quote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
die opmerking over hoogma, was meer omdat ik niet verwacht had dat hij het niveau nog aankon slimmerikken slimmeriken
Alleen die mailtjes van Tom en Youri...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:00 schreef pfaf het volgende:
Geweldig, die voorbeschouwingen op tv Oost en in de Tubantia.
Ach, het moet allemaal wel een beetje amateuristisch blijven hč.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen die mailtjes van Tom en Youri...
Kijk es naar beide begrotingen danquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef Trancemaster het volgende:
En nu weer allemaal stil zijn in Almelo met jullie praatjes.. Uitslag mag geflatteerd zijn, uitspraken doen dat jullie DE club van Twente zijn is gewoon IQ loos. Twente is de club van Twente en zal dat altijd blijven![]()
![]()
Dat is zo natuurlijk. Maar ik doelde op de (leuke) actiei aan de Auke Vleerstraat in Enschede waar stond geschreven dat Heracles de nr 1 club in Twente was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk es naar beide begrotingen dan
Maar gelijk heb je, Twente is op papier en nu in cijfers gewoon beter. Al vind ik het natuurlijk wel erg jammer van Heracles.
Trouwens wat een overdreven politie* Remzz inzet.
Ah zow....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:05 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk. Maar ik doelde op de (leuke) actiei aan de Auke Vleerstraat in Enschede waar stond geschreven dat Heracles de nr 1 club in Twente was.
Dat van die cijfers klopt nog niet helemaalquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Twente is op papier en nu in cijfers gewoon beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |