quote:Stones boos over misbruik 'Angie'
De Rolling Stones zijn boos op de Duitse kanselierskandidate Angela Merkel, die zonder toestemming 'Angie' als campagnelied gebruikt.
Toespraak
Het uit 1973 stammende campagnelied klinkt elke keer na een toespraak van de christen-democrate. Een woordvoerder van de Stones is verbaasd dat Merkel en het CDU niet om toestemming hebben gevraagd. Die zou er ook niet zijn gekomen.
Niet nodig
De campagneleiding van Merkel zegt dat toestemming van de Stones niet nodig is. Dat heeft de partij van het Duitse auteursrechtenbureau gehoord. Het is onduidelijk of de Britse band nu naar de rechter zal stappen.
Geen verband?
'Angie', in Nederland zowel in 1973 als in 1990 een hit, moet volgens de Duitse wereldomroep Deutsche Welle de Duitsers laten weten dat Angela Merkel hun pijn voelt. Waarschijnlijk is het niet de bedoeling van Merkel en haar partij om een verband te leggen met de hoes van 'Angie'...
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GP5H75Q1quote:Parlement subsidieert haatcampagne tegen zichzelf
Roger Helmer, een Brits lid van het Europees Parlement, is erin geslaagd geld te krijgen van het Europees Parlement voor een haatcampagne tegen de EU. Hij heeft 2.000 stickers laten drukken met de tekst: 'Love Europe. Hate the EU.' Al wie het parlementslid schrijft en een extra omslag met postzegel stuurt, kan de sticker gratis bekomen. Helmer stelde zijn actie voor als een informatieactiviteit. Het Europees Parlement betaalde de drukkosten van 517 euro helemaal terug.
Aanvankelijk wilde de verantwoordelijke ambtenaar van het -parlement de subsidies weigeren omdat hij de tekst ongepast vond. Maar het parlementslid schreeuwde moord en brand en beschuldigde het parlement van censuur. Volgens het reglement hebben alle parlementsleden recht op subsidies om hun politieke ideeën te kunnen doorgeven. Toen Helmer beweerde dat de tekst van de stickers nu eenmaal zijn politieke ideeën weergeeft, gaf het parlement toe. (JOLO)
http://www.washingtonpost(...)AR2005082201447.htmlquote:No Proof Found of Iran Arms Program
Uranium Traced to Pakistani Equipment
Traces of bomb-grade uranium found two years ago in Iran came from contaminated Pakistani equipment and are not evidence of a clandestine nuclear weapons program, a group of U.S. government experts and other international scientists has determined.
"The biggest smoking gun that everyone was waving is now eliminated with these conclusions," said a senior official who discussed the still-confidential findings on the condition of anonymity.
Misschien een beetje dezelfde problemen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef kLowJow het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat GB en NL steeds met exact dezelfde initiatieven komen om 'iets' aan de 'uitwassen' van de multiculturele samenleving te doen.
(Viel me ook al enige tijd op)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef kLowJow het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat GB en NL steeds met exact dezelfde initiatieven komen om 'iets' aan de 'uitwassen' van de multiculturele samenleving te doen.
Daar wordt er een wakker. Mên wat zijn die politici toch eigenlijk dom.quote:
Talpa gisterquote:18:00 Thuis: 206.000 kijkers (ma. 6,2 %)
19:00 NSE: 203.000 kijkers (ma. 5,3 %)
19:30 Je Leven in de Steigers: 309.000 kijkers (ma. 7,0 %)
20:00 Samen: 413.000 kijkers (ma. 7,7 %)
20:30 5 Sterren: 209.000 kijkers (ma. 3,6 %)
21:30 Black Point: 297.000 kijkers (ma. 5,1 %)
23:20 TV-Competitie Nababbel: 119.000 kijkers (ma. 3,7 %)
23:50 Samen (hh): 88.000 kijkers (ma. 4,5 %)
00:20 Je Leven in de Steigers (hh): 336.000 kijkers (ma. 9,6 %)
00:50 Thuis (hh): 69.000 kijkers (ma. 12,8 %)
01:50 NSE (hh): 76.000 kijkers (ma. 25,1 %)
Overall marktaandeel: 5,1 % (8e zender van NL)
quote:Super de Boer zet prijzenoorlog door
ROTTERDAM, 23 AUG. Supermarktketen Super de Boer, de grootste concurrent van marktleider Albert Heijn, verlaagt vanaf vandaag de prijs van 600 A-merkartikelen. Bovendien komt de keten vanaf volgende week maandag met vele acties waarbij twee producten worden aangeboden voor de prijs van één.
Dat heeft moederconcern Laurus (Super de Boer, Edah, Konmar) gisteren laten weten. Het gaat om prijsverlagingen tot 30 procent van bekende producten als Heinz ketchup, Lay's chips en Ariel wasmiddel.
De maatregel van Laurus komt een dag na geruchten dat Albert Heijn volgende maand met nieuwe prijsverlagingen komt. AH zegt binnenkort met nieuwe acties te komen, maar wil niet zeggen om welk soort maatregelen het gaat en wanneer die van kracht worden.
Een woordvoerder van Laurus zegt niet Albert Heijn te willen aftroeven. ,,We hebben deze actie al weken voorbereid.'' Super de Boer telt 388 winkels en heeft een prijsniveau dat vergelijkbaar is met dat van Albert Heijn. Ook het aandeel huismerken en de grote hoeveelheid versproducten zijn vergelijkbaar.
Ze zijn zelf geen haar beter. Hier zeiden de mods in een vorig deel dat praten over dat andere forum niet mag. Vervolgens ondermijnen admins dat beleid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Chewie het volgende:
Ik vind de fok admins aardig hypocriet, hier lopen zeiken als er gerefereerdt wordt naar dat andere forum maar ondertussen zelf wel een een reeks er over opzetten in een ander subforum![]()
Dat lichte drol (m/v) aan donkere drol (m/v) vraagt: "en wat vind jij hiervan?"quote:
sigme is te lui om te zoeken. welk subforum / topic?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Chewie het volgende:
Ik vind de fok admins aardig hypocriet, hier lopen zeiken als er gerefereerdt wordt naar dat andere forum maar ondertussen zelf wel een een reeks er over opzetten in een ander subforum![]()
beleid beleid. Het blijven natuurlijk een stel amateurs met teveel vrijetijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn zelf geen haar beter. Hier zeiden de mods in een vorig deel dat praten over dat andere forum niet mag. Vervolgens ondermijnen admins dat beleid.
Beetje treurig en enorm hypocriet
Netjes. Ik kijk op Talpa alleen voetbal (alhoewel minder dan voorheen), voor de rest is er nog totaal niets boeiends langsgekomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog steeds geen seconde naar Talpa gekeken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef MrX1982 het volgende:
Vervolgens ondermijnen wijzigen admins dat beleid.
SBS6 Hart van Nederland : 2.026.000 kijkers.quote:
Dat geldt idd voor wat mensen op Fok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
beleid beleid. Het blijven natuurlijk een stel amateurs met teveel vrijetijd.
Een paar minuten The Fifth Element.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog steeds geen seconde naar Talpa gekeken
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Met name de 3-eenheid. Die lopen alleen maar te zuigen en steken onder water aan het geven.
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455quote:Huwelijksmigrant vlot aan de slag
VOORBURG (ANP) - Migranten die naar Nederland komen om te trouwen, vinden sneller een baan dan asielzoekers. De arbeidsparticipatie van partners uit het buitenland is na een paar jaar zelfs bijna hetzelfde als het gemiddelde in Nederland. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
.
Van de mannen die hier komen om te trouwen of samen te wonen heeft 70 procent na een paar jaar werk gevonden. Bij de vrouwen is dat ongeveer de helft. Het gaat niet alleen over partners van Duitsers en Belgen. Ook betrekkelijk veel jonge Turken en Marokkanen halen een partner uit het land van herkomst.
.
Van de totale mannelijke beroepsbevolking in Nederland heeft momenteel gemiddeld driekwart een betaalde baan. Bij de vrouwen is dat circa 55 procent.
.
Het statistisch bureau heeft bekeken hoeveel van de migranten die sinds 1995 naar Nederland zijn gekomen, aan de slag zijn gegaan. „Frappant is dat van de Turkse en Marokkaanse jongens die komen om te trouwen, na een aantal jaar acht op de tien een baan hebben. Dat is iets meer dan de gemiddelde Nederlandse man,” aldus CBS-demograaf J. Latten
Klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Chewie het volgende:
Ik geef de zednder nog een jaar. Het enige gelukkig voor Talpa is dat John ongelofelijk veel geld heeft dus altijd wel een succes kan forceren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef pberends het volgende:
Netjes. Ik kijk op Talpa alleen voetbal (alhoewel minder dan voorheen), voor de rest is er nog totaal niets boeiends langsgekomen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt ook trouwens veel erger met die butenlanders:
[..]
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.quote:Frappant is dat van de Turkse en Marokkaanse jongens die komen om te trouwen, na een aantal jaar acht op de tien een baan hebben. Dat is iets meer dan de gemiddelde Nederlandse man
De kracht van de herhaling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef dioretix het volgende:
Op de weblog (ff doorscrollen) van die speedfriekgast hebben ze mevrouw Yvonne wel als SM-Meesteres ontmaskerd lees ik net.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Ze doet me aan iemand denken.........
Yvonne laat de plaatjes tenminste staan....... zie je dat SideKick. Neem de volgende keer het goede voorbeeld over.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan alsnog wel opzich. Waar stond dan dat het helemaal was afgelast? Er is gewoon nog geen datum geprikt.
Je moet je achter je oren krabben, wanneer iemand uit het buitenland komt (zonder eerst al de taal te spreken), zich zo snel aanpast dat hij/zij een baan krijgt binnen een jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.
OllieA en Stali.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef George-Butters het volgende:
Ryan3 en wie zijn zijn kompanen?
Oligopolie en kartelvorming. Hoe logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Tafkahs het volgende:
yeah, de schoolboeken worden duurder, schuld van het cda die de prijzen heeft vrijgegeven en dacht dat het de prijzen zou drukken. De inflatie heeft er voor gezorgd dat de kosten juist zijn gestegen.
Goed bezig, B2![]()
mooi toch, Duitsers moet je alleen op het strand houdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.
Ik denk niet dat het nodig is dat ik het voor iemand opneem. Het lijkt me echter gezien de nieuwe topics in ONZ vrij evident dat het "beleid" wat dit betreft is gewijzigd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja neem het maar op voor je meerderen. Zwak hoor
Oh, dat valt dan weer makkelijk te ontkrachten, want mensen die in elke post op dat andere forum schelden, insinueren naar pedofielennetwerken, dreigen met aanklachten, pure leugens en laster verspreiden over bijvoorbeeld het 'handelen in medische dossiers' en andere persoonsgegevens, en weet ik veel wat nog meer, dan is het uitgelachen en belachelijk maken van dat soort mensen echt niet 'geen haar beter'. Het zou inderdaad nog een haar beter zijn om het volledig te negeren, maar dan valt iedereen hypocriet t noemen, ook de users die het weer hier gaan bespreken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ze verwijten de mensen op dat andere forum allerlei dingen maar zelf zijn ze geen haar beter.
Hij is nu flink bezig om gezichtsverlies op te lopen, door zo hoog van de toren te brallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik geef de zednder nog een jaar. Het enige gelukkig voor Talpa is dat John ongelofelijk veel geld heeft dus altijd wel een succes kan forceren.
Wat zou het mooi zijn als dat mislukt![]()
Dat kan zo zijn. Ik vind het iig merkwaardig en geloofwaardig is het allerminst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk niet dat het nodig is dat ik het voor iemand opneem. Het lijkt me echter gezien de nieuwe topics in ONZ vrij evident dat het "beleid" wat dit betreft is gewijzigd.
Dit is dus echt een bericht dat R@b nooit op de FP zal plaatsen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt ook trouwens veel erger met die butenlanders:
[..]
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455
De BBC is ook niet de hele dag bezig met interlectuelequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is nu flink bezig om gezichtsverlies op te lopen, door zo hoog van de toren te brallen.
En nee Talpa is niet de zender waar ik als interlectueel op zit te wachten.
Wat dat laatste betreft zie ik nog steeds hoop in een goede publieke omroep nieuwszender (zoals de BBC).
Meester, mag ik uw boeken even lenen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oligopolie en kartelvorming. Hoe logisch.
Ach Ryan3, is wat mij betreft geen haar beter dan hetgene wat hij probeert te bestrijden. Het is een hoop theatraal gezeik waarbij hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben. Hij loopt net zo goed te insinueren en schelden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Oh, dat valt dan weer makkelijk te ontkrachten, want mensen die in elke post op dat andere forum schelden, insinueren naar pedofielennetwerken, dreigen met aanklachten, pure leugens en laster verspreiden over bijvoorbeeld het 'handelen in medische dossiers' en andere persoonsgegevens, en weet ik veel wat nog meer, dan is het uitgelachen en belachelijk maken van dat soort mensen echt niet 'geen haar beter'. Het zou inderdaad nog een haar beter zijn om het volledig te negeren, maar dan valt iedereen hypocriet t noemen, ook de users die het weer hier gaan bespreken.
All animals are equal...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
[...]
Yvonne laat de plaatjes tenminste staan....... zie je dat SideKick. Neem de volgende keer het goede voorbeeld over.
Strijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Ryan3, is wat mij betreft geen haar beter dan hetgene wat hij probeert te bestrijden. Het is een hoop theatraal gezeik waarbij hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben. Hij loopt net zo goed te insinueren en schelden.
Omdat hij het niet alleen af kan roept hij zijn kompanen erbij om zijn statement kracht bij te zetten. Een puur zwaktebod.
Als de 3-eenheid echt met een open vizier durft te strijden zouden ze zich moeten registreren op dat andere forum. Ze "discussiëren" nu zonder dat de anderen kunnen reageren.
Dat hele Talpa bestaat natuurlijk vanwege het voetbal. De rest stelt niets voor en valt te vergelijken met de blinde darm. Het hangt er overbodig bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
Hij is nu flink bezig om gezichtsverlies op te lopen, door zo hoog van de toren te brallen.
En nee Talpa is niet de zender waar ik als interlectueel op zit te wachten.
Wat dat laatste betreft zie ik nog steeds hoop in een goede publieke omroep nieuwszender (zoals de BBC).
Waar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik zeg jezus, MrX1982, wat zeg jij dan terug?
Ik zie geen verschil tussen de periode waarin men rechtstreeks op elkaar kon reageren en nu. De "argumenten" blijven dezelfde, de houding blijft hetzelfde, het resultaat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ze "discussiëren" nu zonder dat de anderen kunnen reageren.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik zeg jezus, MrX1982, wat zeg jij dan terug?
het is gewoon TE zielig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen de periode waarin men rechtstreeks op elkaar kon reageren en nu. De "argumenten" blijven dezelfde, de houding blijft hetzelfde, het resultaat blijft hetzelfde.
Met "open vizier strijden" is misschien een leuke catchfrase, maar is, wanneer je het hebt over een discussie op internet tussen digitale entiteiten, natuurlijk een holle frase.
De infantiliteit zit waarschijnlijk aan beide kanten, waarbij de 3-eenheid de onschuld zelve probeert te spelen en dat zeker niet is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie geen verschil tussen de periode waarin men rechtstreeks op elkaar kon reageren en nu. De "argumenten" blijven dezelfde, de houding blijft hetzelfde, het resultaat blijft hetzelfde.
Met "open vizier strijden" is misschien een leuke catchfrase, maar is, wanneer je het hebt over een discussie op internet tussen digitale entiteiten, natuurlijk een holle frase.
Amen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef George-Butters het volgende:
En nu is er wel weer voldoende over die onzin geschreven. Stelletje kleuters.
Och qua infantiliteit maakt het denk ik weinig verschil of je actief participeert aan deze of gene zijde van de discussie, of vanaf de zijlijn de strijdende partijen becommentarieert. Wat dat betreft spelen we allemaal zo onze (infantiele) rol...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De infantiliteit zit waarschijnlijk aan beide kanten, waarbij de 3-eenheid de onschuld zelve probeert te spelen en dat zeker niet is.
Wellicht zouden ze eens een irl meeting moeten houden.![]()
Ik denk dat de kritiek vanaf de zijlijn een stuk minder infantiel is dan de strijd zelf. Dit zijn objectieve constateringen ondanks dat ik niet weet en niet wil weten wat er allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef kLowJow het volgende:
Och qua infantiliteit maakt het denk ik weinig verschil of je actief participeert aan deze of gene zijde van de discussie, of vanaf de zijlijn de strijdende partijen becommentarieert. Wat dat betreft spelen we allemaal zo onze (infantiele) rol...
CONSEQUENTIE: De eeuwenlange twist over de vraag of het evangelie nu historie of literatuur is, een overgeleverde of een geconcipieerde tekst, heeft een objectief en controleerbaar fundament gekregen – en daarmede is deze strijd in feite beslist.quote:
en totaal oninteressant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kritiek vanaf de zijlijn een stuk minder infantiel is dan de strijd zelf. Dit zijn objectieve constateringen ondanks dat ik niet weet en niet wil weten wat er allemaal is gebeurd.
Dat is het ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:49 schreef George-Butters het volgende:
en totaal oninteressant.
4 september hieroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet dit studie jaar extra mijn best doen.
Wanneer het begint weet ik alleen niet
Zoiets zal het bij mij ook wel zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef George-Butters het volgende:
4 september hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |