Ik heb al zovaak gevraagd, maar er nog nooit één gekregenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Ik ben eerst aan de beurt![]()
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijkquote:
Die van mij had je anders niet gekregen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef robh het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad nog aan gedacht. Maar dan had ik zo'n Mr.Fok tag gehad, en da's geen Lucas en Gea Fan natuurlijk
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Dagonet, ik wil graag ook een tag![]()
Idd, aandacht vragen enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja je hebt binnen 8 minuten geen tag dus tijd voor een bump.![]()
En je komt ook nog uit Stadskanaal.quote:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef robh het volgende:
Niet ruziën jullie
Je moet het gewoon lief vragen, beloven dat je geen vervelende fb topics meer opent, uit R&P blijft en je grote muil houdt in het vervolg. Dan komt alles goed![]()
In vind "septisch" wel een leukequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef Brennie het volgende:
Ik wil graag de tag:' Fok!zuster' Mag dat?![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?quote:
Leuk woord he?quote:
Pfffff/quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij uit Pekela komt he?![]()
Zit je hier nu met Pé en Rinus te pimpen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
Wat een verschrikkelijke uitspraak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Brennie het volgende:
Van Veeeendam nooor olleeee pekeeeela!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |