Goed hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Xilantof het volgende:
2 minuten voor de grote dag is dit topic geopend
slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed he
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tot straks dus
trustequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed he
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tot straks dus
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, wat is dat dan voor onzinVolgende keer ga je gewoon weer mee hoor
Requote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Merel het volgende:
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!
En trouwens, ik wacht nog op wat foto's waar Re mee bezig is, maar die moet eerst nog 3000 andere foto's bewerken tussendoor, en dan komt morgen er ook nog bij... dus ik wacht nog even
Ja, waar dan?quote:
Ja daar heb je zo'n website voor hè, volgens mij sta ik daar ook wel opquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Re
Wij kunnen ook fotograferen hoorMini-meet
![]()
![]()
Ga weg jij....jij hebt hier niets te zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, waar dan?
Veel plezier strakjes! (voor de 3e keer al)
Ah okquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja daar heb je zo'n website voor hè, volgens mij sta ik daar ook wel op
Als jij geen brownies bakt heb ik daar niets te zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ga weg jij....jij hebt hier niets te zoekenJe wilt EN niet fotograferen EN niet modelleren
Dus als ik nu nog snel brownies maak voor jou, dan kom jequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Als jij geen brownies bakt heb ik daar niets te zoeken![]()
Euh....Shit, wat heb ik nou weer gezegdquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dus als ik nu nog snel brownies maak voor jou, dan kom je
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Offy het volgende:
[..]
Euh....Shit, wat heb ik nou weer gezegd![]()
quote:
Groot gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef Offy het volgende:
[..]
Ging jij niet allang slapen? Geen tijd joh, om nog brownies te bakken
hoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Merel het volgende:
Ja nogmaals veel plezier dus
[..]
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!
En trouwens, ik wacht nog op wat foto's waar Re mee bezig is, maar die moet eerst nog 3000 andere foto's bewerken tussendoor, en dan komt morgen er ook nog bij... dus ik wacht nog even
Trusten Offy!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Offy het volgende:
Truste Subbie![]()
(geef mijn stukje taart maar aan Pea mee)
Psssst, denk je nog aan mijn cd???quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoiben er mee bezig hoor
en de foto's van deze meet gaan gewoon achter aansluiten in de rij
oopsquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Psssst, denk je nog aan mijn cd???
gaat het nacht werk worden?quote:
thanx vroeg me al af wat het morgen ging wordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef Xilantof het volgende:
zaterdag 20 augustus en zondag 21 augustus 2005
Vannacht kans op mist. Overdag wat zon en vrijwel overal droog.
Vannacht is het overal droog en klaart het ook hier en daar op. In het laatste geval wordt het nevelig en ontstaat gemakkelijk mist, die verkeersbelemmerend kan zijn. De minimumtemperatuur ligt rond 13 graden. In het binnenland staat weinig wind. Aan de westkust is deze noord tot noordwest en lokaal nog matig van kracht.
Overdag is er, na het oplossen van de eventuele mist, wat meer ruimte voor de zon en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur wordt 19 tot 24 graden; allemaal een beetje afhankelijk van de hoeveelheid zonneschijn. De wind blijft overwegend noord, zwak of matig, rond kracht 3.
Het weerbeeld op maandag lijkt veel op dat van vandaag. In de nacht mogelijk een mistbank en overdag geregeld zon. Ook de maxima blijven op dit niveau.
zaterdag 20 augustus 2005 23.36 uur
ik vind van welquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef -Marjo- het volgende:
Klinkt best wel goed toch???
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind van wel
maar ik duik nu mijn bed in![]()
Oh joh dat maakt ook niet uit hoor, ik wacht gewoon rustig afquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoiben er mee bezig hoor
en de foto's van deze meet gaan gewoon achter aansluiten in de rij
ik doe rustig aan hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh joh dat maakt ook niet uit hoor, ik wacht gewoon rustig af![]()
ja ze komt langsquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Offy het volgende:
Truste Subbie![]()
(geef mijn stukje taart maar aan Pea mee)
slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef RonaldV het volgende:
Luitjes, voor degenen die nog wakker zijn: welterusten voor straks, en tot morgen. Voor degenen die thuis blijven: geniet van je dag!
Hahah...ik slaap gewoon door de deurbel heenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Re het volgende:
ja ze komt langs
om je op te halen als we naar de meet gaan, ken je het zelf opeten aldaar
Lui ding, staat gewoon in de OPquote:wanneer?
21 augustus, om 11 uur.
quote:Met de kleurlenzen van Hans Anders kun je hip voor de dag komen. Hans Anders heeft maar liefst drie verschillende kleuren: blauw, groen en bruin. Voor de prijs hoef je het niet te laten, slechts 20 euro per paar. Durf jij het aan?
Je ziet mij straks ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 07:56 schreef rustig het volgende:
goedemorgen...het is zover! 'den groote dagh'
flash ik zie je straks wel op CS (en auticia + mvdlubbe)
geen zomerse dag tot nog toe. ik heb 3 x zelfgemaakte cake mee trouwens!
ai, herkenbaar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:57 schreef Together-Alone het volgende:
Afijn, een nacht met heeel weinig slaap later.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:59 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
het weer volgens het KNMI:
zondag 21 augustus en maandag 22 augustus 2005
Eerst plaatselijk mist. Verder wolkenvelden en vrijwel overal droog
Nog steeds overheerst de bewolking. Afgelopen nacht is er in de oostelijke helft van het land lokaal mist ontstaan. De mist lost vanochtend geleidelijk op. Vanmiddag kan verder landinwaarts de zon er hier en daar bijkomen. De kustprovincies blijven last van Noordzee bewolking houden. Het blijft wel vrijwel overal droog. Als er al een buitje valt, is dat vanmiddag in het oosten van het land. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 graden aan zee tot 23 graden in de oostelijke helft van het land. De wind is overwegend noord, zwak of matig, rond kracht 3. Landinwaarts is de wind zeker aanvankelijk nog zwak en veranderlijk.
Maandag lijkt een naderende hogedrukuitloper tijdelijk wat meer greep op het weer te krijgen. Komende nacht is er tamelijk veel lage bewolking, ook kan er hier en daar weer mist ontstaan. Het minimum ligt rond 14 graden. Overdag lost de mist en bewolking geleidelijk op en kan vooral in de middag de zon er beter bijkomen. De middagtemperatuur ligt dan tussen 20 en 24 graden. De wind is veranderlijk en zwak of matig, kracht 3 of minder.
zondag 21 augustus 2005 06.14 uur
mij hoor je niet klagenquote:
Is goed, ik had je mailtje ook al gezien, tot dadelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:46 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ff lekker douchen..
@ Luap - Ik zie je om 10 op het station!
Ze neemt haar telefoon ook niet op...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:30 schreef luap het volgende:
Alleen Weopj laat maar niks van zich horen... ik weet dus niet of die gaat komen.
Dat had ik gister ook al geprobeerd (telnr vna Pea). Maar volgens haar voicemail heeft ze een nieuw nummer. Dus dat gaat niet werken... ik rij maar gewoon aan om 10:10 en dan zie ik wel of ze er is. Anders weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze neemt haar telefoon ook niet op...
* Gutteguttegut maakt zich een beetje ongerust...
Ze heeft idd een nieuw nummer, ik heb haar een smsje gestuurd...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:46 schreef luap het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook al geprobeerd (telnr vna Pea). Maar volgens haar voicemail heeft ze een nieuw nummer. Dus dat gaat niet werken... ik rij maar gewoon aan om 10:10 en dan zie ik wel of ze er is. Anders weet ik het ook niet meer.
Gutteguttegut, kun je haar door smssen dat ik, tenzij ze nog iets van zich laat horen, uiterlijk om 10:10 aanrijd bij het station in eindhoven. Of kun je mij haar telnr mailen dan probeer ik haar zelf nog wel even te bellen (paulberkvens at hotmail punt com).quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze heeft idd een nieuw nummer, ik heb haar een smsje gestuurd...
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:02 schreef Xilantof het volgende:
whehehe
mijn tas lijkt zo leeg
terwijl ik toch volgens mij wel alles bij me heb
Twee tassen en een rugzak. Veel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...
volgens mij heb ik echt allesquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...
Is al bewezen dat dat niet zo is dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:15 schreef Xilantof het volgende:
Ook droomde ik dat de weg versperd was door een 60 tons rupskraan![]()
ik ga lachen als er daar ergens echt een bouwkraan staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al bewezen dat dat niet zo is dan?
owh... das baluh zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:17 schreef RonaldV het volgende:
Newsflash:Weopj kan helaas niet mee, wegens ziekte
Ik heb haar net aan de telefoon gehad, ze is te beroerd om mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |