kan je een voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef pfaf het volgende:
Om interessante programma's te maken, in plaats van die kleuterpulp die zenders als Talpa, SBS etc uitzenden..
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kan je een voorbeeld geven?
Zou je verder kunnen rechtvaardigen waarom de belastingbetaler voor jouw TV smaak moet opdraaien. Wat maakt jouw zo bijzonder?
Kun je jouw deel ook terug gevorderd krijgen? Enige wat ik kijk is de Vara met Paul de leeuw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
¤ 37,50 per persoon per jaar, voor een gezin van 5 personen komt dat neer op ¤ 187,50 per jaar voor 3 zenders die weinig extra's bieden in verhouding met de commerciëlen. Ik vind ze het geld niet waard.
Dat zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Delete het allemaal en maak een VPRO kanaal.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
¤ 37,50 per persoon per jaar, voor een gezin van 5 personen komt dat neer op ¤ 187,50 per jaar voor 3 zenders die weinig extra's bieden in verhouding met de commerciëlen. Ik vind ze het geld niet waard.
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorbeelden van interessante programma's? Keuringsdienst van Waarde, RAM, Noorderlicht, Tegenlicht, Jules Unlimited, Man Bijt Hond, Zomergasten, Holland Sport, het uur van de Wolf, Lola da Musica, Dokument, Premtime. En dat is zo uit m'n hoofd, dit zijn allen programma's die nooit door een commerciële zender zouden worden gemaakt.
En rechtvaardigen voor mijn smaak? Er zijn 20x meer programma's die ik niet interessant vind dan wel, maar ik wil er graag aan meebetalen. Ik betaal ook mee aan de bouw van een metrolijn in Amsterdam terwijl ik er nooit gebruik van zal maken.....
En wat bedoel je wat mij zo bijzonder maakt?
En twee voor twaalf danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.
Nooit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:25 schreef MAY-be het volgende:
wanneer verdwijnt lingo????
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik 3voor12 natuurlijk. De beste uitvinding sinds de paperclip. Alleen daarom zou de VPRO al 100 miljoen per jaar extra moeten krijgen.
maar waarom moeten WIJ er ook aan meebetalen? Dat gebeurt toch bij veel andere zaken ook niet. Als ik een internetabbo neem of sportschoenen koop hoef jij daar toch ook niet voor te betalen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En die waarvan kinderbijslag betaald wordt ik heb immers zelf geen kinderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?
Bullshit! Je leeft in Nederland, je betaalt nu eenmaal voor dingen die je niet gebruikt of nodig bent. Ik betaal jaarlijks genoeg aan andere dingen waar ik geen fuck aan heb, zoals ik het voorbeeld van de metrolijn in A'dam. Wil je iedereen in NL bij de belastingaangifte laten aangeven welke weg je berijdt dit jaar, welke programma's je gaat kijken en hoevaak je in het ziekenhuis ligt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!
Maar als jij lijn 20 naar je werk neemt, betaal ik wel mee....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar waarom moeten WIJ er ook aan meebetalen? Dat gebeurt toch bij veel andere zaken ook niet. Als ik een internetabbo neem of sportschoenen koop hoef jij daar toch ook niet voor te betalen?
ik ben het met je eens dat er zat overheidsuitgaven zijn die ter discussie gesteld kunnen worden, hier hebben we het echter over de PO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn deel van de belastingen terug waarvan studiebeurzen betaald worden?
Je kunt het zo zien zij betalen jou studie en jij betaald hun AOW.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat er zat oevrheidsuitgaven zin die ter discussie gesteld kunnen worden, hier hebben we het echer over de PO.
Voor studie verwijs ik door naar SES.
Als mensne kee rop keer aan komen zetten met "maar ik betaal ook voor jouw studie" komen we natuurlijk nergens. Ontopic AUB
Dan is de discussie dus, wát zijn de taken van de overheid en wat niet. Ik vind de PO zeker tot een taak van de overheid behoren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat er zat overheidsuitgaven zijn die ter discussie gesteld kunnen worden, hier hebben we het echter over de PO.
Voor studie verwijs ik door naar SES. Voor buslijnen hebben we GC.
Als mensen keer op keer aan komen zetten met "maar ik betaal ook voor jouw studie" komen we natuurlijk nergens. Ontopic AUB
van mij mag die metrolijn ook wel betaald worden door de gebruikers ervan ipv door alle mensen, ook de niet gebruikers. De publieken voegen weinig toe, de meeste programma's kunnen ook wel bij de commercielen met meer reclames of bij betaal zenders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bullshit! Je leeft in Nederland, je betaalt nu eenmaal voor dingen die je niet gebruikt of nodig bent. Ik betaal jaarlijks genoeg aan andere dingen waar ik geen fuck aan heb, zoals ik het voorbeeld van de metrolijn in A'dam. Wil je iedereen in NL bij de belastingaangifte laten aangeven welke weg je berijdt dit jaar, welke programma's je gaat kijken en hoevaak je in het ziekenhuis ligt?
prima en waarom is dat dus de PO?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan is de discussie dus, wát zijn de taken van de overheid en wat niet.
En waarom zou dit niet ontopic zijn? Jij hebt problemen met geld voor de PO (Waarom weet ik niet want je betaalt zelf geen cent belasting) en ik heb problemen met mijn belastinggeld (en aangezien ik dat wel betaal...) wat naar luie studenten gaat. Allebei deel van dezelfde discussie..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat er zat overheidsuitgaven zijn die ter discussie gesteld kunnen worden, hier hebben we het echter over de PO.
Voor studie verwijs ik door naar SES. Voor buslijnen hebben we GC.
Als mensen keer op keer aan komen zetten met "maar ik betaal ook voor jouw studie" komen we natuurlijk nergens. Ontopic AUB
Cultuur vind ik een taak van de overheid. Dat betekent het in stand houden van kleine popodia, musea en dus ook nuttige tv.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
prima en waarom is dat dus de PO?
dat is idd ene punt. Maar hoe kan je dan tevreden zijn met de huidige stand van zaken waar cultuur een relatief kleine rol heeft. 1 cultuurzender zou dan toch veel beter zijn?\quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cultuur vind ik een taak van de overheid. Dat betekent het in stand houden van kleine popodia, musea en dus ook nuttige tv.
Begrijp me overigens niet verkeerd, 600 miljoen is veel, en ik denk ook veel te veel. Programma's als Lingo, maar vooral die prullaria van BNN, tot en met soaps toe mogen van mij ook meteen verdwijnen.
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee, maar de grens in natuurlijk ook niet makkelijk te trekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat is idd ene punt. Maar hoe kan je dan tevreden zijn met de huidige stand van zaken waar cultuur een relatief kleine rol heeft. 1 cultuurzender zou dan toch veel beter zijn?\
Nu zie ik ook veel detectives en comedies, soaps, praatprogrammas.
Als ik straks het huis uitga en alleen ga wonen en ik wil helemaal geen tv, moet ik dat dan ook gaan betalen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:13 schreef MrBadGuy het volgende:
jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Als ik straks het huis uitga en alleen ga wonen en ik wil helemaal geen tv, moet ik dat dan ook gaan betalen?
maar dat de grens nu verkeerd ligt is wel duidelijk dunkt mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee, maar de grens in natuurlijk ook niet makkelijk te trekken.
sinds kijk- en luistergeld niet meer bestaat moet iedereen er voor betalen, ook mensen zonder tv.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef darkskedar het volgende:
[..]
Als ik straks het huis uitga en alleen ga wonen en ik wil helemaal geen tv, moet ik dat dan ook gaan betalen?
Ik heb dus tot nu toe alleen Cultuur. Ik denk dat het dan in de huidige opzet een beetje faalt. Bovendien denk ik dat het dan goedkoper kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:06 schreef McCarthy het volgende:
Met Publieke Omroepen heb ik op zich geen probleem. Wel met de 600 miljoen euro die ze per jaar ontvangen. Ik heb echer nog nooit een rechtvaardiging hiervoor gezien. Dus: waarom krijgen de PO jaarlijks 600 miljoen euro uit de staatsruif?
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Nieuws op de commerciële zenders zou niet objectief zijn vanwege commerciële belangen. Maar op de publieke omroepen heb je toch net zo goed het risico van overheidsinvloed die de objectiviteit van het nieuws zou kunnen vertroebelen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben echter wel voor een niet-commerciële omroep, mn. mbt. tot nieuwsvoorziening.
RTL nieuws bestaat ook altijd nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben echter wel voor een niet-commerciële omroep, mn. mbt. tot nieuwsvoorziening.
dat mag van mij wel, maar daar is niet erg veel geld voor nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef Dementor het volgende:
Er zou meer ruimte moeten komen voor politieke partijen op de publieke omroep om zo de burger beter te informeren.
Dat is ook wel zo, echter alleen afgezien van RTL journaal zie ik bij de commerciëlen niet veel programma's die zelf research doen en zo nu en dan iets "onthullen". En alleen een RTL journaal lijkt mij ook erg karig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:47 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Nieuws op de commerciële zenders zou niet objectief zijn vanwege commerciële belangen. Maar op de publieke omroepen heb je toch net zo goed het risico van overheidsinvloed die de objectiviteit van het nieuws zou kunnen vertroebelen?
er zijn echter genoeg kranten en tijdschriften die dat wel doen. Dat het nou niet direct van het medium TV gebruik maakt zie ik niet als iets ernstigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, echter alleen afgezien van RTL journaal zie ik bij de commerciëlen niet veel programma's die zelf research doen en zo nu en dan iets "onthullen". En alleen een RTL journaal lijkt mij ook erg karig.
maar in de USA heb je zat goeie onderzoeksjournalisten die zonder overheidssteun kunnen.quote:Nu is dat bij de publieken ook nauwlijks het geval (alleen Nova/Zembla soms) maar in Duitsland, Engeland (en Zwitserland, waar ik woon) zie je veel vaker programma's waar een onderwerp aangepakt wordt, en waar onderzoek ed. gedaan is. Die programma's komen dan toch wel vaak uit de publieke hoek (BBC).
precies, dat onafhankelijkheidsargument gaat gewoon niet op.quote:Dat is ook mijn probleem met de publieke omroepen in NL; ze verrichten de publieke functie momenteel al op een zeer minimaal niveau.
Overigens heb ik hier 3 kilometer vandaan bij onze zuiderburen het bewijs dat staatsomroepen ook gemakkelijk geknecht worden; Berlusconi heeft daar de RAI in zijn binnenzak, en de voor het overige is hij ook een soort John de Mol, maar dan de baas van Talpa, RTL en SBS in één.
quote:Luister trouwens ook liever naar BNR dan naar Radio1, een voorbeeld dat commercieel wel goede/betere producten levert
Daar vind ik het medium TV te nuttig voor; dan betaal ik maar 37,50 per jaar zoals hierboven ergens genoemd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
er zijn echter genoeg kranten en tijdschriften die dat wel doen. Dat het nou niet direct van het medium TV gebruik maakt zie ik niet als iets ernstig
[..]
ik ontleen ook nut aan mijn dvd speler, kan ik nu ook bij de staat aankloppen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:13 schreef MeneerTim het volgende:
Overigens kan je niet argumenten afwimpelen die over het verdelen van het belastinggeld gaan want dat is ook jouw argument. Waarom moet ik ervoor betalen als ik er geen nut uit haal, vraag jij. Omdat anderen er wel nut uithalen. Net zoals jij van overheidsdiensten gebruik maakt waar andere mensen weer niet van profiteren. Dat lijkt me nogal een fundamentele kwestie.
Nee, dat is ook geen publiek goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ontleen ook nut aan mijn dvd speler, kan ik nu ook bij de staat aankloppen?
Weheheheh, iets als Zomergasten bij Talpa. Reclamebreaks, 'interessantere gasten' voor de kijkcijfers, flashy montage, voor de helft ingekort en een verbod op het kiezen van speelfilms die ouder zijn dan tien jaar. En Beau als presentator.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Linda de Mol verdiende bij de Tros ¤ 900.000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef Remon het volgende:
Om dat anders de dure presentatoren hun villa in het gooi niet meer kunnen betalen natuurlijk
Het valt me nog mee dat Jack Spijkerman bij Talpa meer verdient dan Linda. Dat las ik tenminste ergens (goede bronvermelding ja toch).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda de Mol verdiende bij de Tros ¤ 900.000.
Gordon & Joling is na voetbal het best bekeken programma op Talpa, dus dan zul je wel met wat meer poen moeten komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou trouwens ook graag met liefde John de Mol 37,50 betalen om Gordon en Joling van mijn scherm te krijgen
Elke dag Jiskefet ende Zomergastenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Weheheheh, iets als Zomergasten bij Talpa. Reclamebreaks, 'interessantere gasten' voor de kijkcijfers, flashy montage, voor de helft ingekort en een verbod op het kiezen van speelfilms die ouder zijn dan tien jaar. En Beau als presentator.
*stelt het zich voor.
Weheheheheheh..
ik ben dus idd benieuwd naar wat dat doel is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:11 schreef MeneerTim het volgende:
Misschien is een betere vraag of de publieke omroep nog wel het doel dient waarvoor het in leven is geroepen is of wellicht dat doel voorbij geschoten is?
klinkt wel geinig die RVU, ik zap echter wel regelmatig en ik kan mij niet direct iets van de RVU herrineren. Jij?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
Een omroep als de RVU maakt dat het geen weggegooid geld is, de TROS wel weer b.v. De TROS is puur entertainment, van mij mag die hele handel wel naar Talpa.
Keuringsdienst van Waardequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:32 schreef McCarthy het volgende:
[..]
klinkt wel geinig die RVU, ik zap echter wel regelmatig en ik kan mij niet direct iets van de RVU herrineren. Jij?
De vloer op is leuk, is dat ook niet van de RVU?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde
Lopen met van Lennep (met Geert Mak)
God Bestaat niet (met Rob Muntz en Paul Jan de Wint)
Stof
Gebroeders van Es
Beter van niet
Terug op de Werkvloer
http://www.rvu.nl/rvuindex.php
hierboven kun je alle afleveringen nog eens online bekijken
Nee, is van de Humanistische Omroep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:03 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
De vloer op is leuk, is dat ook niet van de RVU?
Ik hoop dat Talpa er niets mee doet, van mij mag de TROS zelfs van de buis af gehaald worden. Een zendercoördinator, die eerst klaagt dat Den Haag de publieke omroep vernietigt door zelf te bepalen wat er uitgezonden gaat worden en zelf een stukje cultuur vernietigt door een langlopend programma op te heffen, zoals Karel van Doodewaerd dat allemaal durft, hoeft van mij nooit meer een functie uit te oefenen bij een publieke omroep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
Een omroep als de RVU maakt dat het geen weggegooid geld is, de TROS wel weer b.v. De TROS is puur entertainment, van mij mag die hele handel wel naar Talpa.
Waarop doel je precies?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
zelf een stukje cultuur vernietigt door een langlopend programma op te heffen
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.quote:
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.
ONM hoort niet bij de publieke omroep thuis. Het voegt niets toe en de PO is niet bedoeld voor dit soort soaps.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.
Onderweg naar Morgen is toch bij de Tros en Veronica begonnen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.
maar al met al kost het in totaal wel 600 miljoen euro per jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
ONM hoort niet bij de publieke omroep thuis. Het voegt niets toe en de PO is niet bedoeld voor dit soort soaps.
Lingo was nog leuk met François Boulanger. Nu we er toch zijn van BNN is ook wel leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.
Weggegooid geld. Gezien de hoeveelheid programma's die ook bij de commerciëlen te zien zijn, teletekst- en testbeelduitzendingen en herhalingen is één publieke zender meer dan voldoende. Die kan ook best grotendeels worden gefinancieerd uit advertentie-inkomsten (in bepaalde mate dan).quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar al met al kost het in totaal wel 600 miljoen euro per jaar.
De laagste schijf is begin 2000 vanwege die PO dan ook met 1.1% omhoog gegaan. zeggen ze
Concurreren met de commerciëlen zou geen prioriteit van de PO moeten zijn. Ze moeten het volk voorzien van cultuur, informatie en educatie. Laten ze maar eens teruggebracht worden tot die kerntaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).
In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
die Henk zit gewoon in zijn eigen straatje te lullen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).
In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |