abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29881265
quote:
Stones boos over misbruik 'Angie'

De Rolling Stones zijn boos op de Duitse kanselierskandidate Angela Merkel, die zonder toestemming 'Angie' als campagnelied gebruikt.

Toespraak
Het uit 1973 stammende campagnelied klinkt elke keer na een toespraak van de christen-democrate. Een woordvoerder van de Stones is verbaasd dat Merkel en het CDU niet om toestemming hebben gevraagd. Die zou er ook niet zijn gekomen.

Niet nodig
De campagneleiding van Merkel zegt dat toestemming van de Stones niet nodig is. Dat heeft de partij van het Duitse auteursrechtenbureau gehoord. Het is onduidelijk of de Britse band nu naar de rechter zal stappen.

Geen verband?
'Angie', in Nederland zowel in 1973 als in 1990 een hit, moet volgens de Duitse wereldomroep Deutsche Welle de Duitsers laten weten dat Angela Merkel hun pijn voelt. Waarschijnlijk is het niet de bedoeling van Merkel en haar partij om een verband te leggen met de hoes van 'Angie'...

pi_29881312
quote:
Parlement subsidieert haatcampagne tegen zichzelf

Roger Helmer, een Brits lid van het Europees Parlement, is erin geslaagd geld te krijgen van het Europees Parlement voor een haatcampagne tegen de EU. Hij heeft 2.000 stickers laten drukken met de tekst: 'Love Europe. Hate the EU.' Al wie het parlementslid schrijft en een extra omslag met postzegel stuurt, kan de sticker gratis bekomen. Helmer stelde zijn actie voor als een informatieactiviteit. Het Europees Parlement betaalde de drukkosten van 517 euro helemaal terug.
Aanvankelijk wilde de verantwoordelijke ambtenaar van het -parlement de subsidies weigeren omdat hij de tekst ongepast vond. Maar het parlementslid schreeuwde moord en brand en beschuldigde het parlement van censuur. Volgens het reglement hebben alle parlementsleden recht op subsidies om hun politieke ideeën te kunnen doorgeven. Toen Helmer beweerde dat de tekst van de stickers nu eenmaal zijn politieke ideeën weergeeft, gaf het parlement toe. (JOLO)
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GP5H75Q1

pi_29881357
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 schreef pberends:
iets anders: Denaturalisatiedag.
!
pi_29881385
Het valt me trouwens wel op dat GB en NL steeds met exact dezelfde initiatieven komen om 'iets' aan de 'uitwassen' van de multiculturele samenleving te doen.
pi_29881540
quote:
No Proof Found of Iran Arms Program
Uranium Traced to Pakistani Equipment

Traces of bomb-grade uranium found two years ago in Iran came from contaminated Pakistani equipment and are not evidence of a clandestine nuclear weapons program, a group of U.S. government experts and other international scientists has determined.

"The biggest smoking gun that everyone was waving is now eliminated with these conclusions," said a senior official who discussed the still-confidential findings on the condition of anonymity.
http://www.washingtonpost(...)AR2005082201447.html
pi_29881552
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef kLowJow het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat GB en NL steeds met exact dezelfde initiatieven komen om 'iets' aan de 'uitwassen' van de multiculturele samenleving te doen.
Misschien een beetje dezelfde problemen...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:32:50 #232
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29881583
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef kLowJow het volgende:
(Viel me ook al enige tijd op)
Op het gebied van digitale opslag van gegevens doet England de voorstellen (in Europa) en Donner neemt ze klakkeloos over.

Maar goed... England is wat dat betreft (qua inlichtingen) jaren op ons vooruit. Maar we zijn nu bezig met een inhaalslag.
pi_29881767
Allochtonen in UK en NL zijn echt wel iets anders. De meeste allochtonen in de UK hebben een koloniaal verleden met de UK, en die in Nederland niet.
Bovendien heeft UK ongeveer relatief gezien dubbel zo weinig allochtonen waardoor het probleem nog enigsinds beheersbaar is. Maar ik verwacht binnen 10 jaar een complete politieke aardverschuiving in UK doordat Blair geen fuck doet tegen de import van immigranten. Britten zijn nog tig keer nationalistischer dan Nederlanders, en die berg allochtonen pikken de Britten echt niet.
pi_29881902
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Daar wordt er een wakker. Mên wat zijn die politici toch eigenlijk dom.

Dat had ik ook wel kunnen zeggen dat TBS zonde van het geld is in bepaalde gevallen.
pi_29881909
quote:
18:00 Thuis: 206.000 kijkers (ma. 6,2 %)
19:00 NSE: 203.000 kijkers (ma. 5,3 %)
19:30 Je Leven in de Steigers: 309.000 kijkers (ma. 7,0 %)
20:00 Samen: 413.000 kijkers (ma. 7,7 %)
20:30 5 Sterren: 209.000 kijkers (ma. 3,6 %)
21:30 Black Point: 297.000 kijkers (ma. 5,1 %)
23:20 TV-Competitie Nababbel: 119.000 kijkers (ma. 3,7 %)
23:50 Samen (hh): 88.000 kijkers (ma. 4,5 %)
00:20 Je Leven in de Steigers (hh): 336.000 kijkers (ma. 9,6 %)
00:50 Thuis (hh): 69.000 kijkers (ma. 12,8 %)
01:50 NSE (hh): 76.000 kijkers (ma. 25,1 %)

Overall marktaandeel: 5,1 % (8e zender van NL)
Talpa gister . Daar ga je Beau!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:45:43 #236
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29881949
quote:
Super de Boer zet prijzenoorlog door

ROTTERDAM, 23 AUG. Supermarktketen Super de Boer, de grootste concurrent van marktleider Albert Heijn, verlaagt vanaf vandaag de prijs van 600 A-merkartikelen. Bovendien komt de keten vanaf volgende week maandag met vele acties waarbij twee producten worden aangeboden voor de prijs van één.

Dat heeft moederconcern Laurus (Super de Boer, Edah, Konmar) gisteren laten weten. Het gaat om prijsverlagingen tot 30 procent van bekende producten als Heinz ketchup, Lay's chips en Ariel wasmiddel.

De maatregel van Laurus komt een dag na geruchten dat Albert Heijn volgende maand met nieuwe prijsverlagingen komt. AH zegt binnenkort met nieuwe acties te komen, maar wil niet zeggen om welk soort maatregelen het gaat en wanneer die van kracht worden.

Een woordvoerder van Laurus zegt niet Albert Heijn te willen aftroeven. ,,We hebben deze actie al weken voorbereid.'' Super de Boer telt 388 winkels en heeft een prijsniveau dat vergelijkbaar is met dat van Albert Heijn. Ook het aandeel huismerken en de grote hoeveelheid versproducten zijn vergelijkbaar.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29881985
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Chewie het volgende:
Ik vind de fok admins aardig hypocriet, hier lopen zeiken als er gerefereerdt wordt naar dat andere forum maar ondertussen zelf wel een een reeks er over opzetten in een ander subforum
Ze zijn zelf geen haar beter. Hier zeiden de mods in een vorig deel dat praten over dat andere forum niet mag. Vervolgens ondermijnen admins dat beleid.

Beetje treurig en enorm hypocriet
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:51:06 #238
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29882102
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Talpa gister . Daar ga je Beau!
Dat lichte drol (m/v) aan donkere drol (m/v) vraagt: "en wat vind jij hiervan?"
Waarop donkere drol vervolgens totaal niets toe te voegen heeft. Gelukkig biedt de reclame
dan weer verlichting....

Zelden zo'n lage informatiedichtheid gezien. Het is werkelijk uniek.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29882148
Ik heb nog steeds geen seconde naar Talpa gekeken
pi_29882227
quote:
Ik vind de fok admins aardig hypocriet, hier lopen zeiken als er gerefereerdt wordt naar dat andere forum maar ondertussen zelf wel een een reeks er over opzetten in een ander subforum
sigme is te lui om te zoeken. welk subforum / topic?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:57:57 #241
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29882362
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze zijn zelf geen haar beter. Hier zeiden de mods in een vorig deel dat praten over dat andere forum niet mag. Vervolgens ondermijnen admins dat beleid.

Beetje treurig en enorm hypocriet
beleid beleid. Het blijven natuurlijk een stel amateurs met teveel vrijetijd.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29882421
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Netjes. Ik kijk op Talpa alleen voetbal (alhoewel minder dan voorheen), voor de rest is er nog totaal niets boeiends langsgekomen.
pi_29882452
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef MrX1982 het volgende:
Vervolgens ondermijnen wijzigen admins dat beleid.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:04:32 #244
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29882609
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
beleid beleid. Het blijven natuurlijk een stel amateurs met teveel vrijetijd.
Dat geldt idd voor wat mensen op Fok.

Ze verwijten de mensen op dat andere forum allerlei dingen maar zelf zijn ze geen haar beter. Met name de 3-eenheid. Die lopen alleen maar te zuigen en steken onder water aan het geven.
pi_29882640
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Ja neem het maar op voor je meerderen. Zwak hoor
pi_29882711
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Een paar minuten The Fifth Element.
pi_29882733
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef MrX1982 het volgende:

Met name de 3-eenheid. Die lopen alleen maar te zuigen en steken onder water aan het geven.
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?
pi_29882757
het wordt ook trouwens veel erger met die butenlanders :
quote:
Huwelijksmigrant vlot aan de slag

VOORBURG (ANP) - Migranten die naar Nederland komen om te trouwen, vinden sneller een baan dan asielzoekers. De arbeidsparticipatie van partners uit het buitenland is na een paar jaar zelfs bijna hetzelfde als het gemiddelde in Nederland. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
.
Van de mannen die hier komen om te trouwen of samen te wonen heeft 70 procent na een paar jaar werk gevonden. Bij de vrouwen is dat ongeveer de helft. Het gaat niet alleen over partners van Duitsers en Belgen. Ook betrekkelijk veel jonge Turken en Marokkanen halen een partner uit het land van herkomst.
.
Van de totale mannelijke beroepsbevolking in Nederland heeft momenteel gemiddeld driekwart een betaalde baan. Bij de vrouwen is dat circa 55 procent.
.
Het statistisch bureau heeft bekeken hoeveel van de migranten die sinds 1995 naar Nederland zijn gekomen, aan de slag zijn gegaan. „Frappant is dat van de Turkse en Marokkaanse jongens die komen om te trouwen, na een aantal jaar acht op de tien een baan hebben. Dat is iets meer dan de gemiddelde Nederlandse man,” aldus CBS-demograaf J. Latten
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:10:25 #250
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29882798
quote:
Klopt.

Hoewel, zolang het maar niet in POL komt vind ik het best.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')