Daar vind ik het medium TV te nuttig voor; dan betaal ik maar 37,50 per jaar zoals hierboven ergens genoemd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
er zijn echter genoeg kranten en tijdschriften die dat wel doen. Dat het nou niet direct van het medium TV gebruik maakt zie ik niet als iets ernstig
[..]
ik ontleen ook nut aan mijn dvd speler, kan ik nu ook bij de staat aankloppen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:13 schreef MeneerTim het volgende:
Overigens kan je niet argumenten afwimpelen die over het verdelen van het belastinggeld gaan want dat is ook jouw argument. Waarom moet ik ervoor betalen als ik er geen nut uit haal, vraag jij. Omdat anderen er wel nut uithalen. Net zoals jij van overheidsdiensten gebruik maakt waar andere mensen weer niet van profiteren. Dat lijkt me nogal een fundamentele kwestie.
Nee, dat is ook geen publiek goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ontleen ook nut aan mijn dvd speler, kan ik nu ook bij de staat aankloppen?
Weheheheh, iets als Zomergasten bij Talpa. Reclamebreaks, 'interessantere gasten' voor de kijkcijfers, flashy montage, voor de helft ingekort en een verbod op het kiezen van speelfilms die ouder zijn dan tien jaar. En Beau als presentator.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste programma's die jij noemt trekken veel kijkers en dus ook commercieel aantrekkelijk, de programma's die dat niet hebben hebben gewoon een (te) klein draagvlak. Maar als iemand wel 37,50 per persoon er voor over heeft die betaald dat maar, iemand die dat er niet voor over heeft hoort het niet te betalen!
Linda de Mol verdiende bij de Tros ¤ 900.000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef Remon het volgende:
Om dat anders de dure presentatoren hun villa in het gooi niet meer kunnen betalen natuurlijk
Het valt me nog mee dat Jack Spijkerman bij Talpa meer verdient dan Linda. Dat las ik tenminste ergens (goede bronvermelding ja toch).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda de Mol verdiende bij de Tros ¤ 900.000.
Gordon & Joling is na voetbal het best bekeken programma op Talpa, dus dan zul je wel met wat meer poen moeten komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou trouwens ook graag met liefde John de Mol 37,50 betalen om Gordon en Joling van mijn scherm te krijgen
Elke dag Jiskefet ende Zomergastenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Weheheheh, iets als Zomergasten bij Talpa. Reclamebreaks, 'interessantere gasten' voor de kijkcijfers, flashy montage, voor de helft ingekort en een verbod op het kiezen van speelfilms die ouder zijn dan tien jaar. En Beau als presentator.
*stelt het zich voor.
Weheheheheheh..
ik ben dus idd benieuwd naar wat dat doel is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:11 schreef MeneerTim het volgende:
Misschien is een betere vraag of de publieke omroep nog wel het doel dient waarvoor het in leven is geroepen is of wellicht dat doel voorbij geschoten is?
klinkt wel geinig die RVU, ik zap echter wel regelmatig en ik kan mij niet direct iets van de RVU herrineren. Jij?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
Een omroep als de RVU maakt dat het geen weggegooid geld is, de TROS wel weer b.v. De TROS is puur entertainment, van mij mag die hele handel wel naar Talpa.
Keuringsdienst van Waardequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:32 schreef McCarthy het volgende:
[..]
klinkt wel geinig die RVU, ik zap echter wel regelmatig en ik kan mij niet direct iets van de RVU herrineren. Jij?
De vloer op is leuk, is dat ook niet van de RVU?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde
Lopen met van Lennep (met Geert Mak)
God Bestaat niet (met Rob Muntz en Paul Jan de Wint)
Stof
Gebroeders van Es
Beter van niet
Terug op de Werkvloer
http://www.rvu.nl/rvuindex.php
hierboven kun je alle afleveringen nog eens online bekijken
Nee, is van de Humanistische Omroep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:03 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
De vloer op is leuk, is dat ook niet van de RVU?
Ik hoop dat Talpa er niets mee doet, van mij mag de TROS zelfs van de buis af gehaald worden. Een zendercoördinator, die eerst klaagt dat Den Haag de publieke omroep vernietigt door zelf te bepalen wat er uitgezonden gaat worden en zelf een stukje cultuur vernietigt door een langlopend programma op te heffen, zoals Karel van Doodewaerd dat allemaal durft, hoeft van mij nooit meer een functie uit te oefenen bij een publieke omroep.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
Een omroep als de RVU maakt dat het geen weggegooid geld is, de TROS wel weer b.v. De TROS is puur entertainment, van mij mag die hele handel wel naar Talpa.
Waarop doel je precies?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
zelf een stukje cultuur vernietigt door een langlopend programma op te heffen
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.quote:
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.
ONM hoort niet bij de publieke omroep thuis. Het voegt niets toe en de PO is niet bedoeld voor dit soort soaps.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.
Onderweg naar Morgen is toch bij de Tros en Veronica begonnen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
ONM kun je de TROS niet aanrekenen, dat is van BNN.
maar al met al kost het in totaal wel 600 miljoen euro per jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
ONM hoort niet bij de publieke omroep thuis. Het voegt niets toe en de PO is niet bedoeld voor dit soort soaps.
Lingo was nog leuk met François Boulanger. Nu we er toch zijn van BNN is ook wel leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doel op Lingo, dat was tenminste nog een programma waarmee kleine kinderen hun woordenschat mee konden verbreiden. Bij ONM zie ik daar helemaal niets van terug.
Weggegooid geld. Gezien de hoeveelheid programma's die ook bij de commerciëlen te zien zijn, teletekst- en testbeelduitzendingen en herhalingen is één publieke zender meer dan voldoende. Die kan ook best grotendeels worden gefinancieerd uit advertentie-inkomsten (in bepaalde mate dan).quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar al met al kost het in totaal wel 600 miljoen euro per jaar.
De laagste schijf is begin 2000 vanwege die PO dan ook met 1.1% omhoog gegaan. zeggen ze
Concurreren met de commerciëlen zou geen prioriteit van de PO moeten zijn. Ze moeten het volk voorzien van cultuur, informatie en educatie. Laten ze maar eens teruggebracht worden tot die kerntaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).
In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
die Henk zit gewoon in zijn eigen straatje te lullen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef Davitamon het volgende:
Mijn mening over de Publieken heb ik onlangs nog geuit op de website des Heren (onder David Amon).
In de column wordt aangedrongen op vooral nog meer gemeenschapsgeld naar de Publieken om te kunnen "concurreren" met de commerciëlen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |