daar werkt sofia geloof ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef dribbel79 het volgende:
Remi??
je weet zelf toch wel hoeveel tattoo's je hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef BreezerFR het volgende:
Ik heb zelf een x aantal tattoos ja. Geloof stuk of 6 a 7.
Komt omdat in de loop der jaren een paar zijn samengevoegd. Dus was de tel kwijt ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef innepin het volgende:Het kan aan mij liggen, maar ik zou niet zomaar een zooi tattoos nemen waar van ik dan niet eens het bestaan kan herinneren zonder te tellen. Doe je dat gewoon omdat het er leuk uit ziet of zit er toch nog wel iets van een verhaal achter?
(Oh, en fotos?)
Jij met je 3mastersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
AH een driemaster!
Ik zat aan The Inkstituition te denken om mn tatoeages te laten zetten, vooral omdat ik ook denk dat ze ervaring hebben met groot werk. Naar wat ik trouwens heb begrepen is dat ze veel zouden samen werken met Queen of Rings.nl, waar ik zelf ook erg goede ervaringen mee heb, maar die samenwerking zie ik niet echt, alhoewel de meiden die daar werken ook redelijk wat tatoeages (en goed gezet, erg mooi!) hebben, dus misschien is het dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef Neuk het volgende:
The Inkstitution is echt een van de betere nederlandse shops. Erik is lekkeren superaardig. Ik wil ook nog een oldskool piece van em.
Voor zwaluwen zou ik echt kiezen op de voorkant van je borst. Als je dan old/newskool gaat neem dan ook de plek waar het hoort![]()
Nee sterretjes ook niet echt, maar ik vind hem nu niet echt af en wil er iets omheen, en ik dacht sterretjes in de kleuren van feyenoord... Zou anders ook niet weten wat... Maar als mensen ideeen hebben dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:51 schreef innepin het volgende:
sterretjes. bloemetjes hebben toch niets te zoeken bij zo'n tattoo? sterretjes misschien ook niet, maar mijn gevoel zegt dat het logischer is/
Eens en dan sterren met veel spakenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef innepin het volgende:
Bloemetjes zijn veel te ehhh calligrafisch om bij zo'n strak lettertype te passen, terwijl het 'hoekige' van sterretjes denk ik beter de tekst complementeert. Ofzo.
Wat is het en wat moet het betekenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef innepin het volgende:
Ik denk dat dit
[afbeelding]
mijn volgende tattoo wordt, zodra ie helemaal af is (er zitten nog wat slordige dingetjes in.) Weet nog niet wanneer en waar. Ik wil 'm denk ik op m'n enkel, maar dat is dan weer zo pijnlijkNou ja, dat is ook maar eventjes natuurlijk.
Commentaar is welkom
ik vind hem ook heel mooi!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef innepin het volgende:
Ik wil graag kritiek horen, plus- en minpunten, iets uigebreider dus
Kijkt u even uit wat u over Feyenoord zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:32 schreef Neuk het volgende:
Ik zou gaan voor een dikke zwarte balkMaarja als dat Feyenoord er dan echt op moest blijven staan voor kleurrijke bloemen eromheen. Een soort van korte sleeve van onder af a la style van je laatste tattoo zou best heel cool zijn!
Dit leek mij dus heel erg leuk (behalve dan die zwarte balkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:32 schreef Neuk het volgende:
Ik zou gaan voor een dikke zwarte balkMaarja als dat Feyenoord er dan echt op moest blijven staan voor kleurrijke bloemen eromheen. Een soort van korte sleeve van onder af a la style van je laatste tattoo zou best heel cool zijn!
Ik vind 'm zo al erg mooi hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil, ongeveer, de volgende tattoo laten zetten op de onderkant/zijkant van mijn arm.
Ik heb een ontwerpje gemaakt, maar dit is pas mijn eerste ontwerp.
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Ik vind hem nog niet af. Misschien dat iemand van jullie leuke ideeën heeft?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |