Mijn trol is niet weggeweestquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hi Es
Jouw trol is er ook weer bij vandaag![]()
![]()
Ik ben tussendoor een kooi aan het poetsen, bedden verschonen, wasjes draaien...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is tussentijds prutsen met een "nieuw" stukje software.. stukje bij beetje verkennen, leuk!
Bed verschonen had ik al gedaan, kooi poetsen heb ik woensdag gedaan, wasjes draaien ook, ik ben lui vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor een kooi aan het poetsen, bedden verschonen, wasjes draaien....
Is jouw kooi ook een voliere van 1m 60 hoog (ff-ing rotklusquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bed verschonen had ik al gedaan, kooi poetsen heb ik woensdag gedaan, wasjes draaien ook, ik ben lui vandaag
Hoi ququote:
Mag ik vragen welke software?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is tussentijds prutsen met een "nieuw" stukje software.. stukje bij beetje verkennen, leuk!![]()
Yahtzeequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga zo weer een spelletje doen
wat is nog niet bekend
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Is jouw kooi ook een voliere van 1m 60 hoog (ff-ing rotklus) ?
kan je die niet meer opnieuw opvragen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Verdorie, ben de gegevens kwijt om met de ftp te kunnen inloggen op mijn site.![]()
Denk het vanwel, ben ik aan het nakijken, en onderwijl zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je die niet meer opnieuw opvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |