Da's een Drent. Drenth. Iets. Hunebedbouwer.quote:
Je bent zeker jarig geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef cerror het volgende:
Yvonne heeft de mijne weggehaald.
Ik weet niet waarom.
Ach man, dat zijn toch allemaal geen Hollanders. Een pot nat dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's een Drent. Drenth. Iets. Hunebedbouwer.
Een maand of 3 geleden ja.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef robh het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen negers op klompen hè.![]()
Heb een seizoenskaart, ik moet welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:43 schreef Knut het volgende:
Waarom was jij zelf bij de eerste wedstrijd van Veendam
Als een roze tutu. Helemaal goed dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Zorg je zelf voor de screenshots?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymmequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef robh het volgende:
[..]
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymme
Danny mailen.quote:
Met foto's?quote:
quote:
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
quote:
Vragen over FOK! in het vervolg in ONZ stellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
Dus wat hebben we geleerd :
Onzinnege topics gaan niet in feedback maar in ONZ. Dat heeft veel meer resultaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |