begrijpen zijn?
Proud Powerpauper
pi_30305219
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Nuek het volgende:
Ieder zijn eigen. Een ander vindt dat wel mooi of leeft daar voor. Die laat zijn of haar passie op het lichaam zetten en that's it. Ik persoonlijk vind dat heel wat anders dan zo'n kontgewei o.i.d.

En de hele armen vol kan echt heel mooi zijn en niet iedereen hoeft dat mooi te vinden maar daarom zijn die mensen nog niet gestoord ofzo! Of vind je van wel?
Nee, dat vind ik niet.
Maar jij verkondigt hier toch ook bepaalde dingen? Je zegt tegen mensen dat het niet mooi is wat ze willen doen of gedaan hebben. Nou, dat doe ik ook. Ik vind het lelijk als iemand heel zijn lichaam onder de tatoeages heeft.
En weet je wat waarom het meest?
Omdat het niet meer opvalt. Het is 1 van de velen....
Het punt komt gewoon niet meer over, zoals met een enkele tattoo wel...
Maar da's mijn mening
  maandag 5 september 2005 @ 23:44:52 #98
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30305792
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Badtas het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet.
Maar jij verkondigt hier toch ook bepaalde dingen? Je zegt tegen mensen dat het niet mooi is wat ze willen doen of gedaan hebben. Nou, dat doe ik ook. Ik vind het lelijk als iemand heel zijn lichaam onder de tatoeages heeft.
En weet je wat waarom het meest?
Omdat het niet meer opvalt. Het is 1 van de velen....
Het punt komt gewoon niet meer over, zoals met een enkele tattoo wel...
Maar da's mijn mening
Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzo wat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)

Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!

En een enkele tattoo is maar een enkele tattoo. Dat doet mij persoonlijk niets.
We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
Proud Powerpauper
pi_30306034
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik verkondig helemaal niets. Als ik iets wil verkondigen ga ik wel bij de kerk. Iemand die een mening vraagt kan dat krijgen maar jij komt uit het niets en stelt dat alle sleeves lelijk zijn (en dan vooral qua werk enzo wat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat mensen geen baan krijgen als ze sleeves hebben?)

Sleeves neem je heus niet om op te vallen. Je bent dan al een hele hoop stadia voorbij. Vergelijk het eens met bodybuilding; Ik bouw mijn eigen lichaam op de manier zoals ik denk dat mijn lichaam het mooist is of wordt. Ik leef maar 1 keer en dan wil ik er ook zo uit zien zoals ik dat graag wil. La Vida Loca!

We verschillen dus van mening maar vergeet niet dat andere mensen misschien wel een heel ander gedachtengoed hebben over hun bodyart als dat jij hebt. Het gaat niet over het maken van een punt zoals jij denkt dat dat is. Dat is geen uitgangspunt om een tattoo te nemen, da's meelopen met de meuk.
Komt zo een antwoord, ik heb even visite, sorry.
Lief dat je zo serieus reageert, dat mis ik wel eens hier....
:{
  maandag 5 september 2005 @ 23:53:24 #100
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30306077
ik wil ook een vrouw met een kontgewei en een dolfijn op haar buik.
of van die geile chineze tekens...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  maandag 5 september 2005 @ 23:53:33 #101
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30306085
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:51 schreef Cora het volgende:

[..]

Komt zo een antwoord, ik heb even visite, sorry.
Lief dat je zo serieus reageert, dat mis ik wel eens hier....

Hebben we een cloown?
Proud Powerpauper
  maandag 5 september 2005 @ 23:56:17 #102
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30306183
't geilst vind ik nog dat die dolfijnen na 10 jaar van die dikke orca's zijn geworden!
  maandag 5 september 2005 @ 23:57:08 #103
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30306224
Spreek je over jezelf?

[ Bericht 89% gewijzigd door Nuek op 06-09-2005 00:17:09 ]
Proud Powerpauper
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:15:55 #104
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30306859
bij mij was een guppie nog een fuckin dikke koi geworden.
pi_30307212
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ja dat denk ik serieus. Dat mensen met een sleeve problemen hebben met bepaalde banen.
quote:
Prima, maar mag ik het dan nog steeds heel lelijk vinden?
quote:
Nee, die ene tattoo vind ik mooi, die 333ste vind ik minder......
Maar ach, dat is persoonlijk....
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:28:19 #106
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30307287
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef Cora het volgende:
Ja dat denk ik serieus. Dat mensen met een sleeve problemen hebben met bepaalde banen.
zoals?
ik begin:
-badmeester
pi_30307387
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef Arma_Angelus het volgende:
zoals?
ik begin:
-badmeester
Sorry, ik heb het vaak genoeg gezien.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:34:31 #108
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_30307464
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

zoals?
ik begin:
-badmeester
-etalage pop
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_30307494
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]
Elke andere baan wordt moeilijk....
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:37:40 #110
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30307546
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef Cora het volgende:
Sorry, ik heb het vaak genoeg gezien.
wat dat mensen met tattoo's geen baan hadden? of dat je helemaal niet wist dat mensen een sleeve hadden, en ze heel aardig bleken te zijn?
pi_30307595
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
wat dat mensen met tattoo's geen baan hadden? of dat je helemaal niet wist dat mensen een sleeve hadden, en ze heel aardig bleken te zijn?
Ja heel aardig, zeker.
Maar een fatsoenlijke baan buiten het tattoo gebeuren, weinig....
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:42:56 #112
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30307677
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef Cora het volgende:
Ja heel aardig, zeker.
Maar een fatsoenlijke baan buiten het tattoo gebeuren, weinig....
waarop baseer je deze onzin in godsnaam? je eigen aannames?

ik ken echt zoveel lui met sleeves waarvan je niet eens weet dat ze ze hebben, die werken in de grafische industrie, die werken als journalist, als programmeur, als accountant bij KPMG als developer bij philips.

tevens ken ik ook genoeg mensen zonder tattoo's die de hele dag uitkeringen lopen te trekken of vrouwen met 1 kontgewei zijn die nog te dom zijn op kapster te worden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:44:27 #113
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30307718
en ik zou niet naar 112 bellen, want daar zit namelijk iemand met een ENORME sleeve. net als in het ziekenhuis in uhm, ik geloof castricum, maar 't is iig een kustplaats.
pi_30307915
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
waarop baseer je deze onzin in godsnaam? je eigen aannames?

ik ken echt zoveel lui met sleeves waarvan je niet eens weet dat ze ze hebben, die werken in de grafische industrie, die werken als journalist, als programmeur, als accountant bij KPMG als developer bij philips.

tevens ken ik ook genoeg mensen zonder tattoo's die de hele dag uitkeringen lopen te trekken of vrouwen met 1 kontgewei zijn die nog te dom zijn op kapster te worden.
Ja dat is altijd.
Maar de gemiddelde Nederlander heeft geen sleeves en het is nog steeds niet echt geaccepteerd.
O ja, nogmaals, ik vind het echt superlelijk!
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:52:23 #115
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30307953
Oh, ik ken een wethouder die vol zit. Slecht betaalde baan man...
Proud Powerpauper
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:53:39 #116
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30307989
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Cora het volgende:
Ja dat is altijd.
Maar de gemiddelde Nederlander heeft geen sleeves en het is nog steeds niet echt geaccepteerd.
da's een ander verhaal, maar zeg je nu eindelijk dat het gewoon gelul is dat je geen baan kunt krijgen met sleeves?
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:54:08 #117
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_30308002
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Nuek het volgende:
Oh, ik ken een wethouder die vol zit. Slecht betaalde baan man...
De stakker
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:56:08 #118
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30308058
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Cora het volgende:

[..]

Ja dat is altijd.
Bij wie is het niet geaccepteerd? Bij mij wel, hoor. Bij jou niet en daarom kijk je er zo tegenaan.
Proud Powerpauper
pi_30308063
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
en ik zou niet naar 112 bellen, want daar zit namelijk iemand met een ENORME sleeve. net als in het ziekenhuis in uhm, ik geloof castricum, maar 't is iig een kustplaats.
Dus?
Punt is dat ik het gewoon heel erg lelijk vind.
Wat voor baan ze ook hebben. Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Verder heb ik niets met niemand...
pi_30308125
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Nuek het volgende:
niet geaccepteerd? Bij mij wel, hoor. Bij jou niet en daarom kijk je er zo tegenaan.
Bij jou wel ja en dat is mooi.
Maar zo is het niet in de boze buitenwereld
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:59:16 #121
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30308153
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:58 schreef Cora het volgende:

[..]

Bij jou wel ja en dat is mooi.
Maar zo is het niet in de boze buitenwereld
Welke boze buitenwereld? Als het moet kan het verborgen worden, toch? Daar hebben we Tattoowear voor!
Proud Powerpauper
pi_30308217
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:59 schreef Nuek het volgende:
Welke boze buitenwereld? Als het moet kan het verborgen worden, toch? Daar hebben we Tattoowear voor!
LOL!
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:02:31 #123
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30308249
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Cora het volgende:

[..]

Dus?
Punt is dat ik het gewoon heel erg lelijk vind.
Wat voor baan ze ook hebben. Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Verder heb ik niets met niemand...
L-E-Z-E-N
dat je het lelijk vind is je goed recht, dat je tussen neus en lippen door zegt dat alle mensen met sleevers werklozen zijn ofzo gaat helemaal nergens over.

En wat ik hier aangeef is dat je van heel veel mensen niet weet dat ze sleeves hebben, omdat het geen drol uitmaakt, dat de rest van de wereld daar zo bekrompen over doet, dat moeten ze zelf weten.

op zijn subtielst gezegd heb ik het niet zo op een kontgewei, doflijn, vlindertje op je schouder, kattepoten op je tieten of tribals in het algemeen. dat vind ik lelijk en die kun je ook verstoppen. (en deden ze dat maar met die kontgeweien.)
pi_30308469
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

L-E-Z-E-N
dat je het lelijk vind is je goed recht, dat je tussen neus en lippen door zegt dat alle mensen met sleevers werklozen zijn ofzo gaat helemaal nergens over.

En wat ik hier aangeef is dat je van heel veel mensen niet weet dat ze sleeves hebben, omdat het geen drol uitmaakt, dat de rest van de wereld daar zo bekrompen over doet, dat moeten ze zelf weten.

op zijn subtielst gezegd heb ik het niet zo op een kontgewei, doflijn, vlindertje op je schouder, kattepoten op je tieten of tribals in het algemeen. dat vind ik lelijk en die kun je ook verstoppen. (en deden ze dat maar met die kontgeweien.)
Sorry hoor, maar die mensen met die sleeves die herken je wel hoor.....
Please.....
Het boeit me echt verder niks wat iemand met zijn lichaam wil, maar je moet me niet gaan vertellen alsof het niet opvalt of zo.....
Jeeeeez....
we zien het wel hoor
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:15:42 #125
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30308547
*zucht* prima dan zie jij door de telefoon em door een witte dokstersjas heen met je infrarood ogen of iemand een sleeve heeft. welterusten.

en dan zijn mensen met een sleeve raar :S
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:20:46 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30308648
Aan mij zie je in het dagelijkse leven echt niet dat ik tattoos heb. In werksituaties zijn mensen echt verrast als ze dat horen. Die vlieger...die gaat dus niet op
Proud Powerpauper
pi_30308683
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef Nuek het volgende:
Aan mij zie je in het dagelijkse leven echt niet dat ik tattoos heb. In werksituaties zijn mensen echt verrast als ze dat horen. Die vlieger...die gaat dus niet op
\Da's wel cool vind ik.
pi_30308744
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
*zucht* prima dan zie jij door de telefoon em door een witte dokstersjas heen met je infrarood ogen of iemand een sleeve heeft. welterusten.

en dan zijn mensen met een sleeve raar :S
Sommige mensen kunnen hun tattoos nou eenmaal niet verbergen, daar hebben ze zelf voor gekozen.....
Djeezzz is dat nou zo moeilijk?
En dat vind ik zelf jammer. Niet lelijk per definitie....
  dinsdag 6 september 2005 @ 06:02:10 #129
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30310120
blijf lekker generaliseren, dan komt het vast wel goed met je.
pi_30310637
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je uitzoekt uiteraard. Volgens mij maakt het niet veel uit.
Ik ben ook bezig met verscheidene onderdelen aan elkaar te plakken. Mijn sessies bestaan uit 2,5 a 3,5 uur zitten en dan weer genezen. Onmogelijk dat allemaal in 1x te doen aangezien er nu al zo'n ruime 10 uur in zit.
Als je alleen veel schaduwwerk met hier en daar details laat zetten is het mogelijk. Een gehele sleeve is mogelijk in zo'n 6 uur. Een rug kun je ook zo rond de 6 uur vol hebben. Ligt ook wel aan je tattoeerder uiteraard.
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?
pi_30310837
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef Cora het volgende:
we zien het wel hoor
AAAAAAAAH ZE ZIJN ER! *doet gordijnen dicht en deur op slot
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:25:38 #132
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30311636
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:14 schreef baantie het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg weinig tijd? Bij welke tattooeerder kan dat?
hey
'k heb laatst een limburger gesproken die tussen de 6-8 uur zijn arm dicht had met koi's en bloemen.
andreas, sinner and saint

wanneer is die rug van je af?
pi_30311898
quote:

[..]

Smaken verschillen, zolang ik het maar wel mooi vind

Heb overigens ook nog een klein tattootje op me enkel zitten met me chinese sterrenbeeld en zit er over te denken om bij me lies me naam in het chinees te laten zetten.
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:41:12 #134
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_30311967
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Cora het volgende:
Al zijn ze president van Amerika, ik vind het lelijk, dat mag toch wel hoop ik......
Wat spreek jij jezelf tegen. .
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 12:28:35 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_30316340
Weet hier iemand toevallig wat meer over een tattoo met as door de inkt? Ja ja, zoals het volkje van Hazes... Ik kan ook niks vinden met google
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_30316803
quote:

[..]

Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_30316922
Mensen met vooroordelen
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:12:13 #138
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30317574
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef method21 het volgende:

[..]

Wat ben je voor een sukkel man ...eerst zeiken over de reacties hier en er vervolgens zelf domme reacties neer plempen, stuk stoeptegel dat je bent met je lelijke betty boob, vuile kampenella...!!!

Proud Powerpauper
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:24:57 #139
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30318029
Even een vraagje over Tattoo's !

Ikwil graag een biomech tattoo op mijn boven arm of mijn onderarm!
Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:29:57 #140
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_30318218
ik heb 6 grote tattoo`s en allemaal eigen ontwerp:
een tijger (op me linker onder arm)
een draak (op me rechter onderarm binnenkant)
een adelaar (op me rechter boven arm)
een indiaan op paard die een pijl afschiet (linker schouder)
een barbaar (op me rechter borst)
een cobra (op me rechter zijkant)

ik zou wel foto`s willen plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet hier :S
ploperdeplop
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:30:43 #141
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_30318237
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:

Maar ik heb dus ooit eens gehoord dat Tattoo's een ernstige ziekte kunnen verwekken?
Is dat zo ?
nee ze kunnen wel een verslaving verwekken

Maar even serieus:
risico's heb je altijd allergische reacties van inkt.. geen schone naalden etc.. ga jij naar een fatsoenlijke studio zou je er 99% zeker niks aan over houden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:35:17 #142
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30318387
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Henk-B het volgende:

Is dat zo ?
Wat houd dat in , een biomech tattoo?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:40:52 #143
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30318572
uhm, bio mechanisch, zeg maar uhm soort van robots met vlees enz. google er even op en je zult zien wat het is.

bijvoorbeeld
link
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:41:24 #144
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_30318586
deze is trouwens wel slecht
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:54:36 #145
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30319074
Oke dank jullie!

Ik wil er trouwens 1tje op mijn onderarm aan de binnenkant en dan een soort Terminator effect!
Dat je zeg maar van die robotachtige botten en draadjes ziet! Dat het dus lijkt ofdat er daar een stuk huid opengesneden is!
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:55:38 #146
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30319108
oke , ik vind die inderdaad niet mooi, maargoed ieder z'n ding

deze is ook wel apart bedoel je zoiets henk-b?:
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:58:58 #147
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30319226
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef kruimel_20 het volgende:
oke , ik vind die inderdaad niet mooi, maargoed ieder z'n ding

deze is ook wel apart bedoel je zoiets henk-b?:
[afbeelding]
Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:05:05 #148
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_30319458
Toen ik 18 was heb ik een tribalband om mijn enkel laten zetten (sorry foto moet ik verschuldigd blijven). Ging rond die tijd ook op vakantie naar Kreta, schijnbaar had t toen toch nog een beetje een fout imago en ook in Nederland werd je als een soort slet beschouwd (tis overigens 17 jaar geleden dat ik m heb laten zetten bij Tattoo Bob). Anyway, de reden dat ik hem heb laten zetten (2 jaar over nagedacht omdat ik o.a. ook niet durfde) was omdat ik t zo onwijs mooi vond. Iedereen wist mij te vertellen dat ik er spijt van zou krijgen ... blablablabla...
Kan zeggen, tot de dag van vandaag geen moment spijt gehad, en met de jaren zijn de opmerkingen alleen maar positiever geworden.
Het wordt overigens wel tijd dat de tattoo bijgekleurd gaat worden. Verder werkt het erg verslavend. Zit al tijden er over te denken om een mooie tattoo op mijn onderrug / billen te laten zetten. Eerst weer ff moed verzamelen want het was niet geheel pijnloos die eerste en eerst ff wat gewicht dumpen.
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:23:02 #149
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30321988
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ja zoiets , maar dan zonder kleur en wel iets mooier, betere schaduw effecten ed.
Nog beter? Deze is anders hartstikke ok gezet.
Proud Powerpauper
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:39:45 #150
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_30322540
die op mijn rug moet een origineel ontwerp worden en niet in de trend van tegenwoordig. Lijkt wel of iedereen zo een hekwerk heeft op zijn rug. Maar al met al is dat toch moeilijk ....
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')