Hoe hebben ze dat zo snel gedaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Stadion is inmiddels uitgebreid naar 8500 plaatsen(OP)
Ik zag het ook, had ook zomaar de OP gekopieerd. Volgende topic doen we gewoon zonder OP, zoals alle topclubs, met snel lopende topics, iedereen weet nu wel wat Heralces is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Stadion is inmiddels uitgebreid naar 8500 plaatsen(OP)
Zoek ff in het archief van bovengenoemde site, van bijna elke dag tijdens de verbouwing foto's.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe hebben ze dat zo snel gedaan?
so true so truequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Apoc2003 het volgende:
Zo ben er weer van vakantie en mijn introductie week van de RUG zit er bijna op, tijd om weer even m'n gezicht te laten zien hier
Over Heracles - PSV heb ik maar 1 ding te zeggen: FANTASTISCH, we hebben de wedstrijd gezien in een voetbal cafe in el arenal, en wat waren de psv supporters stil na de wedstrijd!
Ado heb ik niks van gezien, alleen de doelpunten van "nu-al-held" Hirayama, spandoek is inderdaad in de maak
Volgende wedstrijd hopelijk weer een goed resultaat tegen de club uit mijn nieuwe (studie) stad... ben benieuwd!
Doe eens nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Breemz het volgende:
pi$vee
sorry: psvquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe eens niet
Hirayama trainde vandaag weer mee met de groep, dus die is er vast zondag weer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
En dan staat er in de Japanse kranten: Dutch giants Heraclesquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef pfaf het volgende:
In Japan was hij voorpagina-nieuws. Best wel rof natuurlijk. Volgend jaar voor miljoenen euro's een voorbereidingstour door Japan.![]()
hij bedoelt ook in 't stadionquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meeste users die je hier ziet kwamen hier al wel.
quote:HERACLES.NL - Sergio Hellings meldt zich vandaag in Nieuw-Vennep bij de selectie van Foppe de Haan.
De speler van Heracles Almelo zit bij de selectie voor de Kwalificatiewedstrijd tegen Armenië.
Zaterdag 3 september speelt Jong Oranje de uitwedstrijd tegen Armenië.
Dat mag ik ook erg graag en laten jullie door dat punt nou net gewonnen hebben. Jans is te bang lijkt het wel, wissels die laten zien dat hij een voorsprong van 1-0 wil verdedigen terwijl het veel beter is om proberen door te drukken..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef pfaf het volgende:
Overigens vind ik dat de overwinning voor een groot deel op het conto van Bosz geschreven mag worden. Léf en aanvalsdrang in eigen stadion, zo mag ik het zien.
Een gerucht dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Zapper het volgende:
Check www.hafc-1903.nl , net zo mooi daar
Tja, dat hoeft niet natuurlijk. Kan allemaal al rond zijn. Wellicht morgen in de media te verwachtenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
Nog 15 minuten dan.
Tis te hopen voor Heracles,het zou een goede zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tja, dat hoeft niet natuurlijk. Kan allemaal al rond zijn. Wellicht morgen in de media te verwachten
quote:*** Bassegio wil niet naar Heracles ***
Ook het Nederlandse Heracles Almelo probeerde een speler van Anderlecht aan te trekken. De speler zou voor 1 jaar verhuurd worden maar Walter Bassegio had geen zin in een Nederlands avontuur.
Afrikaanse internationals heb je niet zo veel aan, die zijn er de helft van de tijd niet en het is geregeld wat daar in Afrika met het terugvliegen. Vertraging, een vlucht die gecancelled is, etc.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:59 schreef pfaf het volgende:
Toch international. Hoewel ik niet weet of je wel blij moet zijn met Afrikaanse internationals.
Wordt morgen tegen Duisburg wel interessant hoe Bennie en Thommie het doen.
Da's wel aandoenlijk natuurlijk. Maar verder is het gewoon een ontiegelijke kutclub en niet te vergelijken met scH.quote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
RBC, in de zin van een klein clubje dat er toch in wist te blijven.
Ja dus.quote:Op zondag 11 september 2005 17:21 schreef cultheld het volgende:
Almelose voetbalclub Heracles?
Ik denk dat ze er bij Heracles zo onderhand vanuit gaan dat die eerste nederlaag pas volgend seizoen komt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
De vraag is overigens: wat gebeurt er na de eerste nederlaag? Is die vechtlust er dan nog of is dit nu een roze wolk?
Mooi zo dan. Heb je zelf ook een Tukker-achternaam?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef Incolumis het volgende:
mien jong, ik kom uut de stad met 26 letters, genaamd Almeloooooooooooooooooooooo, dus ja ik ken die twentse namen
D'r zijn zelfs personen die 'm Hugjer noemen, jawel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef methodmich het volgende:
Dat is gevaarlijk dus.
Even wat anders, die Höcher, hoe spreek je dat nou uit? Hugger of Husjer?
quote:Eesti koondise poolkaitsja Ragnar Klavan siirdub esimese eestlasena Hollandi meistriliigasse – kuulsa Eindhoven PSV farmklubisse.
Suure tõenäosusega saab Klavani uueks koduklubiks Hollandi esimese liiga võitja Almelo Heracles, kes sel aastal tõusis kõrgliigasse.
FC Flora ja Almelo Heraclese vahel sõlmitud lepingu järgi on endise Oslo Valerenga poolkaitsja üleminekusumma 200 000 eurot ehk 3,1 miljonit krooni. Lepingu kestuseks on kolm aastat . Samuti säilitab Flora 15 protsenti Klavani mängijaõigustest, juhul kui Almelo Heracles eestlase edasi müüb.
FC Flora infojuhi Triin Edasi sõnul ei taha Flora ja Almelo tehingut ära sõnuda, seega on sõlmitud kokkulepe, et Klavan keeldub kõikidest intervjuudest, kuni lepingule on alla kirjutatud.
Täna ja homme läbib Klavan Hollandis arstliku kontrolli.
Almelo peatreeneriks on endine Feyenoordi tippmängija Peter Bosz
Namen vanuit het Cyrillische naar het Latijnse alfabet omzetten levert altijd discussie op. De opvolger van Stalin kun je zowel als Chroesjtsjov en als Khrushchev spellen. Om maar twee mogelijkheden aan te geven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan is de C Russische spelling zeker.
Wat dus inderdaad weer kan komen doordat een Rus de naam spelde en dat wellicht dus anders doet. Gedoe.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:05 schreef freako het volgende:
[..]
Namen vanuit het Cyrillische naar het Latijnse alfabet omzetten levert altijd discussie op. De opvolger van Stalin kun je zowel als Chroesjtsjov en als Khrushchev spellen. Om maar twee mogelijkheden aan te geven.
Maar het Ests wordt in het Latijnse alfabet geschreven, dus dat zou ik in dit geval maar aanhouden.
oke, okequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Stpan het volgende:
Almelo hoort bij Duitsland, dus wacht nou maar tot de 93ste minuut.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Stpan het volgende:
Almelo hoort bij Duitsland, dus wacht nou maar tot de 93ste minuut.
was idd weinig op aan te merkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel een terechte penalty, het was obstructie.
Je bedoeld zijn linkerbeen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef Zapper het volgende:
Obstructie met z'n rechterpink, kom op zeg.
Precies. Ik vond het ook gemierenneuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat dus inderdaad weer kan komen doordat een Rus de naam spelde en dat wellicht dus anders doet. Gedoe.
Correct, kom er nu ook een foto van tegen:quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, hij werd dus nog een keer onder het rubber gestopt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Zapper het volgende:
Zeker, 3 punten zijn altijd mooi he
Ja en RKC wordt kampioen....quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
misschien meer oefenen op echt voetbalgras.
maar dit zijn niet de wedstrijden die je moet winnen.want zowel sparta, als heracles blijven boven de streep.
Joh!quote:Nicojan hoogma vond ik vanmiddag heel solide verdedigen, daar krijgen jullie nog een hoop plezier van
Ha, wat een opmerkingquote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Nicojan hoogma vond ik vanmiddag heel solide verdedigen, daar krijgen jullie nog een hoop plezier van
quote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
die opmerking over hoogma, was meer omdat ik niet verwacht had dat hij het niveau nog aankon slimmerikken slimmeriken
Alleen die mailtjes van Tom en Youri...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:00 schreef pfaf het volgende:
Geweldig, die voorbeschouwingen op tv Oost en in de Tubantia.
Ach, het moet allemaal wel een beetje amateuristisch blijven hè.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen die mailtjes van Tom en Youri...
Kijk es naar beide begrotingen danquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef Trancemaster het volgende:
En nu weer allemaal stil zijn in Almelo met jullie praatjes.. Uitslag mag geflatteerd zijn, uitspraken doen dat jullie DE club van Twente zijn is gewoon IQ loos. Twente is de club van Twente en zal dat altijd blijven![]()
![]()
Dat is zo natuurlijk. Maar ik doelde op de (leuke) actiei aan de Auke Vleerstraat in Enschede waar stond geschreven dat Heracles de nr 1 club in Twente was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk es naar beide begrotingen dan
Maar gelijk heb je, Twente is op papier en nu in cijfers gewoon beter. Al vind ik het natuurlijk wel erg jammer van Heracles.
Trouwens wat een overdreven politie* Remzz inzet.
Ah zow....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:05 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk. Maar ik doelde op de (leuke) actiei aan de Auke Vleerstraat in Enschede waar stond geschreven dat Heracles de nr 1 club in Twente was.
Dat van die cijfers klopt nog niet helemaalquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Twente is op papier en nu in cijfers gewoon beter.
en laten we eerlijk zijn,dat is toch de plek waar je Heracles mag verwachten en is geen schande mijn inziens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, volgend weekend zal ook niet echt makkelijk worden. En dan beginnen de onderste regionen te lonken..
Tuurlijk. Als je zo'n serie zoals de eerste 3 wedstrijden in het midden van het seizoen hebt, hoor je er niemand over, omdat je er nu mee begint lijkt het allemaal leuk, maar uiteraard strijdt Heracles gewoon tegen dergradatie...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en laten we eerlijk zijn,dat is toch de plek waar je Heracles mag verwachten en is geen schande mijn inziens.
knap gedaanquote:
Hmm, ik had me een toch een leukere terugkeer van jou gewenst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:57 schreef CAZZO het volgende:
knap gedaan![]()
geniet er maar van want het is het laatste punt wat richting almelo gaat tot aan de winterstop
Speelde gister weer erg goed. Is simpelweg niet te houden, volgens Bosz binnen 2 jaar bij een grote club... Gelukkig een contract voor 3 jaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Blijkt Klavan nu echt zo'n toptalent?
Tsja als je eindelijk weer eens van Ajax had kunnen winnen had Hofstede zijn kansen moeten benutten.quote:
Ja ik denk dat ie wel goed met Sibon en Basseggio kan opschieten, die zijn toch ook al vastgelegd?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tamas Petö komt per direct naar Heracles, hij is op de laatste dag van de transfermarkt vastgelegd.![]()
Een beetje heel erg denk ik. Ik begrijp deze aankoop niet zo goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Maar wel een beetje over zijn top heen, vrees ik.
Ik hoorde het dinsdagmiddag op Radio Oost. (sorry voor de late reactie, heb het topic even gemist)quote:
Helemaal omdat het niet een Ivoriaan maar een Ghanees is.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hoe komt ie nou weer aan een Ivoriaans rijbewijs? Dat is vragen om problemen.
Ah lachen, jammer dat ik er niets van heb gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoorde het dinsdagmiddag op Radio Oost. (sorry voor de late reactie, heb het topic even gemist)
quote:Bernard Hofstede was ook aanwezig en daar werd nog even mee gesproken. De kaart die namens de bezoekers van de site was gestuurd was gelezen en hij was daar enorm blij mee. De steun van de supporters doet hem heel goed. Zo goed dat Bernard geen pijn voelt momenteel, hij kan zelfs hardlopen! Woensdag zal hij worden geopereerd...
quote:Jha het is een hele mooie tekst Eigenlijk moet je hem inlijsten en aan Piecke geven als cadeau voor het doelpuntNee maar wel een mooi stukje
quote:Dit is echt een mooi stuk om te lezen...klasse!
quote:Mooi stukje, al vind ik wel dat je de punten natuurlijk met het hele elftal verdient. Zoals tegen PSV, (en ook andere wedstrijden) waarin iedereen knetterhard heeft gewerkt. Denk dat het belangrijkste is, dat iedereen ALLES voor elkaar over heeft. Er staat een team!!!
quote:Erg mooi geschreven.Mooi stukkie tekst.
quote:Super mooi stukje!!
We hebben een wereldkeeper in huis
quote:Echt een mooi stukje over ONZE goalie.
Behoorlijk wat one-linersquote:Wat een gaaf stuk, zo te horen zijn er velen jaloers op onze Duitse betonnen muur
Wijze woordenquote:25-11-2005: Bosz droomt ervan trainer van Feyenoord te worden
[Bron: FR-Fans.nl]
Peter Bosz komt aanstaande zondag als trainer van Heracles Almelo even terug in de Kuip. Peter Bosz speelde als verdedigende middenvelder vijf seizoenen bij Feyenoord. Hij won in Rotterdam 3 beker finales en 1 landskampioenschap. Bosz, die zijn trainerscarrière begon bij Agovv (toen nog amateurs), hoopt ooit nog trainer te worden van Feyenoord.
'Ik droom inderdaad wel eens om trainer van Feyenoord te zijn, maar ze hebben er nu met Erwin Koeman gelukkig een goede trainer zitten. Als ik zondag in de Kuip kom, dan voelt dat als thuiskomen. De Kuip is het mooiste stadion van Nederland met het mooiste publiek van iedereen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit.'
Peter Bosz gaat ook nog in op het huidige Feyenoord. 'Feyenoord is vooral degelijk met twee geweldige aanvallers. Maar met het Legioen achter zich, stijgen ze soms boven zichzelf uit.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |