quote:Met de kleurlenzen van Hans Anders kun je hip voor de dag komen. Hans Anders heeft maar liefst drie verschillende kleuren: blauw, groen en bruin. Voor de prijs hoef je het niet te laten, slechts 20 euro per paar. Durf jij het aan?
Je ziet mij straks ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 07:56 schreef rustig het volgende:
goedemorgen...het is zover! 'den groote dagh'
flash ik zie je straks wel op CS (en auticia + mvdlubbe)
geen zomerse dag tot nog toe. ik heb 3 x zelfgemaakte cake mee trouwens!
ai, herkenbaar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:57 schreef Together-Alone het volgende:
Afijn, een nacht met heeel weinig slaap later.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:59 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
het weer volgens het KNMI:
zondag 21 augustus en maandag 22 augustus 2005
Eerst plaatselijk mist. Verder wolkenvelden en vrijwel overal droog
Nog steeds overheerst de bewolking. Afgelopen nacht is er in de oostelijke helft van het land lokaal mist ontstaan. De mist lost vanochtend geleidelijk op. Vanmiddag kan verder landinwaarts de zon er hier en daar bijkomen. De kustprovincies blijven last van Noordzee bewolking houden. Het blijft wel vrijwel overal droog. Als er al een buitje valt, is dat vanmiddag in het oosten van het land. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 graden aan zee tot 23 graden in de oostelijke helft van het land. De wind is overwegend noord, zwak of matig, rond kracht 3. Landinwaarts is de wind zeker aanvankelijk nog zwak en veranderlijk.
Maandag lijkt een naderende hogedrukuitloper tijdelijk wat meer greep op het weer te krijgen. Komende nacht is er tamelijk veel lage bewolking, ook kan er hier en daar weer mist ontstaan. Het minimum ligt rond 14 graden. Overdag lost de mist en bewolking geleidelijk op en kan vooral in de middag de zon er beter bijkomen. De middagtemperatuur ligt dan tussen 20 en 24 graden. De wind is veranderlijk en zwak of matig, kracht 3 of minder.
zondag 21 augustus 2005 06.14 uur
mij hoor je niet klagenquote:
Is goed, ik had je mailtje ook al gezien, tot dadelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:46 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ff lekker douchen..
@ Luap - Ik zie je om 10 op het station!
Ze neemt haar telefoon ook niet op...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:30 schreef luap het volgende:
Alleen Weopj laat maar niks van zich horen... ik weet dus niet of die gaat komen.
Dat had ik gister ook al geprobeerd (telnr vna Pea). Maar volgens haar voicemail heeft ze een nieuw nummer. Dus dat gaat niet werken... ik rij maar gewoon aan om 10:10 en dan zie ik wel of ze er is. Anders weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze neemt haar telefoon ook niet op...
* Gutteguttegut maakt zich een beetje ongerust...
Ze heeft idd een nieuw nummer, ik heb haar een smsje gestuurd...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:46 schreef luap het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook al geprobeerd (telnr vna Pea). Maar volgens haar voicemail heeft ze een nieuw nummer. Dus dat gaat niet werken... ik rij maar gewoon aan om 10:10 en dan zie ik wel of ze er is. Anders weet ik het ook niet meer.
Gutteguttegut, kun je haar door smssen dat ik, tenzij ze nog iets van zich laat horen, uiterlijk om 10:10 aanrijd bij het station in eindhoven. Of kun je mij haar telnr mailen dan probeer ik haar zelf nog wel even te bellen (paulberkvens at hotmail punt com).quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze heeft idd een nieuw nummer, ik heb haar een smsje gestuurd...
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:02 schreef Xilantof het volgende:
whehehe
mijn tas lijkt zo leeg
terwijl ik toch volgens mij wel alles bij me heb
Twee tassen en een rugzak. Veel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...
volgens mij heb ik echt allesquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ikheb het gevoel dat ik teveel meeheb...
Is al bewezen dat dat niet zo is dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:15 schreef Xilantof het volgende:
Ook droomde ik dat de weg versperd was door een 60 tons rupskraan![]()
ik ga lachen als er daar ergens echt een bouwkraan staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al bewezen dat dat niet zo is dan?
owh... das baluh zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:17 schreef RonaldV het volgende:
Newsflash:Weopj kan helaas niet mee, wegens ziekte
Ik heb haar net aan de telefoon gehad, ze is te beroerd om mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |