quote:
Lastig hè, 360 graden zicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Silmarwen het volgende:
Welke wil je hebben?
"Relnicht"
"Zeikerd"
Of juist niet. Misschien krijg je dan wel een banquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef robh het volgende:
[..]![]()
![]()
Schop dat topic even terug, por favor. Anders moet ik het opnieuw openen in FB. Is wel goed voor mijn postcount, daar niet van, maar het staat niet netjes.
Nope robh. Hij staat hier bestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef robh het volgende:
[..]![]()
![]()
Schop dat topic even terug, por favor. Anders moet ik het opnieuw openen in FB. Is wel goed voor mijn postcount, daar niet van, maar het staat niet netjes.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Silmarwen het volgende:
Of juist niet. Misschien krijg je dan wel een ban!
Eigenlijk zijn jouw notes helemaal niet zo schokkend als ik had gedacht zeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef robh het volgende:
[..]!
Dat zou wat zijn. Ik heb net m'n notes binnen, ik kan nog wel even vooruit hoor
Kweniequote:
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Knut het volgende:
Nope robh. Hij staat hier best
En trouwens, je hebt beter bereik hier.
Dagonet, Yvonne en Nikky komen anders met regelmaat hier in onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zetten![]()
En! Yvonne. Ik zou mijn geld zetten op haar. Al is ze wel jarig vandaag dus zal je goed moeten slijmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Hier loopt alleen maar dat kansloze blauwe gepeupel rond en andere wannabecrew die geen tags kunnen zetten![]()
Hey, iedereen heeft zo z'n momenten. Normaal, dus nuchter, ben ik best redelijk. Tot op zekere hoogte natuurlijk, daarna is het matten. Maar dat gebeurt me niet vaker dan 1,2 keer per week. En alleen op dinsdag en vrijdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Silmarwen het volgende:
Eigenlijk zijn jouw notes helemaal niet zo schokkend als ik had gedacht zeg.
Valt me tegen van je.
Nikky snapt de vraag vast niet, Dago durft niet, dus ik gok maar opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet, Yvonne en Nikky komen anders met regelmaat hier in onzin.
Ik zal er eens op letten. Dus dinsdag en vrijdag zijn de leuke topics er. Niet teveel in FB openen dan, dat is niet leuk voor non SA of A crew menquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef robh het volgende:
[..]
Hey, iedereen heeft zo z'n momenten. Normaal, dus nuchter, ben ik best redelijk. Tot op zekere hoogte natuurlijk, daarna is het matten. Maar dat gebeurt me niet vaker dan 1,2 keer per week. En alleen op dinsdag en vrijdag.
Aight.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zal er eens op letten. Dus dinsdag en vrijdag zijn de leuke topics er. Niet teveel in FB openen dan, dat is niet leuk voor non SA of A crew men
kijk voor de gein eens hoevaak yvonne hier postquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zou ook voor Yvonne gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef robh het volgende:
[..]
Nikky snapt de vraag vast niet, Dago durft niet, dus ik gok maar opYvonne
![]()
Maar jij durft het niet geloof ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zat meer te denken in de richting van knuffelallochtoongroninger.
Dat was toch Gelly?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Gelly en knuffelenquote:
Je moet niet alles geloven wat je leest Knut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar jij durft het niet geloof ik...
Jij hebt iets tegen negers op klompen hè.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Mijn leven, wat doe jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest Knut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |