Gezellig: iedereen gaat tegelijk wegquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef gurlie het volgende:
Ik begin een beetje in te doezelen, dus ik ga maar eens slapen.
ik blijf!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gezellig: iedereen gaat tegelijk weg
aech niequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja D.Rose, meeloper!![]()
Ook al wegsluipen om te gaan slapen zeker![]()
ik zat ff mijn andere fora door te nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wat deed je dan heul de tijd??? Nou??
Hoeveel hebbie d'r wel niequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zat ff mijn andere fora door te nemen
Jeutje! Man hoe hou je het bij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef D.Rose het volgende:
5 waar ik regelmatig op te vinden ben, nog 5 waar ik afentoe kom
tja, moet wel zeggen dat ik daar niet zoveel posts heb als hier hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeutje! Man hoe hou je het bij.
ja...uhhh....veel plezier met alles dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou schatteboutjes, ik moet nog een hele Sim-stad afbouwen en daarna naar bed en neuken en dan gurlie ophalen van het station, dus ik taai even af hier.
Doeg!
Ja maar damn, hoe kom je nou aan vijf! fora waar je regelmatig post!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, moet wel zeggen dat ik daar niet zoveel posts heb als hier hoor.
Ik lees daar vooral veel, en het is daar ook iets minder druk dan hier.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar damn, hoe kom je nou aan vijf! fora waar je regelmatig post!
Ik zou geloof ik de draad kwijt raken. Maarja, ik ben gewoon een vent, ik kan maar één ding tegelijk.
Sim spelen dus nu, truste Rooske!
je hebt het overleefd!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef leonieke het volgende:
Zo, terug van een avondje stappen
Was best gezellig![]()
Straks goed onder de wol kruipen tegen philleuiteraard ook niet te versmaden
vroeg is relatiefquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjjj![]()
![]()
Al weer vroeg online.
Waren een stel leuke mensen bij elkaar, Nederlanders en Belgen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vroeg is relatief![]()
was het leuk in Belgie?
Koud? Was dat wat je had buiten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waren een stel leuke mensen bij elkaar, Nederlanders en Belgen.
Klikte wel goed ja.![]()
ik was alleen wat moe en had het erg koud.
Goedemorgenquote:
Ja, bbq en buiten stond zo'n grote party tent.quote:
damn, koukleumquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja, bbq en buiten stond zo'n grote party tent.
Ik had al mijn dikke winterjas aan.en nog koud.
ach, het had wat langer mogen zijn, maar verder was het wel ok geloof ik, voor zover ik het me kan herinnerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |