Qoute?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Maar nog nooit aan toe gekomen. 'k Weet alleen niet of ik hem uit ga kijken.
[..]
En 's ochtends wakker worden met vierkante wallen...
wicky!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeger keken we wicky the viking, en dat vonden we oprecht leuk!
En dat schijnt dan weer niet te bestaan. 't Is of het één of het ander volgens onderzoekers. Mensen die beweren dat ze "bi" zijn, zijn dat volgens hen alleen maar vanwege de sociale druk.quote:
Is dit een verkapte trio-aanvraag?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat schijnt dan weer niet te bestaan. 't Is of het één of het ander volgens onderzoekers. Mensen die beweren dat ze "bi" zijn, zijn dat volgens hen alleen maar vanwege de sociale druk.
Nou ja. 't Zal wel. Ik klaag in ieder geval niet direct als ik twee aantrekkelijke vrouwen in Eva-kostuum heel vriendelijk tegen elkaar zie doen.
Inderdaad, maar dat was ook leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeger keken we wicky the viking, en dat vonden we oprecht leuk!
en de Freggels!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat was ook leukNet als Dommel, Teddy Ruxpin, de Snorkels enzovoorts
![]()
Hè? Waar?quote:
Is dit een verkapt aanbod?quote:
Het lijkt er wel opquote:
Jammer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè? Waar?
Lekker te laat...![]()
Ik zit achter Dude d'r klaptop. Dat tikt nog best beroerd zonder opdruk op de toetsjes.
Lang leve de opdruk op de toetsjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Lang leve de cursus 10-vinger-blind-typen.
Zó oud zijn ze nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
He bah, dat is net zoiets als seksende ouders.
quote:
Ik ken homo's en lesbiënnes(ook in de familie), maar daar zit niets "bi"'s tussen. Het is ook maar wat je eigen instelling is. Vrouwen gaan sowieso anders met voorkeur op het uiterlijk om, dus dat daar wat meer "speling" in zit, kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
Maar Arty, ik had ook weer gehoord (discovery channel) dat het wel kan, maar zelden ook echt voorkomt.. bij mannen. Bij vrouwen lag dat iets anders; die schijnen meer op de persoon dan op het geslacht te letten
![]()
Dat was inderdaad ook leuk, maar dat waren toen ook al veel herhalingen van een paar jaar terug toendertijd.. Ach, het werd er niet minder leuk door iigquote:
GoT...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lang leve de opdruk op de toetsjesDat OLED toetsenbord dat laatst bij GOT voorbijkwam was dan ook wel weer vet
http://www.tweakers.net/nieuws/38063/?highlight=OLED
Ofwel: Dude doet het niet alleen met dudesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
[..]
Ik ken homo's en lesbiënnes(ook in de familie), maar daar zit niets "bi"'s tussen. Het is ook maar wat je eigen instelling is. Vrouwen gaan sowieso anders met voorkeur op het uiterlijk om, dus dat daar wat meer "speling" in zit, kan ik me wel voorstellen.
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef gurlie het volgende:
Jammer.![]()
Lang leve de cursus 10-vinger-blind-typen.
Misschien moet je toch eens plaklettertjes kopen.. en dan haar nagels eraf bijten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.
GoT!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry? Behalve die hoofdletter O die niet goed was:
Dat heb je met een klaptop zonder tekens op de toetsenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik typ prima 10-vinger blind. Ik heb 16 jaar geleden ook zo'n diploma gehaald. Het zijn alleen die andere toetsen zoals Ctrl, Alt, Home, End, Backspace etc. die op een compleet onlogische plek zitten. Daardoor gaat kopiëren mis, raak je gefrustreerd, word je haastig, let je niet meer op tikfouten... Kortom, één grote troep.
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
Ofwel: Dude doet het niet alleen met dudes
Ze heeft net nieuwe nagellak, dat zou zonde zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef gurlie het volgende:
Misschien moet je toch eens plaklettertjes kopen.. en dan haar nagels eraf bijten.
Zonder piemel zou ik er ook niet zoveel aan vinden hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.
je kan toch ook nog gewoon een ps/2 toetsenbord aansluiten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
We hebben het toch wel allebei over Duderella toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze uitspookt als ik er niet ben. Maar van alles wat er zou kunnen gebeuren, vermoed ik toch niet dat ze het met andere Dudettes doet.
Dan toch de plaklettertjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze heeft net nieuwe nagellak, dat zou zonde zijn...
Is dat weer een hint?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zonder piemel zou ik er ook niet zoveel aan vinden hoor.
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?
Maarehm. Wat is er mis met Gathering of Nerds?
Je werkt ook werkelijk het hele forum af he op zo'n zaterdagavond als ditquote:
Kan ja. Maar het enige stuk computer randapparatuur dat hier rondzwerft is een muis en ergens nog een oude printer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
je kan toch ook nog gewoon een ps/2 toetsenbord aansluiten?
Zeg hee, zo'n hint was het niet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je werkt ook werkelijk het hele forum af he op zo'n zaterdagavond als dit![]()
Is qua diepgaande informatie wel handig, zeker als je op zoek bent naar een nieuwe pc (die er in mijn geval toch pas over een half jaar komt maar dat terzijdequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hè?!? Zijn dat smileys die ik heb gemaakt?
Maarehm. Wat is er mis met Gathering of Nerds?
'quote:
Hier op het forum is ze nog heel braaf hoor. In het echt is het eigenlijk nog veel erger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
We hebben het toch wel allebei over Duderella toch?Nou ja, als je leest wat ze af en toe hier rondspamt zou me dat niet eens verbazen
Whe he he.. als jij het zegtquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hier op het forum is ze nog heel braaf hoor. In het echt is het eigenlijk nog veel erger.
Maar ik ga eens even tv kijken.
Ik moet altijd lachen om die smileys van jou.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'
Ik wist niet eens meer dat ik die gemaakt had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |