Ik heb al zovaak gevraagd, maar er nog nooit één gekregenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Ik ben eerst aan de beurt![]()
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijkquote:
Die van mij had je anders niet gekregen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef robh het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijk
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Dagonet, ik wil graag ook een tag![]()
Idd, aandacht vragen enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.![]()
En je komt ook nog uit Stadskanaal.quote:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef robh het volgende:
Niet ruziën jullie
Je moet het gewoon lief vragen, beloven dat je geen vervelende fb topics meer opent, uit R&P blijft en je grote muil houdt in het vervolg. Dan komt alles goed![]()
In vind "septisch" wel een leukequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef Brennie het volgende:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?quote:
Leuk woord he?quote:
Pfffff/quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?![]()
Zit je hier nu met Pé en Rinus te pimpen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
Wat een verschrikkelijke uitspraak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef robh het volgende:
[..]
Zit je hier nu met Pé en Rinus te pimpen?
Dat zijn dé Groninger artiesten. Helaas gestopt maar binnenkort reunie hierquote:
Dit was in mijn kinderjaren zo'n leuk liedje, Zong het altijd wanneer ik als Westers (quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke uitspraak.![]()
Grappig om te weten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef robh het volgende:
[..]
Dat zijn dé Groninger artiesten. Helaas gestopt maar binnenkort reunie hier![]()
![]()
![]()
"Carnaval in het noorden, dat is 'n feest met pit, van Veendam tot Olle Peekel, elk 'n ain doet mit..
Hoogezand....quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dit was in mijn kinderjaren zo'n leuk liedje, Zong het altijd wanneer ik als Westers () meisje weer eens in Hoogezand was.
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke uitspraak.![]()
Kan best.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoogezand....das toch de ghetto van Groningen.
![]()
Domme bitchquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een tag.
Oh wacht even...die heb ik al.
Mij best!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
Dit wordt ook een Grunneger topic zie ik
Ok, bitchquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laat dat ''domme'' even weg, wil je?
"Permbanned" lijkt me meer voor de hand liggendquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
Lach jij maar, binnenkort heb ik er ook één. Zal wel iets als 'Administrator' worden ofzo![]()
UMCGquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mij best!
Groningen is een mooie stad.. helaas te weinig van gezien nog. Heb-helaas- vnml het Academisch ziekenhuis bezocht. Erg mooi ziekenhuis trouwens.
Da's eigenlijk ook wel een erg originele tagquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef robh het volgende:
[..]
"Permbanned" lijkt me meer voor de hand liggend![]()
(Laatbloeier) is een mooie voor je.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lach jij maar, binnenkort heb ik er ook één. Zal wel iets als 'Administrator' worden ofzo![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
(Laatbloeier) is een mooie voor je.
Liever nietquote:De term laatbloeier wordt vaak gebruikt als aanduiding voor een persoon, een organisatie of soms zelfs een product dat later dan vergelijkbare anderen bepaalde eigenschappen aan de dag legt.
De term ontleent zijn kracht uit het voorbeeld van een bloem die minder snel opkomt of opengaat dan andere bloemen in de omgeving.
dat staat al onder je naampjuhquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Jonathon het volgende:
Mag ik (Fok! AudioEngineer) of zoiets achter mijn naampjuh
![]()
Alvast bedankt Fok![]()
Moderator/BrEeZaHquote:
Je wacht maar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Jonathon het volgende:
Mag ik (Fok! AudioEngineer) of zoiets achter mijn naampjuh
![]()
Alvast bedankt Fok![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |