Als een roze tutu. Helemaal goed dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Zorg je zelf voor de screenshots?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:45 schreef robh het volgende:
Maareuh, dago, kun je dat ff fixen? Al is het maar tijdelijk, gewoon ff kijken hoe het staat![]()
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymmequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb ik 'm al?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef robh het volgende:
[..]
Het lachen zal je wel vergaan als ik in mijn gepimpte bling-bling John Deere je voortuin omploeg.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je moet er wel wat voor doen. Op dit moment kom je alleen in aanmerking voor *aanbidt ymme
Danny mailen.quote:
Met foto's?quote:
quote:
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
quote:
Vragen over FOK! in het vervolg in ONZ stellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
Dus wat hebben we geleerd :
Onzinnege topics gaan niet in feedback maar in ONZ. Dat heeft veel meer resultaat.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:17 schreef robh het volgende:
[..]
Vragen over FOK! in het vervolg in ONZ stellen![]()
Oeh, ik vind ineens dat het je sexy staat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik eigenlijk met alles
Maar bedankt, jij mag er ook best wezen hoor![]()
Als mijn naam er achter staat zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk.....
Dan staat er "hoer van" voor je naam.
![]()
Er staat, Lucas & Gea Fan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk.....
Dan staat er "hoer van" voor je naam.
![]()
Ik ben Groninger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zat meer te denken in de richting van knuffelallochtoongroninger.
Kunnen jullie alsjeblieft stoppen over Groningen? De laatste keer dat ik de Benzinebar uitkwam heb ik mezelf aan mijn wenkbrauwen over de straat naar mijn hotel moeten slepen.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:26 schreef Snakey het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft stoppen over Groningen? De laatste keer dat ik de Benzinebar uitkwam heb ik mezelf aan mijn wenkbrauwen over de straat naar mijn hotel moeten slepen.![]()
Ze stonden een week of 2 terug om 9.30 (!!) alweer achter de ramen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:27 schreef robh het volgende:
[..]![]()
Gelijk ff een showtje bij de hoeren gehaald?
De vakantie moet terugverdiend worden, denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
Ze stonden een week of 2 terug om 9.30 (!!) alweer achter de ramen.![]()
![]()
Idd, ik liep gewoon voorbij, gaat ze nog tegen dat raam stampen en gebaren dat ik niet door moest lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:29 schreef robh het volgende:
[..]
De vakantie moet terugverdiend worden, denk ik.
En dat is beter dan "hoer van" ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er staat, Lucas & Gea Fan...
Je hebt toch geen poep in je ogen?![]()
Bij mij mag je er altijd " & Belg" bij plaatsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zorg je zelf voor de screenshots?
ik denk dat jij binnenkort smurfin achter je naam kan verwachten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom krijgt die smurfin (robh) wel een tag en ik niet![]()
Niet te hopen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat jij binnenkort smurfin achter je naam kan verwachten.
Karma, het is allemaal karmaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom krijgt die smurfin (robh) wel een tag en ik niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |