Kon je lekker het modje uithangen en alle notes publicerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik. Nog ingelogd als Dude.
Dit is al beter.
Waarom vindt iedereen notes zo verschrikkelijk interessant?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
Kon je lekker het modje uithangen en alle notes publiceren
Omdat je er dan achter komt wat 'ze' echt van je vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen notes zo verschrikkelijk interessant?
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?
Nou, dat vind je echt niet in notes hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
Omdat je er dan achter komt wat 'ze' echt van je vinden
doe maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Als je een uur of wat over hebt mail ik er wel 1
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?
Kende ik al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kant
Dan nog, ik wil toch weten waar ze me op kunnen pakken niet waarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, dat vind je echt niet in notes hoor...
Volgens mij is dat meer het roddelcircuit.
Rabbitproof Fence.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef gurlie het volgende:
Nee?
Mmm.. voor de rest niet zo heel veel boeiends eigenlijk voor zover ik weet. Nou ja, als ik film wil kijken pak ik gewoon mn stapel met divx-dvds uit de kast. Staan er genoeg op die ik nog niet gezien hebquote:
Pff. Slappe Jackie Chan film. Nou niet echt mijn definitie van een leuke film.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kant
Waar kwam die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rabbitproof Fence.
Quills (moet ik nog zien)
Fist of Legend
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Slappe Jackie Chan film. Nou niet echt mijn definitie van een leuke film.
Je wil weten waar ze je op kunnen pakken, maar niet... waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
Dan nog, ik wil toch weten waar ze me op kunnen pakken niet waar
maakt niet uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok, wat voor soort films houd je van?
Wat een scherpe opmerking voor dit tijdstipquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je wil weten waar ze je op kunnen pakken, maar niet... waar?
Ik heb ook nog alle afleveringen van South Park tot nu toe in goede kwaliteit als divx liggenquote:
Rabbitproof Fence is al halverwege volgens mij. Maar als die film nog eens ergens langskomt kan ik 'm zeker aanraden. Best indrukwekkend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef gurlie het volgende:
Waar kwam die?
Dies later toch?
Zegt me niks.
dat hoeft niet..quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alle afleveringen van South Park tot nu toe in goede kwaliteit als divx liggenHeb op het moment even geen lijst van alle gewone films die ik heb
Ja bijna afgelopen, ooit een stukje gezien, erg bekend ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rabbitproof Fence is al halverwege volgens mij. Maar als die film nog eens ergens langskomt kan ik 'm zeker aanraden. Best indrukwekkend.
Fist of Legend begint over drie kwartier pas...
D'r zit schijnbaar nog niet genoeg bier in...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
Wat een scherpe opmerking voor dit tijdstipMaar goed..
Oh god, is het zo interessant?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat hoeft niet..
als je The L-word seizoen 1 hebt vindt ik het al goed
Ga ik Fist of Legend maar kijken denk ik straks. Die andere komt nog wel een keerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rabbitproof Fence is al halverwege volgens mij. Maar als die film nog eens ergens langskomt kan ik 'm zeker aanraden. Best indrukwekkend.
Fist of Legend begint over drie kwartier pas...
Dat heb ik nog nooit gezien en heb ik ook echt geen behoefte aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat hoeft niet..
Ik zeide: laat het bier rijkelijk vloeienquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D'r zit schijnbaar nog niet genoeg bier in...
Maar waarom zou je je druk maken over wat anderen van je vinden. Alsof je daar invloed op hebt.
The L-word... Weer één of andere Amerikaanse serie? En welk taboe zit er achter de L?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef qu63 het volgende:
dat hoeft niet..
Lesbianquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The L-word... Weer één of andere Amerikaanse serie? En welk taboe zit er achter de L?
Lesbian.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The L-word... Weer één of andere Amerikaanse serie? En welk taboe zit er achter de L?
Neuh. De tv staat hier momenteel niet aan. Misschien dat ik 'm zo even aanzet om Quills te kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:08 schreef gurlie het volgende:
Oh en Arty, zit jij dat nu allemaal op dat 10 inch scherm te bekijken?
Hm ja, geinige film toch geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Neuh. De tv staat hier momenteel niet aan. Misschien dat ik 'm zo even aanzet om Quills te kijken.
En vanaf 10cm afstand lijkt het véél groter dan 10 inch hoor.
Het is Amerikaans dus kwaliteit is ver te zoeken over het algemeenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Lesbian.
Waar moet dat heen met kwaliteitstevéé.
Niks mis met lesbians. Zo voor het oog dan hè.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef gurlie het volgende:
Lesbian.
Waar moet dat heen met kwaliteitstevéé.
Bisexuele vrouwenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niks mis met lesbians. Zo voor het oog dan hè.
't Moeten d'r ook weer niet te veel worden want anders is er niets meer voor mannen over om uit te kiezen.
En dan perfectioneren we het klonen en zijn jullie niet meer nodig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niks mis met lesbians. Zo voor het oog dan hè.
't Moeten d'r ook weer niet te veel worden want anders is er niets meer voor mannen over om uit te kiezen.
Dacht ik ook ja. Maar nog nooit aan toe gekomen. 'k Weet alleen niet of ik hem uit ga kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:11 schreef gurlie het volgende:
Hm ja, geinige film toch geloof ik.
En 's ochtends wakker worden met vierkante wallen...quote:
Vroeger keken we wicky the viking, en dat vonden we oprecht leuk!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is Amerikaans dus kwaliteit is ver te zoeken over het algemeenVroegâh, toen tv nog leuk was...
Ze hebben tegenwoordig ook geen leuke tekenfilms meer.. schandalig![]()
Qoute?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Maar nog nooit aan toe gekomen. 'k Weet alleen niet of ik hem uit ga kijken.
[..]
En 's ochtends wakker worden met vierkante wallen...
wicky!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeger keken we wicky the viking, en dat vonden we oprecht leuk!
En dat schijnt dan weer niet te bestaan. 't Is of het één of het ander volgens onderzoekers. Mensen die beweren dat ze "bi" zijn, zijn dat volgens hen alleen maar vanwege de sociale druk.quote:
Is dit een verkapte trio-aanvraag?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat schijnt dan weer niet te bestaan. 't Is of het één of het ander volgens onderzoekers. Mensen die beweren dat ze "bi" zijn, zijn dat volgens hen alleen maar vanwege de sociale druk.
Nou ja. 't Zal wel. Ik klaag in ieder geval niet direct als ik twee aantrekkelijke vrouwen in Eva-kostuum heel vriendelijk tegen elkaar zie doen.
Inderdaad, maar dat was ook leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeger keken we wicky the viking, en dat vonden we oprecht leuk!
en de Freggels!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat was ook leukNet als Dommel, Teddy Ruxpin, de Snorkels enzovoorts
![]()
Hè? Waar?quote:
Is dit een verkapt aanbod?quote:
Het lijkt er wel opquote:
Jammer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè? Waar?
Lekker te laat...![]()
Ik zit achter Dude d'r klaptop. Dat tikt nog best beroerd zonder opdruk op de toetsjes.
Lang leve de opdruk op de toetsjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Lang leve de cursus 10-vinger-blind-typen.
Zó oud zijn ze nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
He bah, dat is net zoiets als seksende ouders.
quote:
Ik ken homo's en lesbiënnes(ook in de familie), maar daar zit niets "bi"'s tussen. Het is ook maar wat je eigen instelling is. Vrouwen gaan sowieso anders met voorkeur op het uiterlijk om, dus dat daar wat meer "speling" in zit, kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
Maar Arty, ik had ook weer gehoord (discovery channel) dat het wel kan, maar zelden ook echt voorkomt.. bij mannen. Bij vrouwen lag dat iets anders; die schijnen meer op de persoon dan op het geslacht te letten
![]()
Dat was inderdaad ook leuk, maar dat waren toen ook al veel herhalingen van een paar jaar terug toendertijd.. Ach, het werd er niet minder leuk door iigquote:
GoT...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lang leve de opdruk op de toetsjesDat OLED toetsenbord dat laatst bij GOT voorbijkwam was dan ook wel weer vet
http://www.tweakers.net/nieuws/38063/?highlight=OLED
Ofwel: Dude doet het niet alleen met dudesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
[..]
Ik ken homo's en lesbiënnes(ook in de familie), maar daar zit niets "bi"'s tussen. Het is ook maar wat je eigen instelling is. Vrouwen gaan sowieso anders met voorkeur op het uiterlijk om, dus dat daar wat meer "speling" in zit, kan ik me wel voorstellen.
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
Jammer.![]()
Lang leve de cursus 10-vinger-blind-typen.
Misschien moet je toch eens plaklettertjes kopen.. en dan haar nagels eraf bijten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.
GoT!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry? Behalve die hoofdletter O die niet goed was:
Dat heb je met een klaptop zonder tekens op de toetsenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
Ofwel: Dude doet het niet alleen met dudes
Ze heeft net nieuwe nagellak, dat zou zonde zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Misschien moet je toch eens plaklettertjes kopen.. en dan haar nagels eraf bijten.
Zonder piemel zou ik er ook niet zoveel aan vinden hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.
je kan toch ook nog gewoon een ps/2 toetsenbord aansluiten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
We hebben het toch wel allebei over Duderella toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.
Dan toch de plaklettertjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze heeft net nieuwe nagellak, dat zou zonde zijn...
Is dat weer een hint?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zonder piemel zou ik er ook niet zoveel aan vinden hoor.
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?
Maarehm. Wat is er mis met Gathering of Nerds?
Je werkt ook werkelijk het hele forum af he op zo'n zaterdagavond als ditquote:
Kan ja. Maar het enige stuk computer randapparatuur dat hier rondzwerft is een muis en ergens nog een oude printer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
je kan toch ook nog gewoon een ps/2 toetsenbord aansluiten?
Zeg hee, zo'n hint was het niet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je werkt ook werkelijk het hele forum af he op zo'n zaterdagavond als dit![]()
Is qua diepgaande informatie wel handig, zeker als je op zoek bent naar een nieuwe pc (die er in mijn geval toch pas over een half jaar komt maar dat terzijdequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?
Maarehm. Wat is er mis met Gathering of Nerds?
'quote:
Hier op het forum is ze nog heel braaf hoor. In het echt is het eigenlijk nog veel erger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
We hebben het toch wel allebei over Duderella toch?Nou ja, als je leest wat ze af en toe hier rondspamt zou me dat niet eens verbazen
Whe he he.. als jij het zegtquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hier op het forum is ze nog heel braaf hoor. In het echt is het eigenlijk nog veel erger.
Maar ik ga eens even tv kijken.
Ik moet altijd lachen om die smileys van jou.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'
Ik wist niet eens meer dat ik die gemaakt had...
Gezellig: iedereen gaat tegelijk wegquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef gurlie het volgende:
Ik begin een beetje in te doezelen, dus ik ga maar eens slapen.
ik blijf!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gezellig: iedereen gaat tegelijk weg
aech niequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja D.Rose, meeloper!![]()
Ook al wegsluipen om te gaan slapen zeker![]()
ik zat ff mijn andere fora door te nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wat deed je dan heul de tijd??? Nou??
Hoeveel hebbie d'r wel niequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zat ff mijn andere fora door te nemen
Jeutje! Man hoe hou je het bij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef D.Rose het volgende:
5 waar ik regelmatig op te vinden ben, nog 5 waar ik afentoe kom
tja, moet wel zeggen dat ik daar niet zoveel posts heb als hier hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeutje! Man hoe hou je het bij.
ja...uhhh....veel plezier met alles dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou schatteboutjes, ik moet nog een hele Sim-stad afbouwen en daarna naar bed en neuken en dan gurlie ophalen van het station, dus ik taai even af hier.
Doeg!
Ja maar damn, hoe kom je nou aan vijf! fora waar je regelmatig post!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, moet wel zeggen dat ik daar niet zoveel posts heb als hier hoor.
Ik lees daar vooral veel, en het is daar ook iets minder druk dan hier.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar damn, hoe kom je nou aan vijf! fora waar je regelmatig post!
Ik zou geloof ik de draad kwijt raken. Maarja, ik ben gewoon een vent, ik kan maar één ding tegelijk.
Sim spelen dus nu, truste Rooske!
je hebt het overleefd!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef leonieke het volgende:
Zo, terug van een avondje stappen
Was best gezellig![]()
Straks goed onder de wol kruipen tegen philleuiteraard ook niet te versmaden
vroeg is relatiefquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjjj![]()
![]()
Al weer vroeg online.
Waren een stel leuke mensen bij elkaar, Nederlanders en Belgen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vroeg is relatief![]()
was het leuk in Belgie?
Koud? Was dat wat je had buiten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waren een stel leuke mensen bij elkaar, Nederlanders en Belgen.
Klikte wel goed ja.![]()
ik was alleen wat moe en had het erg koud.
Goedemorgenquote:
Ja, bbq en buiten stond zo'n grote party tent.quote:
damn, koukleumquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja, bbq en buiten stond zo'n grote party tent.
Ik had al mijn dikke winterjas aan.en nog koud.
ach, het had wat langer mogen zijn, maar verder was het wel ok geloof ik, voor zover ik het me kan herinnerenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, het had wat langer mogen zijn, maar verder was het wel ok geloof ik, voor zover ik het me kan herinneren
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
damn, koukleum
ik heb gisteren de hele dag in T-shirt gelopen (tot 22:00u buiten)
maareh, ter ere waarvan was de bbq?
Zelfs voor mij niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zal echt niet vluchten voor jou.
Dat valt me dan weer meequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
Hai Leonieke
Badderse D.
En nee Giz, zelfs voor jou niet.
Je had het erger verwacht?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer mee
En voor iedereen die weggaat:
Eentje kende ik al.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
btw Bengeltje, hebben die Belgen jou trouwens kunnen overtuigen van hun goedheid?
Dat heb ik al met de familie van mijn vriendquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eentje kende ik al.
De anderen waren even wennen, maar reuze aardig net als de anderen die ik nog niet kende
de Nederlanders dus.
Maar wat een taaltje. Wel leuk. "wat zeg je nu? Wat is dat op zijn Nederlands? "
Grappig die verschillende benamingen.![]()
jawelquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is zondagspeelt toch geen rol dan?
*opmerking over België achterwege laatquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow .. Dat hebben ze mij nooit geleerd hoor
Weet je... Zo slecht zijn we echt niet hoor...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*opmerking over België achterwege laat. Kon hem weer niet laten liggen
komt nog welquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow .. Dat hebben ze mij nooit geleerd hoor
Ik beweer niet andersquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je... Zo slecht zijn we echt niet hoor...![]()
Je bedoelt dat er meerdere cursussen zijn of wat?? Pfffquote:
dan moet je bijna toegeven dat we ook niet zo dom zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik beweer niet anders. *Goede ervaringen met belgen heeft
Dan had je deze opmerking niet moeten makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
dan moet je bijna toegeven dat we ook niet zo dom zijn...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
dan moet je bijna toegeven dat we ook niet zo dom zijn...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:14 schreef es70 het volgende:
Goede... middag.
@Fles: Rhenen heb ik al opgezocht.
Hi Esquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:14 schreef es70 het volgende:
Goede... middag.
@Fles: Rhenen heb ik al opgezocht.
Mijn trol is niet weggeweestquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hi Es
Jouw trol is er ook weer bij vandaag![]()
![]()
Ik ben tussendoor een kooi aan het poetsen, bedden verschonen, wasjes draaien...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is tussentijds prutsen met een "nieuw" stukje software.. stukje bij beetje verkennen, leuk!
Bed verschonen had ik al gedaan, kooi poetsen heb ik woensdag gedaan, wasjes draaien ook, ik ben lui vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor een kooi aan het poetsen, bedden verschonen, wasjes draaien....
Is jouw kooi ook een voliere van 1m 60 hoog (ff-ing rotklusquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bed verschonen had ik al gedaan, kooi poetsen heb ik woensdag gedaan, wasjes draaien ook, ik ben lui vandaag
Hoi ququote:
Mag ik vragen welke software?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is tussentijds prutsen met een "nieuw" stukje software.. stukje bij beetje verkennen, leuk!![]()
Yahtzeequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga zo weer een spelletje doen
wat is nog niet bekend
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Is jouw kooi ook een voliere van 1m 60 hoog (ff-ing rotklus) ?
kan je die niet meer opnieuw opvragen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Verdorie, ben de gegevens kwijt om met de ftp te kunnen inloggen op mijn site.![]()
Denk het vanwel, ben ik aan het nakijken, en onderwijl zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je die niet meer opnieuw opvragen?
Filezillaquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ftpsoftware; alles moet via de ftpclient of commandprompt
Onthoud je FTP-progje dat niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Verdorie, ben de gegevens kwijt om met de ftp te kunnen inloggen op mijn site.![]()
Je hebt toch geen leven hequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:15 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is van de ene verjaardag terug.][/me]
[me=Renesite gaat naar de andere verjaardag.
opzich zou dat wel moeten ja, maar soms heb je vergeten die gegevens te backuppen toen je een reinstall deedquote:
ik weet niet of filezilla dit proggie kan overtreffenquote:
Eerst buurjochie, altijd ff langs gaan natuurlijkquote:
Ah ja, ik herken hetquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
opzich zou dat wel moeten ja, maar soms heb je vergeten die gegevens te backuppen toen je een reinstall deed
wat gebruik je nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik weet niet of filezilla dit proggie kan overtreffen
En wat ik heb is freeware/open source etc
Filezilla hoeft ook niks te kostenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik weet niet of filezilla dit proggie kan overtreffen
En wat ik heb is freeware/open source etc
Je liet me schrikken manquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst buurjochie, altijd ff langs gaan natuurlijk![]()
Nu oma
Sport ze!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:27 schreef qu63 het volgende:
en weer naar de sportschool
lekker powerplaten!
sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zoveel sociale activiteiten kunnen gewoon niet
Da's een stuk makkelijker te doenquote:
* afwacht wat er gebeuren gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:18 schreef D.Rose het volgende:
*er weer klaar voor zit
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar mijn nieuwe hardeschijf wist het nog niet.![]()
Mag het een keer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenmiddag, wat een serene rust alhier!
O ja, mijn zegen heeft het welquote:
Als het aan mij ligt nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, mijn zegen heeft het wel
Het is immers ook de dag van God waarop wij dienen te rustien, niet?![]()
Rekeningen betalen en de administratie op orde brengenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi bengel en qu
Wat ga je allemaal voor wilds doen dan Tha_t?
Weinig wilds dus, alhoewel ik straks ms nog naar de stad gaquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Rekeningen betalen en de administratie op orde brengen
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb jij die dan Tha_T??
Je mist niks iigquote:Ik heb niks
Ooh??quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon de enquete op de nieuwe site ingevuld
vul me eens in danquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet nog zoveel niet, lieffie.![]()
Jah zou het altijd al eens doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die al ingevuld had
Hehehquote:
niet echt neequote:
vandaag naar de sportschool voor de powerplate en nog wat getraind. Dat was het eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
helleuw![]()
Hoe was jouw weekend tot nu?
Ook zo fantastisch vol verassingen dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
vandaag naar de sportschool voor de powerplate en nog wat getraind. Dat was het eigenlijk
leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
Nu maar een filmpje zien: Harry Potter & the prisoner of Azkeban![]()
aantal wat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:03 schreef Tha_T het volgende:
Potdomme, net een gigantische aantal op "mijn" site gehad en ik weet niet waar ze vandaan kwamen
Unieke bezoekersquote:
Let niet op het design, is nog maar een voorzetje en uitlijning klopt ook niet helemaal en die zeik [url=youngmog.nl]link[/url]quote:en welke site?
Mambo!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Let niet op het design, is nog maar een voorzetje en uitlijning klopt ook niet helemaal en die zeik
[url=youngmog.nl]link[/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |