Ik hoorde het dinsdagmiddag op Radio Oost. (sorry voor de late reactie, heb het topic even gemist)quote:
Helemaal omdat het niet een Ivoriaan maar een Ghanees is.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hoe komt ie nou weer aan een Ivoriaans rijbewijs? Dat is vragen om problemen.
Ah lachen, jammer dat ik er niets van heb gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoorde het dinsdagmiddag op Radio Oost. (sorry voor de late reactie, heb het topic even gemist)
quote:Bernard Hofstede was ook aanwezig en daar werd nog even mee gesproken. De kaart die namens de bezoekers van de site was gestuurd was gelezen en hij was daar enorm blij mee. De steun van de supporters doet hem heel goed. Zo goed dat Bernard geen pijn voelt momenteel, hij kan zelfs hardlopen! Woensdag zal hij worden geopereerd...
quote:Jha het is een hele mooie tekst Eigenlijk moet je hem inlijsten en aan Piecke geven als cadeau voor het doelpuntNee maar wel een mooi stukje
quote:Dit is echt een mooi stuk om te lezen...klasse!
quote:Mooi stukje, al vind ik wel dat je de punten natuurlijk met het hele elftal verdient. Zoals tegen PSV, (en ook andere wedstrijden) waarin iedereen knetterhard heeft gewerkt. Denk dat het belangrijkste is, dat iedereen ALLES voor elkaar over heeft. Er staat een team!!!
quote:Erg mooi geschreven.Mooi stukkie tekst.
quote:Super mooi stukje!!
We hebben een wereldkeeper in huis
quote:Echt een mooi stukje over ONZE goalie.
Behoorlijk wat one-linersquote:Wat een gaaf stuk, zo te horen zijn er velen jaloers op onze Duitse betonnen muur
Wijze woordenquote:25-11-2005: Bosz droomt ervan trainer van Feyenoord te worden
[Bron: FR-Fans.nl]
Peter Bosz komt aanstaande zondag als trainer van Heracles Almelo even terug in de Kuip. Peter Bosz speelde als verdedigende middenvelder vijf seizoenen bij Feyenoord. Hij won in Rotterdam 3 beker finales en 1 landskampioenschap. Bosz, die zijn trainerscarrière begon bij Agovv (toen nog amateurs), hoopt ooit nog trainer te worden van Feyenoord.
'Ik droom inderdaad wel eens om trainer van Feyenoord te zijn, maar ze hebben er nu met Erwin Koeman gelukkig een goede trainer zitten. Als ik zondag in de Kuip kom, dan voelt dat als thuiskomen. De Kuip is het mooiste stadion van Nederland met het mooiste publiek van iedereen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit.'
Peter Bosz gaat ook nog in op het huidige Feyenoord. 'Feyenoord is vooral degelijk met twee geweldige aanvallers. Maar met het Legioen achter zich, stijgen ze soms boven zichzelf uit.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |