Hm... in mijn wereld worden die ''zeikerd'' of ''zeur'' genoemd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mensen die zeuren worden "ouwe" genoemd.
Ja, die zijn heel belangrijk. En nee, dat laatste niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof postaantallen zo belangrijk zijn![]()
JIj houdt zeker ook bij hoevaak je neukt
Kan mij dat postaantal wat schelen, ik wil gewoon een tag. Al had ik 1000 post's, dan nog verdiende ik een tagjequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel belangrijk. En nee, dat laatste niet.
Komt op hetzelfde neer. Dan weet je dus wat je bent.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... in mijn wereld worden die ''zeikerd'' of ''zeur'' genoemd.
Ik zeur niet om tagjes. The_Terminator, dat is de definitie van zeur!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Dan weet je dus wat je bent.
Jaaaaa, maak mijn naam maar weer slecht enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeur niet om tagjes. The_Terminator, dat is de definitie van zeur!
Enige voordeel aan jou is die avatar resizer die je hebt gemaakt. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaaaaa, maak mijn naam maar weer slecht enzo![]()
Ben ik teminste nog ergens goed voorquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Enige voordeel aan jou is die avatar resizer die je hebt gemaakt. Dat dan weer wel.
Ja, maar niet te hoog in je bol krijgen nu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben ik teminste nog ergens goed voor![]()
Maak zelf maar eens zo'n resizer, is niet makkeljik hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar niet te hoog in je bol krijgen nu.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat wil je, een ID3v1 tag of een ID3v2 tag?
Nee, daar moet je nerd voor zijn, en dat ben ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maak zelf maar eens zo'n resizer, is niet makkeljik hoor![]()
Ik ben geen nerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, daar moet je nerd voor zijn, en dat ben ik niet.
Duidelijk niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Allang niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |