quote:
Lastig hè, 360 graden zicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Silmarwen het volgende:
Welke wil je hebben?
"Relnicht"
"Zeikerd"
Of juist niet. Misschien krijg je dan wel een banquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef robh het volgende:
[..]![]()
![]()
Schop dat topic even terug, por favor. Anders moet ik het opnieuw openen in FB. Is wel goed voor mijn postcount, daar niet van, maar het staat niet netjes.
Nope robh. Hij staat hier bestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef robh het volgende:
[..]![]()
![]()
Schop dat topic even terug, por favor. Anders moet ik het opnieuw openen in FB. Is wel goed voor mijn postcount, daar niet van, maar het staat niet netjes.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Silmarwen het volgende:
Of juist niet. Misschien krijg je dan wel een ban!
Eigenlijk zijn jouw notes helemaal niet zo schokkend als ik had gedacht zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef robh het volgende:
[..]!
Dat zou wat zijn. Ik heb net m'n notes binnen, ik kan nog wel even vooruit hoor
Kweniequote:
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Knut het volgende:
Nope robh. Hij staat hier best
En trouwens, je hebt beter bereik hier.
Dagonet, Yvonne en Nikky komen anders met regelmaat hier in onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zetten![]()
En! Yvonne. Ik zou mijn geld zetten op haar. Al is ze wel jarig vandaag dus zal je goed moeten slijmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zetten![]()
Hey, iedereen heeft zo z'n momenten. Normaal, dus nuchter, ben ik best redelijk. Tot op zekere hoogte natuurlijk, daarna is het matten. Maar dat gebeurt me niet vaker dan 1,2 keer per week. En alleen op dinsdag en vrijdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Silmarwen het volgende:
Eigenlijk zijn jouw notes helemaal niet zo schokkend als ik had gedacht zeg.
Valt me tegen van je.
Nikky snapt de vraag vast niet, Dago durft niet, dus ik gok maar opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet, Yvonne en Nikky komen anders met regelmaat hier in onzin.
Ik zal er eens op letten. Dus dinsdag en vrijdag zijn de leuke topics er. Niet teveel in FB openen dan, dat is niet leuk voor non SA of A crew menquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef robh het volgende:
[..]
Hey, iedereen heeft zo z'n momenten. Normaal, dus nuchter, ben ik best redelijk. Tot op zekere hoogte natuurlijk, daarna is het matten. Maar dat gebeurt me niet vaker dan 1,2 keer per week. En alleen op dinsdag en vrijdag.
Aight.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zal er eens op letten. Dus dinsdag en vrijdag zijn de leuke topics er. Niet teveel in FB openen dan, dat is niet leuk voor non SA of A crew men
kijk voor de gein eens hoevaak yvonne hier postquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zou ook voor Yvonne gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef robh het volgende:
[..]
Nikky snapt de vraag vast niet, Dago durft niet, dus ik gok maar opYvonne
![]()
Maar jij durft het niet geloof ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zat meer te denken in de richting van knuffelallochtoongroninger.
Dat was toch Gelly?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Gelly en knuffelenquote:
Je moet niet alles geloven wat je leest Knut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar jij durft het niet geloof ik...
Jij hebt iets tegen negers op klompen hè.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Mijn leven, wat doe jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest Knut.
Da's een Drent. Drenth. Iets. Hunebedbouwer.quote:
Je bent zeker jarig geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef cerror het volgende:
Yvonne heeft de mijne weggehaald.
Ik weet niet waarom.
Ach man, dat zijn toch allemaal geen Hollanders. Een pot nat dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's een Drent. Drenth. Iets. Hunebedbouwer.
Een maand of 3 geleden ja.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef robh het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen negers op klompen hè.![]()
Heb een seizoenskaart, ik moet welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef Knut het volgende:
Waarom was jij zelf bij de eerste wedstrijd van Veendam
Als een roze tutu. Helemaal goed dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Zorg je zelf voor de screenshots?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymmequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef robh het volgende:
[..]
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymme
Danny mailen.quote:
Met foto's?quote:
quote:
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
quote:
Vragen over FOK! in het vervolg in ONZ stellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
Dus wat hebben we geleerd :
Onzinnege topics gaan niet in feedback maar in ONZ. Dat heeft veel meer resultaat.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:17 schreef robh het volgende:
[..]
Vragen over FOK! in het vervolg in ONZ stellen![]()
Oeh, ik vind ineens dat het je sexy staat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik eigenlijk met alles
Maar bedankt, jij mag er ook best wezen hoor![]()
Als mijn naam er achter staat zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk.....
Dan staat er "hoer van" voor je naam.
![]()
Er staat, Lucas & Gea Fan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk.....
Dan staat er "hoer van" voor je naam.
![]()
Ik ben Groninger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft stoppen over Groningen? De laatste keer dat ik de Benzinebar uitkwam heb ik mezelf aan mijn wenkbrauwen over de straat naar mijn hotel moeten slepen.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:26 schreef Snakey het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft stoppen over Groningen? De laatste keer dat ik de Benzinebar uitkwam heb ik mezelf aan mijn wenkbrauwen over de straat naar mijn hotel moeten slepen.![]()
Ze stonden een week of 2 terug om 9.30 (!!) alweer achter de ramen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:27 schreef robh het volgende:
[..]![]()
Gelijk ff een showtje bij de hoeren gehaald?
De vakantie moet terugverdiend worden, denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
Ze stonden een week of 2 terug om 9.30 (!!) alweer achter de ramen.![]()
![]()
Idd, ik liep gewoon voorbij, gaat ze nog tegen dat raam stampen en gebaren dat ik niet door moest lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:29 schreef robh het volgende:
[..]
De vakantie moet terugverdiend worden, denk ik.
En dat is beter dan "hoer van" ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat, Lucas & Gea Fan...
Je hebt toch geen poep in je ogen?![]()
Bij mij mag je er altijd " & Belg" bij plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zorg je zelf voor de screenshots?
ik denk dat jij binnenkort smurfin achter je naam kan verwachten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom krijgt die smurfin (robh) wel een tag en ik niet![]()
Niet te hopen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat jij binnenkort smurfin achter je naam kan verwachten.
Karma, het is allemaal karmaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom krijgt die smurfin (robh) wel een tag en ik niet![]()
Ik heb al zovaak gevraagd, maar er nog nooit één gekregenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Ik ben eerst aan de beurt![]()
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijkquote:
Die van mij had je anders niet gekregen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef robh het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijk
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Dagonet, ik wil graag ook een tag![]()
Idd, aandacht vragen enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.![]()
En je komt ook nog uit Stadskanaal.quote:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef robh het volgende:
Niet ruziën jullie
Je moet het gewoon lief vragen, beloven dat je geen vervelende fb topics meer opent, uit R&P blijft en je grote muil houdt in het vervolg. Dan komt alles goed![]()
In vind "septisch" wel een leukequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef Brennie het volgende:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?quote:
Leuk woord he?quote:
Pfffff/quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?![]()
Zit je hier nu met Pé en Rinus te pimpen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
Wat een verschrikkelijke uitspraak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef robh het volgende:
[..]
Zit je hier nu met Pé en Rinus te pimpen?
Dat zijn dé Groninger artiesten. Helaas gestopt maar binnenkort reunie hierquote:
Dit was in mijn kinderjaren zo'n leuk liedje, Zong het altijd wanneer ik als Westers (quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke uitspraak.![]()
Grappig om te weten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef robh het volgende:
[..]
Dat zijn dé Groninger artiesten. Helaas gestopt maar binnenkort reunie hier![]()
![]()
![]()
"Carnaval in het noorden, dat is 'n feest met pit, van Veendam tot Olle Peekel, elk 'n ain doet mit..
Hoogezand....quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dit was in mijn kinderjaren zo'n leuk liedje, Zong het altijd wanneer ik als Westers () meisje weer eens in Hoogezand was.
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke uitspraak.![]()
Kan best.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoogezand....das toch de ghetto van Groningen.
![]()
Domme bitchquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een tag.
Oh wacht even...die heb ik al.
Mij best!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
Dit wordt ook een Grunneger topic zie ik
Ok, bitchquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laat dat ''domme'' even weg, wil je?
"Permbanned" lijkt me meer voor de hand liggendquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
Lach jij maar, binnenkort heb ik er ook één. Zal wel iets als 'Administrator' worden ofzo![]()
UMCGquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mij best!
Groningen is een mooie stad.. helaas te weinig van gezien nog. Heb-helaas- vnml het Academisch ziekenhuis bezocht. Erg mooi ziekenhuis trouwens.
Da's eigenlijk ook wel een erg originele tagquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef robh het volgende:
[..]
"Permbanned" lijkt me meer voor de hand liggend![]()
(Laatbloeier) is een mooie voor je.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lach jij maar, binnenkort heb ik er ook één. Zal wel iets als 'Administrator' worden ofzo![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
(Laatbloeier) is een mooie voor je.
Liever nietquote:De term laatbloeier wordt vaak gebruikt als aanduiding voor een persoon, een organisatie of soms zelfs een product dat later dan vergelijkbare anderen bepaalde eigenschappen aan de dag legt.
De term ontleent zijn kracht uit het voorbeeld van een bloem die minder snel opkomt of opengaat dan andere bloemen in de omgeving.
dat staat al onder je naampjuhquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Jonathon het volgende:
Mag ik (Fok! AudioEngineer) of zoiets achter mijn naampjuh
![]()
Alvast bedankt Fok![]()
Moderator/BrEeZaHquote:
Je wacht maar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Jonathon het volgende:
Mag ik (Fok! AudioEngineer) of zoiets achter mijn naampjuh
![]()
Alvast bedankt Fok![]()
nee, ik wil "moderator & Belg". maar dago leest hier niet meerquote:
Smurfin?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wacht maar.
Ik was eerder, Ik wil graag een tag die bij me past. Een beetje oplettende Fok!ker weet wel wat ik bedoel![]()
Fok!Belgquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, ik wil "moderator & Belg". maar dago leest hier niet meer![]()
Daarvoor heb je te weinig posts. Pas na 10.000 posts gaan ze tags uitdelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef Jonathon het volgende:
Maar achter mijn naampjuh staat het stoerder![]()
Dan kan ik onder mijn naampjuh wat anders neerzetten![]()
Heb ik ff geluk danquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daarvoor heb je te weinig posts. Pas na 10.000 posts gaan ze tags uitdelen.
Ik denk niet dat ze nu iedereen tagje gaan gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fok!Belg
Kan je mijn tagaanvraag dan aan Dago doorgeven?![]()
Fok!Huisvriend
robh (Lucas & Gea Fan)quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef rekenwonder het volgende:
Tagjes?
Verdommequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
aan je huidige gemiddelde nog 500 dagen wachtenquote:
Waaromquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:42 schreef Jump het volgende:
[..]
aan je huidige gemiddelde nog 500 dagen wachten
Kom eens terug rond nieuwjaar 2007![]()
Ja plies?? Eentje dan??quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb ik ff geluk dan
[..]
Ik denk niet dat ze nu iedereen tagje gaan geven
Hoe hoog moet je gemiddelde zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:42 schreef Jump het volgende:
[..]
aan je huidige gemiddelde nog 500 dagen wachten
Kom eens terug rond nieuwjaar 2007![]()
Telt niet mee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe hoog moet je gemiddelde zijn?![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef robh het volgende:
Ik wou ooit bij de 20.000 posts stoppen en een ander account nemen, maar dat ben ik vergeten en toen wou niemand die extra 2134 posts voor me wissen![]()
Flauw hè?
Jij hebt niets te willenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
*PING*
Willen alle mensen zonder tag per direct dit topic verlaten? Ik herhaal; willen alle mensen zonder tag NU dit topic verlaten? Dank u wel.
Ik wil wel, maar nu zijn het er 6000quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef robh het volgende:
Ik wou ooit bij de 20.000 posts stoppen en een ander account nemen, maar dat ben ik vergeten en toen wou niemand die extra 2134 posts voor me wissen![]()
Flauw hè?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wij tagusers willen dat! En nu opzouten!
En als ik dat niet doe, ban je me dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wij tagusers willen dat! En nu opzouten!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar nu zijn het er 6000daar krijg ik problemen mee
Ik kan die tagjes niet zetten hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Jonathon het volgende:
Met 1 klein mini tagje zal je toch geen problemen krijgendie hebben ze vast niet door
![]()
[..]
inlikken dusquote:
Dan speel ik dat wel even door. Heb zo m'n connecties.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En als ik dat niet doe, ban je me dan?
He jij, ouwe, opbokke.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
*PING*
Willen alle mensen zonder tag per direct dit topic verlaten? Ik herhaal; willen alle mensen zonder tag NU dit topic verlaten? Dank u wel.
Mwoah, tot de 25.000 dan? *sexy met monobrauw fronst*quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Jump het volgende:
Ik wil wel, maar nu zijn het er 6000daar krijg ik problemen mee
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kan die tagjes niet zetten hoorMoet je FA voor zijn, daarvoor heb ik nog niet genoeg gelikt
![]()
Da's een 40-jarige kerel met een bierbuik, ik waarschuw je alvast evenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:50 schreef Jonathon het volgende:
Hmm misschien moet ik ff lief doen bij Lucille![]()
stoppen op 40000? ook schoon getalquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:50 schreef robh het volgende:
[..]
Mwoah, tot de 25.000 dan? *sexy met monobrauw fronst*
Nee maar die opmerking van je, die was te verwachten. Maar Nathalie heeft zo'n bijnaam Natte Alie, eens in GC ofzo gelezen.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef robh het volgende:
[..]
Da's een 40-jarige kerel met een bierbuik, ik waarschuw je alvast even
Oi. Ik weet niet of ze nog wat doet met ToBe, maar die kerel is 4 meter breed en heeft een leuter van een paard. Ik wens je veel succes met de concurentiestrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
Nee maar die opmerking van je, die was te verwachten. Maar Nathalie heeft zo'n bijnaam Natte Alie, eens in GC ofzo gelezen.![]()
Yvonne is vandaag 40 gewordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef Jonathon het volgende:
Yvonne dan maarzij is nogwel Administrator die wil vast wel 1 klein mini tagje door haar vingers zien
![]()
Toch??![]()
toch in NL volgende weekquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef robh het volgende:
[..]
Yvonne is vandaag 40 geworden
Ik zou nikky of nathalie kiezen. En cynix is er ook niet vies van, als ik de verhalen mag geloven
Mensen die zeuren worden "ouwe" genoemd.quote:
Alsof postaantallen zo belangrijk zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Qua leeftijd scheelt het niet veel. Qua posts wel
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:57 schreef robh het volgende:
[..]
Oi. Ik weet niet of ze nog wat doet met ToBe, maar die kerel is 4 meter breed en heeft een leuter van een paard. Ik wens je veel succes met de concurentiestrijd.
Hm... in mijn wereld worden die ''zeikerd'' of ''zeur'' genoemd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mensen die zeuren worden "ouwe" genoemd.
Ja, die zijn heel belangrijk. En nee, dat laatste niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof postaantallen zo belangrijk zijn![]()
JIj houdt zeker ook bij hoevaak je neukt
Kan mij dat postaantal wat schelen, ik wil gewoon een tag. Al had ik 1000 post's, dan nog verdiende ik een tagjequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel belangrijk. En nee, dat laatste niet.
Komt op hetzelfde neer. Dan weet je dus wat je bent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... in mijn wereld worden die ''zeikerd'' of ''zeur'' genoemd.
Ik zeur niet om tagjes. The_Terminator, dat is de definitie van zeur!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Dan weet je dus wat je bent.
Jaaaaa, maak mijn naam maar weer slecht enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeur niet om tagjes. The_Terminator, dat is de definitie van zeur!
Enige voordeel aan jou is die avatar resizer die je hebt gemaakt. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaaaaa, maak mijn naam maar weer slecht enzo![]()
Ben ik teminste nog ergens goed voorquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Enige voordeel aan jou is die avatar resizer die je hebt gemaakt. Dat dan weer wel.
Ja, maar niet te hoog in je bol krijgen nu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben ik teminste nog ergens goed voor![]()
Maak zelf maar eens zo'n resizer, is niet makkeljik hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar niet te hoog in je bol krijgen nu.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat wil je, een ID3v1 tag of een ID3v2 tag?
Nee, daar moet je nerd voor zijn, en dat ben ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maak zelf maar eens zo'n resizer, is niet makkeljik hoor![]()
Ik ben geen nerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, daar moet je nerd voor zijn, en dat ben ik niet.
Duidelijk niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Allang niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |