Dat fijne avond gaat niet lukken ben ik bangquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:56 schreef es70 het volgende:
Maarre... met alle respect..., ik ga aftaaien, fijne avond verder allemaal
.
@Fles: Ik lees later wel terug over Rhenen.
mwoa dat zijn op zich wel terreinen waar ik het niet over wil hebben.. Simpel omdat ik er niks over te melden heb.. Maar iedereen mag van mij met alle plezier geloven wat hij wil hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Speedy gewoon wat moeite met onderwerpen waarbij de gemoederen hoger op kunnen lopen ofzo... Bij kerk en geloof haakt hij ook erg snel af.
Ja doei..ik hang ook al weer half op het toetsenbord hier..ik ga ook zo! en ook best wel tltt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:56 schreef es70 het volgende:
Maarre... met alle respect..., ik ga aftaaien, fijne avond verder allemaal
.
@Fles: Ik lees later wel terug over Rhenen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je nog ff afsprinten hondje?
't is zaterdagavond half 12 hoor?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie niet? Op dit tijdstip hoort een normaal mens al te slapen hoor
Dan hoor je of te slapen of op stap te zijn, niet op fok te zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
't is zaterdagavond half 12 hoor?
Slapen jij danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoor je of te slapen of op stap te zijn, niet op fok te zittenTenminste: dat vind ik
Ik had op stap moeten zijn, maar dat gaat nietquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had op stap moeten zijn, maar dat gaat nietGa straks wel slapen trouwens (over 12-en dat wel)
Daar is ook niks, geloof me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ikke schakel naar de tv over
doeiiiiiiiiiiii
Neuh... Tis gewoon saai hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo hee. Druk hier. Iedereen is filmpje kijken?
Stik. Nog ingelogd als Dude.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo hee. Druk hier. Iedereen is filmpje kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |