Kon je lekker het modje uithangen en alle notes publicerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik. Nog ingelogd als Dude.
Dit is al beter.
Waarom vindt iedereen notes zo verschrikkelijk interessant?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
Kon je lekker het modje uithangen en alle notes publiceren
Omdat je er dan achter komt wat 'ze' echt van je vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen notes zo verschrikkelijk interessant?
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?
Nou, dat vind je echt niet in notes hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
Omdat je er dan achter komt wat 'ze' echt van je vinden
doe maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Als je een uur of wat over hebt mail ik er wel 1
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar d'r waren/zijn toch best een aantal aardige films op tv?
Kende ik al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kant
Dan nog, ik wil toch weten waar ze me op kunnen pakken niet waarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, dat vind je echt niet in notes hoor...
Volgens mij is dat meer het roddelcircuit.
Rabbitproof Fence.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef gurlie het volgende:
Nee?
Mmm.. voor de rest niet zo heel veel boeiends eigenlijk voor zover ik weet. Nou ja, als ik film wil kijken pak ik gewoon mn stapel met divx-dvds uit de kast. Staan er genoeg op die ik nog niet gezien hebquote:
Pff. Slappe Jackie Chan film. Nou niet echt mijn definitie van een leuke film.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
The tuxedo was wel lomp, maar ook wel grappig aan de andere kant
Waar kwam die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Rabbitproof Fence.
Quills (moet ik nog zien)
Fist of Legend
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Slappe Jackie Chan film. Nou niet echt mijn definitie van een leuke film.
Je wil weten waar ze je op kunnen pakken, maar niet... waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
Dan nog, ik wil toch weten waar ze me op kunnen pakken niet waar
maakt niet uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok, wat voor soort films houd je van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |