Hoe hebben ze dat zo snel gedaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Stadion is inmiddels uitgebreid naar 8500 plaatsen(OP)
Ik zag het ook, had ook zomaar de OP gekopieerd. Volgende topic doen we gewoon zonder OP, zoals alle topclubs, met snel lopende topics, iedereen weet nu wel wat Heralces is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Stadion is inmiddels uitgebreid naar 8500 plaatsen(OP)
Zoek ff in het archief van bovengenoemde site, van bijna elke dag tijdens de verbouwing foto's.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe hebben ze dat zo snel gedaan?
so true so truequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef Apoc2003 het volgende:
Zo ben er weer van vakantie en mijn introductie week van de RUG zit er bijna op, tijd om weer even m'n gezicht te laten zien hier
Over Heracles - PSV heb ik maar 1 ding te zeggen: FANTASTISCH, we hebben de wedstrijd gezien in een voetbal cafe in el arenal, en wat waren de psv supporters stil na de wedstrijd!
Ado heb ik niks van gezien, alleen de doelpunten van "nu-al-held" Hirayama, spandoek is inderdaad in de maak
Volgende wedstrijd hopelijk weer een goed resultaat tegen de club uit mijn nieuwe (studie) stad... ben benieuwd!
Doe eens nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Breemz het volgende:
pi$vee
sorry: psvquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe eens niet
Hirayama trainde vandaag weer mee met de groep, dus die is er vast zondag weer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
En dan staat er in de Japanse kranten: Dutch giants Heraclesquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef pfaf het volgende:
In Japan was hij voorpagina-nieuws. Best wel rof natuurlijk. Volgend jaar voor miljoenen euro's een voorbereidingstour door Japan.![]()
hij bedoelt ook in 't stadionquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meeste users die je hier ziet kwamen hier al wel.
quote:HERACLES.NL - Sergio Hellings meldt zich vandaag in Nieuw-Vennep bij de selectie van Foppe de Haan.
De speler van Heracles Almelo zit bij de selectie voor de Kwalificatiewedstrijd tegen Armenië.
Zaterdag 3 september speelt Jong Oranje de uitwedstrijd tegen Armenië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |