en laten we eerlijk zijn,dat is toch de plek waar je Heracles mag verwachten en is geen schande mijn inziens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, volgend weekend zal ook niet echt makkelijk worden. En dan beginnen de onderste regionen te lonken..
Tuurlijk. Als je zo'n serie zoals de eerste 3 wedstrijden in het midden van het seizoen hebt, hoor je er niemand over, omdat je er nu mee begint lijkt het allemaal leuk, maar uiteraard strijdt Heracles gewoon tegen dergradatie...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en laten we eerlijk zijn,dat is toch de plek waar je Heracles mag verwachten en is geen schande mijn inziens.
knap gedaanquote:
Hmm, ik had me een toch een leukere terugkeer van jou gewenst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:57 schreef CAZZO het volgende:
knap gedaan![]()
geniet er maar van want het is het laatste punt wat richting almelo gaat tot aan de winterstop
Speelde gister weer erg goed. Is simpelweg niet te houden, volgens Bosz binnen 2 jaar bij een grote club... Gelukkig een contract voor 3 jaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Blijkt Klavan nu echt zo'n toptalent?
Tsja als je eindelijk weer eens van Ajax had kunnen winnen had Hofstede zijn kansen moeten benutten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |