Ik geef de zednder nog een jaar. Het enige gelukkig voor Talpa is dat John ongelofelijk veel geld heeft dus altijd wel een succes kan forceren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef pberends het volgende:
Netjes. Ik kijk op Talpa alleen voetbal (alhoewel minder dan voorheen), voor de rest is er nog totaal niets boeiends langsgekomen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt ook trouwens veel erger met die butenlanders:
[..]
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.quote:Frappant is dat van de Turkse en Marokkaanse jongens die komen om te trouwen, na een aantal jaar acht op de tien een baan hebben. Dat is iets meer dan de gemiddelde Nederlandse man
De kracht van de herhaling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
Je plaat blijft hangen. Wie zijn die 3-eenheid eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef dioretix het volgende:
Op de weblog (ff doorscrollen) van die speedfriekgast hebben ze mevrouw Yvonne wel als SM-Meesteres ontmaskerd lees ik net.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Ze doet me aan iemand denken.........
Yvonne laat de plaatjes tenminste staan....... zie je dat SideKick. Neem de volgende keer het goede voorbeeld over.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan alsnog wel opzich. Waar stond dan dat het helemaal was afgelast? Er is gewoon nog geen datum geprikt.
Je moet je achter je oren krabben, wanneer iemand uit het buitenland komt (zonder eerst al de taal te spreken), zich zo snel aanpast dat hij/zij een baan krijgt binnen een jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.
OllieA en Stali.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef George-Butters het volgende:
Ryan3 en wie zijn zijn kompanen?
Oligopolie en kartelvorming. Hoe logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Tafkahs het volgende:
yeah, de schoolboeken worden duurder, schuld van het cda die de prijzen heeft vrijgegeven en dacht dat het de prijzen zou drukken. De inflatie heeft er voor gezorgd dat de kosten juist zijn gestegen.
Goed bezig, B2![]()
mooi toch, Duitsers moet je alleen op het strand houdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Das niet gek als ze voor een gedeelte de baantjes inpikken.
Ik denk niet dat het nodig is dat ik het voor iemand opneem. Het lijkt me echter gezien de nieuwe topics in ONZ vrij evident dat het "beleid" wat dit betreft is gewijzigd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja neem het maar op voor je meerderen. Zwak hoor
Oh, dat valt dan weer makkelijk te ontkrachten, want mensen die in elke post op dat andere forum schelden, insinueren naar pedofielennetwerken, dreigen met aanklachten, pure leugens en laster verspreiden over bijvoorbeeld het 'handelen in medische dossiers' en andere persoonsgegevens, en weet ik veel wat nog meer, dan is het uitgelachen en belachelijk maken van dat soort mensen echt niet 'geen haar beter'. Het zou inderdaad nog een haar beter zijn om het volledig te negeren, maar dan valt iedereen hypocriet t noemen, ook de users die het weer hier gaan bespreken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ze verwijten de mensen op dat andere forum allerlei dingen maar zelf zijn ze geen haar beter.
Hij is nu flink bezig om gezichtsverlies op te lopen, door zo hoog van de toren te brallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik geef de zednder nog een jaar. Het enige gelukkig voor Talpa is dat John ongelofelijk veel geld heeft dus altijd wel een succes kan forceren.
Wat zou het mooi zijn als dat mislukt![]()
Dat kan zo zijn. Ik vind het iig merkwaardig en geloofwaardig is het allerminst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk niet dat het nodig is dat ik het voor iemand opneem. Het lijkt me echter gezien de nieuwe topics in ONZ vrij evident dat het "beleid" wat dit betreft is gewijzigd.
Dit is dus echt een bericht dat R@b nooit op de FP zal plaatsen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt ook trouwens veel erger met die butenlanders:
[..]
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1226455
De BBC is ook niet de hele dag bezig met interlectuelequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is nu flink bezig om gezichtsverlies op te lopen, door zo hoog van de toren te brallen.
En nee Talpa is niet de zender waar ik als interlectueel op zit te wachten.
Wat dat laatste betreft zie ik nog steeds hoop in een goede publieke omroep nieuwszender (zoals de BBC).
Meester, mag ik uw boeken even lenen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oligopolie en kartelvorming. Hoe logisch.
Ach Ryan3, is wat mij betreft geen haar beter dan hetgene wat hij probeert te bestrijden. Het is een hoop theatraal gezeik waarbij hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben. Hij loopt net zo goed te insinueren en schelden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Oh, dat valt dan weer makkelijk te ontkrachten, want mensen die in elke post op dat andere forum schelden, insinueren naar pedofielennetwerken, dreigen met aanklachten, pure leugens en laster verspreiden over bijvoorbeeld het 'handelen in medische dossiers' en andere persoonsgegevens, en weet ik veel wat nog meer, dan is het uitgelachen en belachelijk maken van dat soort mensen echt niet 'geen haar beter'. Het zou inderdaad nog een haar beter zijn om het volledig te negeren, maar dan valt iedereen hypocriet t noemen, ook de users die het weer hier gaan bespreken.
All animals are equal...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
[...]
Yvonne laat de plaatjes tenminste staan....... zie je dat SideKick. Neem de volgende keer het goede voorbeeld over.
Strijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Ryan3, is wat mij betreft geen haar beter dan hetgene wat hij probeert te bestrijden. Het is een hoop theatraal gezeik waarbij hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben. Hij loopt net zo goed te insinueren en schelden.
Omdat hij het niet alleen af kan roept hij zijn kompanen erbij om zijn statement kracht bij te zetten. Een puur zwaktebod.
Als de 3-eenheid echt met een open vizier durft te strijden zouden ze zich moeten registreren op dat andere forum. Ze "discussiėren" nu zonder dat de anderen kunnen reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |