Goed hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Xilantof het volgende:
2 minuten voor de grote dag is dit topic geopend
slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed he
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tot straks dus
trustequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed he
Maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tot straks dus
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, wat is dat dan voor onzinVolgende keer ga je gewoon weer mee hoor
Requote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Merel het volgende:
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!
En trouwens, ik wacht nog op wat foto's waar Re mee bezig is, maar die moet eerst nog 3000 andere foto's bewerken tussendoor, en dan komt morgen er ook nog bij... dus ik wacht nog even
Ja, waar dan?quote:
Ja daar heb je zo'n website voor hè, volgens mij sta ik daar ook wel opquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Re
Wij kunnen ook fotograferen hoorMini-meet
![]()
![]()
Ga weg jij....jij hebt hier niets te zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, waar dan?
Veel plezier strakjes! (voor de 3e keer al)
Ah okquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja daar heb je zo'n website voor hè, volgens mij sta ik daar ook wel op
Als jij geen brownies bakt heb ik daar niets te zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ga weg jij....jij hebt hier niets te zoekenJe wilt EN niet fotograferen EN niet modelleren
Dus als ik nu nog snel brownies maak voor jou, dan kom jequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Als jij geen brownies bakt heb ik daar niets te zoeken![]()
Euh....Shit, wat heb ik nou weer gezegdquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dus als ik nu nog snel brownies maak voor jou, dan kom je
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Offy het volgende:
[..]
Euh....Shit, wat heb ik nou weer gezegd![]()
quote:
Groot gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef Offy het volgende:
[..]
Ging jij niet allang slapen? Geen tijd joh, om nog brownies te bakken
hoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Merel het volgende:
Ja nogmaals veel plezier dus
[..]
Beetje druk vind ik het. Maar er gaan wel leuke mensen mee dus het wordt vast heel leuk!
En trouwens, ik wacht nog op wat foto's waar Re mee bezig is, maar die moet eerst nog 3000 andere foto's bewerken tussendoor, en dan komt morgen er ook nog bij... dus ik wacht nog even
Trusten Offy!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Offy het volgende:
Truste Subbie![]()
(geef mijn stukje taart maar aan Pea mee)
Psssst, denk je nog aan mijn cd???quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoiben er mee bezig hoor
en de foto's van deze meet gaan gewoon achter aansluiten in de rij
oopsquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Psssst, denk je nog aan mijn cd???
gaat het nacht werk worden?quote:
thanx vroeg me al af wat het morgen ging wordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef Xilantof het volgende:
zaterdag 20 augustus en zondag 21 augustus 2005
Vannacht kans op mist. Overdag wat zon en vrijwel overal droog.
Vannacht is het overal droog en klaart het ook hier en daar op. In het laatste geval wordt het nevelig en ontstaat gemakkelijk mist, die verkeersbelemmerend kan zijn. De minimumtemperatuur ligt rond 13 graden. In het binnenland staat weinig wind. Aan de westkust is deze noord tot noordwest en lokaal nog matig van kracht.
Overdag is er, na het oplossen van de eventuele mist, wat meer ruimte voor de zon en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur wordt 19 tot 24 graden; allemaal een beetje afhankelijk van de hoeveelheid zonneschijn. De wind blijft overwegend noord, zwak of matig, rond kracht 3.
Het weerbeeld op maandag lijkt veel op dat van vandaag. In de nacht mogelijk een mistbank en overdag geregeld zon. Ook de maxima blijven op dit niveau.
zaterdag 20 augustus 2005 23.36 uur
ik vind van welquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef -Marjo- het volgende:
Klinkt best wel goed toch???
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind van wel
maar ik duik nu mijn bed in![]()
Oh joh dat maakt ook niet uit hoor, ik wacht gewoon rustig afquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoiben er mee bezig hoor
en de foto's van deze meet gaan gewoon achter aansluiten in de rij
ik doe rustig aan hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh joh dat maakt ook niet uit hoor, ik wacht gewoon rustig af![]()
ja ze komt langsquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Offy het volgende:
Truste Subbie![]()
(geef mijn stukje taart maar aan Pea mee)
slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef RonaldV het volgende:
Luitjes, voor degenen die nog wakker zijn: welterusten voor straks, en tot morgen. Voor degenen die thuis blijven: geniet van je dag!
Hahah...ik slaap gewoon door de deurbel heenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Re het volgende:
ja ze komt langs
om je op te halen als we naar de meet gaan, ken je het zelf opeten aldaar
Lui ding, staat gewoon in de OPquote:wanneer?
21 augustus, om 11 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |